Transition Trans AM 275 staal, Large, frame only

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
acer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1186
Lid geworden op: do 8 september 2005, 20:10
Mijn mountainbike: Banshee Spitfire

Item: Transition Trans AM 275 large
Plaats: Fulda, DL
Staat: Gebruikt
Reden van verkoop: Banshee Spitfire
Prijs en voorwaarden: 275 inkl verzenden
Wijze van verzenden: verzenden

Verkoop hier mijn Transition Trans AM 275 frame, maat L en is van staal.

Dit frame heb ik in 2015 van een forumlid gekocht en veel plezier mee gehad maar ik wilde eigenlijk altijd al een Banshee Spitfire, en die heb ik nu gevonden dus mag dit frame weg.
Prijs voor dit frame inkl achteras (syntace) is 275,- inkl verzenden , ik woon in het midden van Duitsland dus ophalen wordt em denk ik niet :) Het is nog niet zeker of de headset erbij blijft, ben nog mijn andere fiets aan het opbouwen maar als ik m niet nodig heb krijg je die erbij (cane creek 40)
opgebouwd ziet die er zo uit:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
(ok ik kan echt niet omgaan met de camera op mijn mobieltje)

Krasjes en lakfoutjes zitten er natuurlijk gratis bij maar dit valt mee, ik heb van alle krasjes etc een foto gemaakt, die krijg je dan per email.
Ik vond/vind het een super frame, afwerking is mooi, kleur is echt knalgroen en in een bikepark staat die ook zeker zn mannetje!
Vragen?
you ain't much, if you ain't Dutch
WM-MTB-FRL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 30 januari 2017, 11:08

Eigenlijk de verkeerde kleur (ben eigenlijk opzoek naar lichtblauw LTHT) maar ben toch nieuwsgierig. Hoe valt dit qua frame grootte?
acer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1186
Lid geworden op: do 8 september 2005, 20:10
Mijn mountainbike: Banshee Spitfire

WM-MTB-FRL schreef:Eigenlijk de verkeerde kleur (ben eigenlijk opzoek naar lichtblauw LTHT) maar ben toch nieuwsgierig. Hoe valt dit qua frame grootte?
Ja moeilijk te zeggen hoe een frame valt maar ik ben 1,87 en dat had prima gepast!
you ain't much, if you ain't Dutch
WM-MTB-FRL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 30 januari 2017, 11:08

Voor mij toch net te groot, helaas.

Voor liefhebbers, hier vindt je meer info over maten: http://www.tweekscycles.com/components/ ... -inch-2016" onclick="window.open(this.href);return false;
acer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1186
Lid geworden op: do 8 september 2005, 20:10
Mijn mountainbike: Banshee Spitfire

verkocht!
you ain't much, if you ain't Dutch
Gesloten