Op zoek naar bike rond 600 euro, omgeving Tilburg

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
LisavanDijk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: do 3 januari 2013, 13:50

Hallo. Ik ben ook nieuw op dit forum en in de sport.
Ik ben lisa van dijk, vrouw, 22 jaar en woon in tilburg.
Ik heb me eigen voorgenomen om in 2013 weer eens aan mijn conditie
te gaan werken aangezien die momenteel 0.0 is haha.
Aangezien ik al vaker gedacht heb aan mountainbiken leek het me leuk
om dit nu te gaan doen.
Ben momenteel nog op zoek naar een leuke mountainbike voor het bescheiden
bedrag van rond de 600 euro.
Wellicjt lijkt het me gezellig om straks een maatje te hebben want
Natuurlijk is dat veel gezelliger dan alleen.
Laatst gewijzigd door Wicked DJ op ma 11 februari 2013, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel gewijzigd i.v.m. bestaan algemeen voorsteltopic.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Er is niets bescheiden aan je budget! Voor € 600,- moet je een fiets kunnen vinden die je schikt.

Lees je goed in en bekijk en test meerdere fietsen voordat je wat koopt. Kijk ook eens in het "te koop" gedeelte hier op de site.

Er loopt een actief Tilburg topic. Hier kan je wellicht een oproepje plaatsen.

Succes! :-q
Gebruikersavatar
biker121
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 9 november 2012, 12:40
Mijn mountainbike: Scott scale Rc 29

Je kunt natuurlijk voor een goede tweedehandse gaan (let er wel op dat de geometrie past bij jou wensen, er zijn nml ook specifiek ontworpen vrouwen MTB´s), of voor een net afgemonteerde nieuwe, de Yellowstone AL van canyon bv. Indien de wat groter bent zou ik voor de 29` gaan anders past een 26`prima
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

welkom! je hebt een mooie sport uitgekozen en je woont op de goede plek met ldd en dorst in de buurt :). een beetje goede fiets is wel handig. wat zijn je wensen, nieuw of 2e hands? 2e hands kun je voor dat geld een leuke fiets kopen! wel 1 die bij je lengte past, des te meer fun heb je. jezelf even goed op laten meten is altijd handig zodat je weet welke maat fiets je moet zoeken. denk ook aan: helm, kleding, (hand)schoenen etc en andere accesoires als fietscomputertje, fietspompje e.d. ivm je budget. kortom, verdiep je even door het 1 en ander door te lezen hier op het forum. is voor de beginner zat te vinden!
fietsmaatjes moeten er in de buurt bij jou best te vinden zijn lijkt me! heb wel vaker oproepen zien staan uit jou omgeving.

have fun! :-q
life starts @ 150bpm...
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

[quote="LisavanDijk"]Aangezien ik al vaker gedacht heb aan mountainbiken leek het me leuk
om dit nu te gaan doen.

Goede keus!!
Biken gaat wel helpen m.b.t. je conditie :winkie:
Ik ben zelf eerst begonnen op een 26 inch Trek 4300 WSD (=damesmodel) en na een jaartje te hebben gekeken of ik het echt leuk vond heb ik een 29'er Specialized Jett (ook damesmodel) gekocht.
Suc6 met je zoektocht en houd ons op de hoogte
Gebruikersavatar
Black Scotty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: za 7 april 2007, 22:33
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si 4 Carbon 2017
Contacteer:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 20&t=98799" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 20&t=99433" onclick="window.open(this.href);return false;

:wink:
http://petpowerdh.wix.com/petpower4mischa#" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie