Weer een MTB dame erbij!

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
SilverStar17
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 11 juni 2012, 11:07
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol. Cube Reaction Pro 2011

Ik ben Vera, 19 jaar oud en sinds zondag besmet met het mountainbike virus. Mijn vriend is wielrenner en mountainbiker en vond het tijd dat ik de weg verruilde voor het bos ("even een keer wat anders") Zo gezegd, zo gedaan. Samen met Koga en Bianchi het bos in geweest. Hoewel ik de longen uit mn lijf heb gefietst (ik wilde hem niet uit het oog verliezen) vond ik het echt stoer en ben nu zelf aan het kijken naar een eigen MTB, want hier wil ik zeker door mee gaan!
Dus mochten jullie een of andere Bianchi Methanol door het bos zien gaan met iemand met een Discovery Channel outfit daarop, grote kans dat ik het ben :winkie:
Don't dream your life, just live your dream!
muttercup
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 11 november 2011, 10:05
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper 29 Sworks

Welkom

veel lees plezier,ja bos is gewoon veeeeeelllll leuker als de weg ,heb sinds kort ook m´n Tarmac verkocht kon ik wat duurdere mtb kopen,,,fun :-q :-q :-q
Gewoon Specialized
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Kijk kun je toch zien dat niet alle virussen slecht zijn voor de mens :-q :-q
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Voor je portemonnee wel hoor :(

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Ronnyboy7
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 25 juni 2012, 14:14
Mijn mountainbike: Camber 29 Evo

SilverStar17 schreef:Ik ben Vera, 19 jaar oud en sinds zondag besmet met het mountainbike virus. Mijn vriend is wielrenner en mountainbiker en vond het tijd dat ik de weg verruilde voor het bos ("even een keer wat anders") Zo gezegd, zo gedaan. Samen met Koga en Bianchi het bos in geweest. Hoewel ik de longen uit mn lijf heb gefietst (ik wilde hem niet uit het oog verliezen) vond ik het echt stoer en ben nu zelf aan het kijken naar een eigen MTB, want hier wil ik zeker door mee gaan!
Dus mochten jullie een of andere Bianchi Methanol door het bos zien gaan met iemand met een Discovery Channel outfit daarop, grote kans dat ik het ben :winkie:
He leuk weer een aangestoken mtb virus erbij! Wel een explosief mengsel met die methanol hahaha.
clucluc
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 879
Lid geworden op: wo 16 april 2008, 20:26
Mijn mountainbike: Scott Scale 925+Trek supercaliber 9.7 Black2022

Altijd leuk als er bikers bijkomen, welkom dus ! Zeker dames, zo komt de boel weer beter in balance :)

cluc
Giant X-1500, Focus Black compo, Cube AMS HPC K18Cube 29 Reaction GTC pro ,
Scott Scale 925 2018
+ trek supercaliber 9.7 black 2022
Plaats reactie