Cheetah Mountainspirit Tour (maat M - rohloff - fully)

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Lossrijder
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 16 november 2012, 00:12
Mijn mountainbike: Scott Scale 60; Cheetah Mountain Spirit

Afbeelding

Ik heb ontzettend veel plezier gehad tijdens toertochten in het heuvelland, de Ardennen, de Vogezen en de Pyreneeën. Het weinige onderhoud dat mijn fietsje nodig had, dat heb ik altijd netjes gedaan. Dit voorjaar de olie van de de rohloff gewisseld, het achtertandwiel omgedraaid en een nieuwe ketting gemonteerd (KNC X1). De fiets is gebruikt waarvoor hij bedoeld is en heeft daarom de normale gebruikssporen.

De geometrie van deze handgebouwde fiets is ontworpen op comfort (je zit redelijk rechtop), de aandrijflijn is onderhoudsvrij (rohloff) en aan de vering kun je weinig verprutsen. De fabrikant noemt het terecht een 'sorglosrad'.

Meer info van het huidige modeljaar op http://www.cheetah.de/mountainbike/tour ... pirit.html. Die van mij is drie jaar oud en heeft voor een 120mm Revelation, achter een 125 Monarch, een Rohloff-naaf en Elixer 5 remmen.

Prijs is 1750 euro zonder pedalen, locatie Maastricht. Wordt verkocht omdat ik het komende jaar weinig kan fietsen, maar hoeft niet per se weg.
Plaats reactie