Canyon Strive AL 6.0 Race (Factory Enduro Team uitvoering)

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.

Moderators: jf, George

Plaats reactie
DaveDB
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Canyon Strive

zo 1 september 2019, 20:42

Graag zou ik mijn Canyon Strive AL 6.0 uit 2015 in de Canyon Factory Enduro Team kleuren willen verkopen. (In mijn ogen de mooiste team-kleuren-combo die ze tot dusver gehad hebben).

Het betreft de 'Race' uitvoering (toentertijd kon je kiezen tussen 'normaal' en 'Race', waarbij de 'Race' uitvoering een iets aggresievere geometry heeft, later bestond de keuze niet meer en waren ze allemaal 'Race' omdat dit duidelijk de populairdere uitvoering was.

Specs:
- Strive AL frame, maat Medium
- RockShox Pike vork
- Rockshox Monarch RL demper
- Sram GX 1x11 groep
- Sram Reverb dropperpost
- Sram Guide R remmen, 200mm/180mm rotors
- Sram Roam 30 wielset
- Maxxis Minion DHR II (3c maxxterra, exo, tr) & Maxxis Minion DHR II (3c maxxgrip, dh) banden
- Canyon stuur en stuurpen
- SDG Circuit zadel
- Ergon grips

Uiteraard heeft het de 'shapeshifter' functie waar deze fiets bekend om staat; hiermee kun je de achterveerweg wisselen tussen 135 en 160mm en veranderd de geometry ook lichtelijk (voor klimmen en dalen).

De fiets verkeerd in nette staat. De rechterbuitenpoot van de voorvork heeft wat valschade (geen schade op de stanchions) en de velgen hebben ook wat plekjes maar geen deuken.

De oplettende kijker kan zien dat ik de achterband per ongelijk verkeerd om gemonteerd heb :oops: hier is slechts 1 ritje op deze manier mee gereden :wink: (Ik weet ook niet waarom ik de dork-disc er bij deze wielset om heb laten zitten ;) gebruikte voornamelijk een andere set)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vraagprijs 1550euro. Bezichtigen kan uiteraard op afspraak. Bij vragen, schiet raak!
DaveDB
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Canyon Strive

di 17 september 2019, 22:43

up!
Plaats reactie