Fietsmaatje (v) gezocht - Zoetermeer

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Catelijne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 16 september 2010, 18:24

Zijn er dames die zin/tijd hebben om één keer per week (in het weekend) of gewoon zo af en toe te mtb-en in Zoetermeer?
ik ben zelf 36 jaar, fiets nog niet zo lang: sinds vorige zomer.

Groetjes,
Catelijne
Catelijne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 16 september 2010, 18:24

kick
Peetooorrrr
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 974
Lid geworden op: di 18 september 2007, 00:35
Mijn mountainbike: stumpjumer 29er custom
Contacteer:

Hoi Catelijne,

Ik zou het topic 'Route Zoetermeer' eens doorspitten, en dan met name de laatste pagina's. Er staat me bij dat er regelmatig wat mensen met elkaar afspraken, en daar zaten ook dames tussen.

Ik zou ze dan gewoon een pb sturen.

Succes! :-q
Catelijne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 16 september 2010, 18:24

hey catelijne ik fiets best vaak naar zoet en de track daar, ik heb alleen per week een ander rooster dus kan niet een vaste dag of tijdstip afspreken...x nic
Laatst gewijzigd door The XeroX op vr 1 oktober 2010, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Als je post, post dan ook wat nuttigs en niet alleen een punt.
Catelijne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 16 september 2010, 18:24

@Nicolina: Je hebt een PB
Catelijne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 16 september 2010, 18:24

kick
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

Sjezus... Dit is nu al de zoveelste keer! Ik weet wel dat het niet mijn taak is hoor, maar sjonge... Het is geen verkoop topic wat je moet kicken omdat het anders ondergesneeuwd wordt! Doe normaal joh, je staat sowieso bij de eerste 5 posts in dit forumdeel, kicken is echt niet nodig hoor!
de G U R U
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: zo 18 december 2005, 23:55
Mijn mountainbike: is van kaas.

Gary'sGirl schreef:Sjezus... Dit is nu al de zoveelste keer! Ik weet wel dat het niet mijn taak is hoor, maar sjonge... Het is geen verkoop topic wat je moet kicken omdat het anders ondergesneeuwd wordt! Doe normaal joh, je staat sowieso bij de eerste 5 posts in dit forumdeel, kicken is echt niet nodig hoor!
8)
Plaats reactie