Mooie fiets !!!

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Gesloten
stippie28
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: zo 10 april 2011, 20:40
Mijn mountainbike: GT Zaskar

Mooie fiets!!!,

Dat is iets wat dames vaker horen volgens mij.
Ik riep dit deze week tijdens het inhalen van een jongedame en kreeg eerst een jaja als commentaar...........
Totdat de dame in kwestie zag dat ik echt de fiets bedoelde en niets anders. Tijdens het inhalen zag ik namelijk dat ze op exact dezelfde fiets reed als ik. Binnen enkele seconden herstelde ze het jaja en hebben we even een stukje met elkaar opgereden en even over de bike gepraat. Is wel leuk zo`n spontane omtmoeting.
Gebeurd het nu vaak dat mannelijke mtb`ers onzinnige dingen roepen tegen dames of kreeg ik zomaar dat idee??

Groet Mark
Windstil en overal wind tegen bij 30+km/h extra opvallend
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Net zo vaak als dit soort onzinnige dingen worden gepost...
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Je inlevingsgevoel wordt niet op prijs gesteld geloof ik Mark. :~
Ik vind het wel een goede vraag eigenlijk.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
stippie28
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: zo 10 april 2011, 20:40
Mijn mountainbike: GT Zaskar

Achja,

Roepje eens wat, is het in eerste instantie niet gewenst,
Post je eens wat krijg je hetzelfde idee,
Shit happens.........
Bij sommigen wat vaker als bij anderen heb ik het idee.

Groet Mark
Windstil en overal wind tegen bij 30+km/h extra opvallend
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Ach ja, ik ga er altijd maar gewoon vanuit dat ook vrouwen op de MTB springen om lekker door de bossen te crossen. Over de weg een beetje aan de conditie werken zie ik in m'n omgeving ook regelmatig. Waarom zou dit voor een vrouw anders zijn dan voor een man???
Ik groet gewoon vriendelijk met een simpel 'hoi' en vind het juist wel leuk om niet alleen maar mannen tegen te komen.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Jaeky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 15 juni 2011, 10:31

Het is wel een mannen/vrouwending. En het beperkt zich niet tot fietsen.

Met fietsen of hardlopen wordt er altijd wel een keertje getoeterd, gefloten, geroepen, of een nekhernia gedraaid. Voorrang krijgen etc. Vrij normaal dacht ik, aangezien het regelmatig gebeurd. Niet iedere keer, maar wel zeer regelmatig. Ik keek er iig niet van op. Totdat ik eens met mijn vriend samen (hard)liep. Bij de 2e aandachtsactie, riep hij: "Nou nou, het is wel feest he?" Waarop ik antwoorde: "Da's toch normaal!? Dat doen ze bij iedere hardloper, hoor..."

"Euh, nou nee..." was het antwoord. Ik dacht echt dat iedere 'loslopende' sporter/recreant wel die aandacht kreeg, wist ik veel. Heerlijk naief. Bij navraag blijkt inderdaad dat het niét bij iedere sporter/recreant gebeurt.

Ik vind het vaak wel grappig, en voorrang is handig, haha, zolang mensen maar niet al te eng doen. :D
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Tis inderdaad niet normaal je niet eens even "op je gemakje" kunt hardlopen, fietsen of desnoods vissen. Je kunt dan wel vrolijk terug gaan zwaaien met je middelvinger maar dan heb je misschien weer andere problemen. Ik ga me schamen voor het man zijn.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Gebruikersavatar
Axium
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 19 november 2010, 17:07
Mijn mountainbike: Merida TFS Matts XT-Edition(RS SID/BRm775)

bij mij staan ze bij een stoplicht ook altijd naar de fiets te kijken, bij jullie kijken ze vast wat hoger :D
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Bedankt voor de rolbevestiging, dat geeft precies aan waarom dit deel voor dames bedoeld is, en niet voor van die botte boeren zoals ik. Of anderen.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gesloten