ff voorstellen: Willemijn

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Willemijn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 4 april 2012, 14:25

Hoi allemaal,

Na al n aantal keren gekeken te hebben op jullie forum, moest ik toch maar eens een account aanmaken.

Kort over mezelf: 26 jaar, sinds de zomer 2011 ik wilde zomaar wel even de mountainbike uitproberen die daar maar in de schuur stond te staan. En had meteen de smaak te pakken en ben fanatiek gemaakt door pa (50!)en zusje (14!) Vind het heerlijk om te mountainbiken. Ben er ook ontzettend veel van afgevallen. En val nog steeds af. Ik fiets veel in de omgeving Alblasserwaard. Nog veel over 't gewone fietspad en soms de bossen. Hou wel meer van offroad, maar die kan ik moeilijk vinden. 4 vriendinnen van mij moutainbiken ook. Af en toe een ritje in de omgeving van uddel en ede.
Natuurlijk zoek ik nog wel een maatje in de buurt... Wil er weer flink tegenaan knallen dit seizoen. Wil ooit nog wel een andere mtb maar dit is nog wel even oké.
:winkie:
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Nou welkom.
Misschien zie ik je in de buurt nog wel eens rondfietsen (werk daar)
Waar kunnen we je aan herkennen... Of te wel wat voor fiets heb je?
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik rij daar ook vaak, ik kom uit Sliedrecht.
Waar rij je vaak?
Willemijn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 4 april 2012, 14:25

Ik heb altijd een roze fietshirt of roze fietsvest van le coq sportif aan.. dus knal roze! n zwarte broek..grijze/zwarte helm en een blauwe mountainbike... ik weet niet hoe je een foto moet uploaden. Heb er wel een op m'n pc staan.... *help*!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Foto zetten op een publieke site zoals mijnalbum.nl daar de foto openen als die er op staat. Dan op je rechter muisknop drukken op je foto. Dan Url kopiëren. Deze kan je dan weer plakken op het forum. nadat je via BBCodes het vakje [img] hebt aangeklikt... of zoiets.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

een mtb dame uit de alblasserwaard, welkom! heb wel is iemand zien rijden maar was dacht ik met rode bike..? kan me ook wel iets herinneren van iets roze.. waar rijd je meestal ergens? ik weet nog wel wat onverharde paadjes en moet er ook nog een paar ''verkennen''..
life starts @ 150bpm...
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

mud mate schreef:Foto zetten op een publieke site zoals mijnalbum.nl daar de foto openen als die er op staat. Dan op je rechter muisknop drukken op je foto. Dan Url kopiëren. Deze kan je dan weer plakken op het forum. nadat je via BBCodes het vakje [img] hebt aangeklikt... of zoiets.
Vooral mijnalbum.nl links laten liggen en een account maken bij pinkbike.com!
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

suravida schreef:
mud mate schreef:Foto zetten op een publieke site zoals mijnalbum.nl daar de foto openen als die er op staat. Dan op je rechter muisknop drukken op je foto. Dan Url kopiëren. Deze kan je dan weer plakken op het forum. nadat je via BBCodes het vakje [img] hebt aangeklikt... of zoiets.
Vooral mijnalbum.nl links laten liggen en een account maken bij pinkbike.com!

Heb ik destijds geprobeerd maar kreeg daar elke keer een melding op terug dat ik dit namens een bedrijf moest doen. Vond het nog al vreemd, maar dat is niet meer het geval? Anders stap ik ook gelijk over...
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

lukt gewoon hoor.

voor alle technische vragen betreffende de werking van het forum:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewforum.php?f=37" onclick="window.open(this.href);return false;

en de ploaties specifiek:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 37&t=53630" onclick="window.open(this.href);return false;

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Plaats reactie