Bontrager Duster 29er achterwiel Boost -> Verkocht

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Na een upgrade heb ik dit wiel over. Ik heb overwogen om het te gebruiken voor een dubbele setup (dus met een andere band) maar daar gaat het op dit moment niet van komen dus...

Voluit is het een Bontrager Duster Elite TLR. Boost (148X12) voor een steekas (niet bijgeleverd). TLR staat voor tubeless ready en dat is het ook, ik heb het probleemloos tubeless gemaakt en gebruikt. Er zit standaard een los velglint in, dat heeft goed gewerkt maar als ik het wiel weer tubeless zou maken zou ik er een nieuw lint inplakken. 28 spaaks, 6 gaats schijfmontage en helemaal zwart. Breedte extern 27mm, intern 24mm.

Het wiel komt uit mijn Fuel EX en is gebruikt maar niet misbruikt. Klik op de link voor foto's.

Vraagprijs 50 euro, afhalen geniet de voorkeur (regio 't Gooi)
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Up.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Niemand?
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

George schreef: za 13 juli 2019, 16:03Niemand?
Ik heb je een pb gestuurd
Ride like you stole it
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Nog steeds te koop. Ik heb het wiel even in het frame gehangen en gecheckt. Loopt mooi soepel en zonder speling maar er zit wel een klein slagje in. Er is prima mee te rijden maar voor het mooie moeten ze even nagetrokken worden.

Ik ben de komende weken beperkt online dus een reactie kan even op zich laten wachten als je contact zoekt...
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Dikke up, het wiel staat hier nog steeds. Inmiddels nagetrokken en nog steeds in prima staat. Stickers kunnen er af en dan heb je gewoon een zwart wiel. Mag weg, hoeft niet, een reservewiel is altijd handig maar inmiddels heb ik twee complete boost sets dus...
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Schop, nog steeds te koop, nagetrokken en wel.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Bump, hij is er nog. De body is overigens Shimano HG. Paar plaatjes voor een indruk, de stickers kunnen er overigens allemaal van af en dan houd je een mooi zwart wiel over.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gesloten