Girlz Let's Ride downhill/freeride

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Toch maar even nieuwe topic, naar aanleiding van het idee om met wat dames ergens downhill/freeride te gaan rijden.

Het idee: gewoon lekker gravity rijden met wat dames: Genieten van het offroad naar beneden stuiteren en van elkaar leren. Voor iedere dame die van naar beneden rijden en uitdagingen houdt.


Brul maar voorkeur qua lokatie (Filthy Trails, Winterberg, elders?) en datum!

'Het idee' is trouwens mijn visie van hoe zo'n dagje eruit moet zien, als iemand het anders voor ogen heeft: brand los, dan verander ik het.
Laatst gewijzigd door maaf op do 15 juli 2010, 12:46, 9 keer totaal gewijzigd.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

uh week 25? welke data zijn dat? en een dag of met een nachtje overblijven durbij? Ik denk ook dat Winterberg leuker is dan FT, maar op 1 dag 7 uur autorijden en dan ook nog topsport tussendoor is een beetje veel. Maar je kan er vast betaalbaar slapen.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Voor mij in elk geval niet die zondag: ROCKINPARK :-)

Locatie is me om het even, WB heeft wel lichte voorkeur leuk om een hele dag te zijn en lekker veelzijdig voor iedereen.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

we kunnen ook eens een weekend gaan :-) gewoon een huisje huren, 's avonds lekker filmpje met popcorn
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

Ja liever weekend. Vorige week nog op 1 dag heen en weer gereden en dat is wel net te doen, maar niet mijn grootste hobby.

zo week 25 is wel nog ver weg zeg....

Ligt denk ik ook aan kiona's wc schema. Als het om de weekenden gaat, kan ik alleen 12 juni niet want dan organiseer ik de clubdownhill. Verder ben ik ook altijd vrij op maandag, dus wat mij betreft kan zondag-maandag(dan is het wat rustiger) ook.
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

oke dit was handig haha. in mijn enthousiasme gelijk hier gereageerd en niet het hele verhaal in het minidh topic gelezen.

ter aanvulling:
Willingen dus nooit geweest. FT wil ik sowieso nog wel een keer tussendoor heen. Weekend winterberg is gaaf, indien weekend niet mogelijk.
Ik ben tot 12 juli ook vrij op maandag/dinsdag/woensdag. Daarna is het uit met de pret en nog 1 jaar mijn coschappen afmaken.
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

Rianne schreef:Ligt denk ik ook aan kiona's wc schema.
:o Mijn wc schema!? :o Euh... dat kan wel tussendoor hoor! :wink:

Mijn WorldCup schema, neem ik aan? :D Laten we maar gewoon XC schema aanhouden, want ik rijd meer wedstrijden dan alleen de wereldbekers.

In week 25 (14 t/m 20 juni) heb ik in principe nog niets staan... Zou wat mij betreft dus wel kunnen, maar ik vind het ook wel erg ver weg hoor! :wink:

Het idee is verder helemaal ok! 'Leren van elkaar' zou er ook nog bij mogen, maar dat gebeurt dan ook vanzelf (zeker als Tanja meegaat)...

@Rianne en ernies (en uiteraard andere geinteresseerden): als jullie het ook te ver weg vinden, qua datum, dan kunnen we ook eerder een dagje FT gaan doen hoor! Op een doordeweekse dag, lekker rustig, lijkt mij?

@maaf: hoe ver ben jij al met je herstel? Je moest lang rust houden geloof ik he? Is dat de reden dat je pas in week 25 zou kunnen?
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

jaja je worldcupschema, was drukke dag vandaag... :-{
dus je xc schema dat ook op de site staat? of veranderd dat nog wel eens

hmm in mijn agenda is week 25 dus van 21-27 juni, das wel apart he.
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

Rianne schreef:hmm in mijn agenda is week 25 dus van 21-27 juni, das wel apart he.
Hmmmm... Ja, daar was iets mee...

Nederland had in 2009 53 weken, maar UK/US niet, dacht ik. Daardoor lopen nu de (internationale) agenda's lekker scheef! Pas in 2012 wordt dat weer recht getrokken, zie ik nu... Handig! (Ik gebruik dus de UK kalender, vandaar.)

27 juni heb ik iig wel weer een XC race.(Mijn schema wil nog weleens veranderen ja)
Rianne
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 12:20

Zo, weer wat geleerd vandaag.

Myrte wat is bij jou week 25?
snowgirl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 469
Lid geworden op: wo 11 september 2002, 23:21
Mijn mountainbike: serie is compleet!

Ik ben van zondag 20 juni tot 25 juni in Winterberg daarna door naar de PPdS en Leogang
http://www.freeride4girls.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Week 25 is bij mij ook vanaf 21 juni. En ja, dat is ver weg.... maar voor mij sowieso de eerste meest reële datum om waarschijnlijk wel weer op de fiets te kunnen zitten.

Jullie mogen van mij ook eerder gaan, hoor, en dan zie ik tegen die tijd wel of ik mee kan.
allets
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: di 15 september 2009, 18:07
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 (2009)
Contacteer:

Voor de zekerheid : week 25 is dus de week van 21 juni a.s.
Laat dan net de vakantie beginnen en we het plan hebben om daar dan te zijn!
Lijkt mij ontzettend leuk om dan met een aantal meiden daar af te spreken en leuk te gaan fietsen.
Misschien leer ik er ook nog wat van :-)
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Dusss: in de week van 21 juni door de week 1 of 2 dagen Winterberg? Volgens mij krijgen dames korting op werkdagen :-q .

Maar eerder op een zaterdag heen en weer rijden naar FT zou ik ook leuk vinden. (niet of/of, maar en/en)

Ik trap maar af:
FT 29 mei
- ernies

Winterberg 22 23 juni
- ernies
- snowgirl? (is daar al)
- allets ( is daar ook al)
allets
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: di 15 september 2009, 18:07
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 (2009)
Contacteer:

Zondag de 20 juni t/m woensdag 23 juni present in Winterberg !!
Misschien ook wel leuk om dan, als we er toch zijn, een dagje naar Willingen te rijden... Ligt op een andere berg 30 km verderop.

En inderdaad , vrouwen krijgen door de week korting , kan ik me ook herinneren.. Mooi meegenomen en kortingbedrag aan te wenden voor het overheerlijke Bikersmenu (inclusief 1 liter appelsap) aldaar :-)

De pondjes vliegen er de volgende dag wel weer af :-)
Plaats reactie