Scott Aspect 18" (mag op slot)

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Gebruikersavatar
TDBT
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 21:25

Item: Scott Aspect
Plaats: Westland, Nederland
Staat: technisch netjes, optisch matig
Reden van verkoop: te klein geworden
Prijs en voorwaarden: richtprijs, €150
Wijze van verzenden: ophalen
Extra Info:

Omdat m'n zoon eruit gegroeid is bied ik z'n Scott Aspect aan. Het is een aluminium fiets met een 18" frame.

Afbeelding

Nog een foto. En nog een.

Technisch is de fiets in prima staat, heb 'm altijd netjes zelf bijgehouden, en onlangs helemaal nagelopen, schoongemaakt, gesmeerd en afgesteld. Optisch is ie wat minder, door overbelichting op de foto's is het niet goed te zien maar net name in de witte lak zitten nogal wat lakbeschadigingen. Op de voorvork is wat verf weg.

Kortom, niet de mooiste, wel met zorg bijgehouden, en als je net begint heb je er een leuk fietsje aan lijkt me.

Veel onderdelen zijn standaard, een paar bijzonderheden:

- Fiets heeft 3 versnellingen voor, 8 achter. Ketting en tandwielen in behoorlijke staat, zie foto.
- Er zitten Avid Elixer 1 hydraulische schijfremmen op. Ik doe er een Avid bleedkitje bij.
- Banden zijn in goede staat, voor een Schwalbe Nobby Nic 26x2.35 met nieuwe binnenband. Je krijgt er een gebruikte Nobby Nic bij. Achter een Schwalbe Smart Sam 26x2.1

Vragen in het topic of per PB. En ook bij serieuze interesse krijg ik graag een PB :-) De fiets woont in het Westland, onder Den Haag.
Laatst gewijzigd door TDBT op zo 5 juni 2016, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Johangr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 260
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:09

pb :)
Gebruikersavatar
TDBT
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 21:25

PB beantwoord :)

Overigens vergeten te vermelden; de pedalen zijn weinig gebruikte PD-M424 combi pedalen.
Gebruikersavatar
TDBT
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 21:25

Verkocht, mag op slot.
Gesloten