*SOLD*

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Item: Endura MT500 jacket size Large (ik ben 184 met een borstomvang van 109cm en redelijke schouders)
Plaats: Dordrecht e.o.
Staat: 9,9/10 (hooguit 3x mee gereden)
Reden van verkoop: Andere waterproof jas
Prijs: €150,- €140,-
Wijze van verzenden: Verzenden (K.K) of ophalen

TKA:
1x Endura MT500 waterproof jacket in zwart met gele accenten. Waterkolom 18000/ademend vermogen 60000 (best in class).
Half vorig jaar gekocht maar is zgan, heb er maximaal 3 ritjes mee gereden.
O.a. voorzien van:
  • 2 grote frontpockets die ook als ventilatiegaten dienst doen.
    2 grote ventilatieritsen armen/torso
    Waterproof borstzakje
    Verlaagd rugpand
    Silicone grips op de schouders (om je backpack op z`n plek te houden)
    Reflectieve details
    Capuchon, over je helm te gebruiken. Weg te bergen door special bandje
    Earphone doorvoer
    Legio verstelmogelijkheden aan mouwen, onderzijde en capuchon.
    Windvangers met duimopening in de mouwen
Beschijving v/d Endura-site:

Design Philosophy
A multiple award-winning product, the men’s MT500 waterproof cycling jacket been the undisputed go-to garment for pro riders like Danny MacAskill as well as your trail centre weekend warrior. It has earned legendary status in the mountain bike scene for its endurance and waterproofing.
Waterproof and Breathable ExoShell60™
This cycling jacket deploys ExoShell60™ 3-Layer waterproof fabric which boasts a monster 60,000 gm/m2/24hr breathability as well as being powerfully waterproof. Not only that, but it is environmentally friendly, containing no PFC’s.
MTB Function
Nothing has been left to chance on this product. The jacket incorporates stretch panelling where you need it most for ease of movement, while backpack compatible venting ensures that airflow around the body isn’t compromised by wearing a pack. All zippers are YKK and highly rain-resistant.

Review met extra foto`s: https://www.wideopenmountainbike.com/20 ... t-2-review

Pics:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door TenZNL op vr 3 januari 2020, 21:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Afbeelding
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Afbeelding
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Up maar weer :)
Niemand op zoek naar een mooie waterproof jas die zelfs het weer in de Schotse hooglanden kan trotseren?
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Waarom verkoop je de jas? Beviel die niet?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

balboa schreef: vr 13 december 2019, 10:44 Waarom verkoop je de jas? Beviel die niet?
Staat in de startpost: Ik heb heel hebberig een ander jack gekocht en die is (voor mijn gebruik) beter inzetbaar gebleken.
Mezelf kennende ga ik dus de Endura niet meer dragen en da`s zonde. Wellicht kan ik er iemand anders blij mee maken.

Interesse?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Afbeelding
Een (fatsoenlijk) bod mag natuurlijk ook.
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

TenZNL schreef: vr 13 december 2019, 14:57
balboa schreef: vr 13 december 2019, 10:44 Waarom verkoop je de jas? Beviel die niet?
Staat in de startpost: Ik heb heel hebberig een ander jack gekocht en die is (voor mijn gebruik) beter inzetbaar gebleken.
Mezelf kennende ga ik dus de Endura niet meer dragen en da`s zonde. Wellicht kan ik er iemand anders blij mee maken.

Interesse?
Op zich wel, maar fiets te weinig met regen om me zo'n jas te mogen veroorloven. Kijk er wel met een schuin oog naar, maar als het regent stap ik meestal niet op de fiets en als het gaat regenen als ik aan het fietsen ben moet ik doortrappen of heb ik zo'n goedkoop jasje bij me. Vind het wel een mooi jack!
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

balboa schreef: ma 16 december 2019, 22:17 Op zich wel, maar fiets te weinig met regen om me zo'n jas te mogen veroorloven. Kijk er wel met een schuin oog naar, maar als het regent stap ik meestal niet op de fiets en als het gaat regenen als ik aan het fietsen ben moet ik doortrappen of heb ik zo'n goedkoop jasje bij me. Vind het wel een mooi jack!
Het hoeft natuurlijk niet te regenen om `m te dragen, het is nl ook een prima winterjack op de koude(re) dagen
Met enkel een zweetshirtje en/of een gewone jersey eronder is het onder de 5gr een heel goed en ademend winterjack dat toevallig ook nog eens waterproof is. Je hebt dan geen excuus meer om niet op je fiets te stappen. :wink:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Afbeelding
mugged
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 513
Lid geworden op: di 3 november 2009, 21:17

Kleine review van dit jack: Inmiddels twee jaar in bezit en absoluut het allerbeste "allweather" jack dat ik tot nu toe heb gebruikt. Alpen, NL, meerdaagse tochten etc. Het materiaal ademt zo goed dat het inderdaad perfect is als toplaag en dan afhankelijk van temperatuur paar laagjes meer of minder.

Ben net terug uit Madeira en daar kan het legendarisch nat en smerig zijn, alle gidsen rijden met dit jack. Nuff said...
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

mugged schreef: wo 18 december 2019, 21:26 Kleine review van dit jack: Inmiddels twee jaar in bezit en absoluut het allerbeste "allweather" jack dat ik tot nu toe heb gebruikt. Alpen, NL, meerdaagse tochten etc. Het materiaal ademt zo goed dat het inderdaad perfect is als toplaag en dan afhankelijk van temperatuur paar laagjes meer of minder.

Ben net terug uit Madeira en daar kan het legendarisch nat en smerig zijn, alle gidsen rijden met dit jack. Nuff said...
Thnx voor de opsteker :-q
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

Ik heb hem ook. Gebruik hem niet veel, maar paar weekje terug in Vietnam toch wel wat bergjes beklommen in de warme regen, en dan blijft het voldoende comfortabel.

En bijkomend voordeel is dat de jas sterk is, zeker op de mtb een voordeel ten opzichte van de lichtgewicht jasjes.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

hij zal met mijn 1.96 wel iets te kort zijn ben ik bang. Als ik de foto bij jou zo zie aan de voorkant zie je nu al het shirt wat eronder zit?
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

xRemcox schreef: do 19 december 2019, 09:04 hij zal met mijn 1.96 wel iets te kort zijn ben ik bang. Als ik de foto bij jou zo zie aan de voorkant zie je nu al het shirt wat eronder zit?
Met 1.96 gaat het `m niet worden idd. Maar dit is ook de snit.
Zoals ze in het engels zeggen: "The cut is bike specific" dus de voorkant is idd wat hoger waardoor de jas niet gaat opbollen en een regengootje vormt als je op de fiets zit.
Gesloten