Liteville 301 Mk12 XXL -> niet meer te koop

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

Wegens aanschaf van iets anders heb ik besloten mijn wagenpark in de verkoop te doen, dus bij deze te koop aangeboden mijn Liteville 301 Mk12 in de maat XXL. Fiets is iets meer dan twee jaar oud en heeft vooral dienst gedaan als Alpenfiets, is in zeer goede staat van onderhoud en uiteraard 200% in orde. Elders op het forum kun je lezen dat dit frame oorspronkelijk custom blauw gespoten was, maar dat ik vorig jaar de fiets heb laten overlakken bij Liteville (dus met garantie) in geel.

Ik ga ervan uit dat diegene die geïnteresseerd is weet waar Liteville voor staat. De 301 is hun trail/all mountain fiets: veerweg achter 140mm, voor te rijden met 130 tot 160mm veerweg, wielmaat 29 inch of 27,5 inch. Maat van deze fiets is XXL, wat betekent dat hij zo'n beetje geschikt is voor rijders vanaf 1m85 to en met 2m. Frame heeft nog 8 jaar resterende volledige garantie en levenslange crash replacement.

Specs:
Liteville 301 Mk12, maat XXL. Kleur is custom geel. Foto is niet perfect, voor een beter idee van de kleur kun je ook nog even in mijn SYS kijken.
Wielset o.b.v. DT 240s naven met ZTR Flow velgen, gespaakt door Ernie Frieke, probleemloos en uiteraard recht.
Hope E4 remmen met Tech 3 hendels, met 203mm schijf voor en 180mm achter.
Shimano XT M8000 2*11 aandrijving, cassette is van medio dit jaar, ketting wordt iedere 500km gewisseld.
Syntace Vector carbon stuur in 780mm, met Syntace stuurpen (70mm)
Rockshox Reverb dropper 150mm
Syntace P6 vaste zadelpen (als nieuw) komt erbij.
Zadel: Fizik Gobi
Shimano XT pedalen, naar wens in de trail of de gewone versie.

Fiets komt uiteraard met alle grappige Liteville details, zoals de Syntace beschermer voor de derailleur, een extra (afbreekbare) reservebout voor de derailleurpad verstopt in het frame, en een 4/5mm inbustool die in de steekas achter opgeborgen wordt.

Ik ben vast iets vergeten, maar dat komt dan nog wel. Vraagprijs voor dit moois is EUR 3250 -> 2750->niet meer te koop

Onderstaande foto is van eerder deze week, kleur komt hierop niet heel goed over, andere foto's zijn van een jaar oud en tonen kleur wat beter.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door gertjant op di 5 mei 2020, 19:59, 6 keer totaal gewijzigd.
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

x
Laatst gewijzigd door gertjant op di 30 oktober 2018, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

x
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

vandaag weer uitgelaten, wat een heerlijk fietsje is het toch. Toeslaan voor ik me bedenk :wink: !
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1612
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Wil je die syntace p6 ook los verkopen ?gr Frits
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1612
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

fonzie schreef: zo 11 november 2018, 17:24 Wil je die syntace p6 ook los verkopen als het een 30,9 diameter is heb ik intersse
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

Helaas, de pen is 34.9mm. Up!
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

Up
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

maar weer eens een upje, bieden mag.
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

pricedrop ->EUR 2750
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

upje met pricedrop
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

upje, fiets is voor een bikevakantie meegeweest naar Vietnam, is erg goed bevallen maar thuis is het schuurtje toch wel klein.

Goed bod mag altijd.
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

en deze week serieuze belangstelling gehad maar toen ik moest nadenken over de prijs kwam ik er achter dat ik hem niet weg wilde doen. Wie heeft er nu een Liteville 301 die hij twee keer custom heeft laten spuiten :lol:

Anyway, uit de verkoop dus.
Gesloten