Winterkleding

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.

Moderator: The XeroX

maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

vr 28 oktober 2011, 14:58

Hm, ik hoor toch inderdaad steeds meer negatieve ervaringen met overschoenen. Misschien dan toch maar voor goede sokken gaan. Ik denk dat ik gewoon nog even aan het idee moet wennen van sokken van meer dan 15 euro ;)

Ruim 150 euro neertellen voor een jasje zit er dan al wel weer ingesleten. Ik heb me er al bij neergelegd dat een goed winteroutfit aanschaffen toch al gauw richting honderden euro's gaat, dus misschien horen die sokken daar dan ook wel bij :)

Heeft iemand ervaring met Pearl Izumi kleding (kwaliteit, pasvorm)? Bikeshops hier in de buurt hebben geen Pearl Izumi, maar dit lijkt mij wel een geschikt jasje: http://www.pearlizumi.com/publish/conte ... 31010.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jessy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Specialized Fate!

vr 4 november 2011, 13:20

Ik weet niet of jullie goede ervaringen hebben met fietskleding van Lidl. Maar voor 17 euro kon ik dat wind en waterdichte fietsjasje echt niet laten liggen! Vorige week gekocht, was wel van een oudere folder geloof ik.
Laatst gewijzigd door Jessy op vr 4 november 2011, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

vr 4 november 2011, 14:09

Daar heb ik dan weer wat minder moeite mee, jasjes van 17 euro laten liggen.... ;)
Jessy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Specialized Fate!

vr 4 november 2011, 18:33

Jasjes van 200 dollar kan ik dan weer prima laten liggen, het verschil moet er zijn :wink: Als het maar goed past, lekker zit en functioneert. Dat laatste moet ik nog testen. :)

@ Claussie: dat is inderdaad een mooie webwinkel!
Deze zijn wel erg leuk: Afbeelding
Vonnie
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Koga X29-Runner(staat stil), Kona Unit SS(mag er soms uit),Trek Farley 9,8(moet altijd mee!)

zo 29 januari 2012, 18:57

Een late reactie:
Ik heb de investering 2 jaar geleden gedaan voor winterschoenen. Nooit spijt gehad! Ik heb wel ff geshopt op het net om een schappelijkere prijs te vinden. Sidi blijft onbetaalbaar, ik ben na een shopbeurt op de bikemotion 2010 uitgekomen bij schoenen van Northwave.
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=57564" onclick="window.open(this.href);return false;
indicatie van -10/+15 graden celsius.
De volgende keer kies ik de versie Artic: -35/+5 graden celsius. Ik heb soms toch een koud teentje.

Groeten van Ivon.
Plaats reactie