Fietsmaatje gezocht in de omgeving Groningen/noord drenthe

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Rolinn
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 21 juni 2011, 10:54

Hoi fietsende dames uit het noorden,

Het lijkt mij ook leuk om een keertje met andere dames te gaan fietsen! Een paar jaar geleden was ik een fanatieke beginneling, daarna is het fietsen weer wat weggezakt door studiedrukte en andere sporten.

Maar nu door blessureleed zit er niks anders meer op dan fietsen! Ik woon in stad Groningen en mijn roots liggen in Drenthe, daar fiets ik ook regelmatig.

Sijtje/Malissa, anderen? Keertje afspreken?

Ik lees ook over NAC, maar ik vrees dat mijn niveau nog niet zo hoog is. Weet iemand toevallig daar iets van?
Marke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 1 september 2009, 20:38

Ik geef op de wo-avond training (19.00 uur @ parkeerplaats Norgerberg), en probeer zeker beginnelingen ook aan hun trekken te laten komen, ook al zijn de meeste deelnemers van een meer dan redelijk niveau wat soms een beetje schipperen is om ieder aan zijn trekken te laten komen.

Bij de trainingen meestal in het begin een paar techniekdingetjes, en daarna wat meer conditiewerk. En altijd op kleine rondjes (vaak niet meer dan 500 meter lang) waardoor iedereen toch op zijn eigen niveau rond kan.

En meestal zijn er meerdere dames aanwezig
Rolinn
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 21 juni 2011, 10:54

Hoi Marke,
Dat klinkt wel goed. Ik ga nog even een paar weekjes aan mijn conditie en spierkracht werken (nog steeds wat krachtsverschil na een operatie) en dan kom ik graag een keer meetrainen als het mag.
Malissa
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 14 maart 2011, 19:10
Mijn mountainbike: Cannondale f3

Heey allemaal, ik heb al eerder op dit forum gereageerd woon ook in groningen omgeving borgeswold dichtbij de mtb baan.
Ik zoek ook nog mensen die samen met mij willen fietsen.trainen/conditie opbouwen!

PM mij als je het wat lijkt.!

k heb echt iemand nodig wand in me eentje fietsen vind ik niet zo leuk!
Plaats reactie