Dames MTB'ers regio Eindhoven?

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Annette Hendriks
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 18 oktober 2009, 18:20
Mijn mountainbike: Giant Boullder FS

Hier weer een dame uit regio Eindhoven!
Uit Stiphout!!!
Ik ben lid van toerclub Nuenen.
En probeer met mijn vriendinnen in de winter op de ATB in de omgeving te fietsen.
Aankomend weekend de 15e november, natuurlijk in Stiphout!
Misschien daar tot ziens! :-q
catootje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 13 december 2006, 23:23
Mijn mountainbike: Cube LTD Pro 2007 milky-green

En nog 1... uit Gastel (ligt bij Budel, ten zuiden van Eindhoven tegen de Belgische grens).
Niet echt beginner, maar ook geen ervaren rot.
Ga meestal met mijn fietsmaatje (man) door de bossen crossen, zo'n 30-40 km op zondag hier in de omgeving.
Van de winter enkele toertochten meepikken in de buurt (Valkenswaard, Budel, Weert).
annemiek
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 30 september 2009, 19:08
Mijn mountainbike: Merida TFS 100V

Kijk, nu komen we (eens) ergens. Wie volgt!!
Irene
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 23:45
Mijn mountainbike: Een mooie blauwe Trek

Ik woon ook in Eindhoven. Komende zondag Stiphout of Luiksgestel rijden (allebei precies 23.4 km van mn huis vandaan...) Ondertussen ben ik ook geen beginner meer, maar écht hard rijden doe ik ook niet (helaas ;))
Ingeborg
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 18 november 2009, 15:35

Hey hallo!

En hier nog eentje....woon binnenkort fulltime in Veldhoven. Sinds september in bezit van een super mtb! Heb er inmiddels een paar toertochtjes opzitten. Afgelopen zondag in Stiphout gereden. As zondag in Aarle-Rixtel?
Irene
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 23:45
Mijn mountainbike: Een mooie blauwe Trek

He Ingeborg, leuk dat je ook geregistreerd hebt op het forum! Afgelopen zondag in Stiphout was leuk! (Gelukkig was die regenbui net tijdens de pauze...)
Komende zondag ga ik waarschijnlijk met wat vriendinnen in de buurt van Eindhoven biken, als jij (en andere Eindhovense dames) ook zin hebben in een rondje in de buurt, laat maar horen! En anders veel plezier in Aarle-Rixtel :)
annemiek
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 30 september 2009, 19:08
Mijn mountainbike: Merida TFS 100V

Zeg Irene, vertel eens wat meer van dat tochtje a.s zondag? Hoelang de tocht, hoelaat en waar verzamelen? Welk niveau zijn je vriendinnen-> beginners , ietwat gevorderde beginners en/of ervaren, zeer ervaren fietsers? Enz....
Irene
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 23:45
Mijn mountainbike: Een mooie blauwe Trek

Ehh we hebben nog geen megaconcrete plannen, want we zijn misschien ook nog van plan om op stap te gaan de avond vantevoren :) Het plan was om van 10 tot 12 of zoiets gewoon een vaste route te rijden, niks heel spannends. Bv de route van Mierlo met de Gulberg eraan geplakt. Misschien wordt het ook wel zaterdag ivm de stapplannen.
Het niveau bij ons ligt vrij ver uit elkaar, maar iedereen heeft wel een goede duurconditie. De snelheid en de techniek varieert nogal. De ene begint net met fietsen, de ander is toch al een paar jaartjes bezig.
Misschien is het handig om even te bellen of zo, ik zal mn nr pb-en dan kun je bellen als je het leuk vindt om mee te gaan fietsen van het weekend.
lilian
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 20 november 2009, 22:04

En weer een!
Ik kom uit budel, was het sporten in de sportschool moe en wilde graag de buitenlucht in.
Ik ben dus nog echt een beginner op een geleende fiets, maar ik vind het heerlijk dus ik ben druk zoekende naar een geschikte bike.
annemiek
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 30 september 2009, 19:08
Mijn mountainbike: Merida TFS 100V

Hey irene,
En lekker gefietst dit weekend? Vertel, wat heb ik allemaal gemist? :(
Jammer dat ik niet kon, maar herstel van knie gaat even voor.
Irene
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 23:45
Mijn mountainbike: Een mooie blauwe Trek

He Annemiek, had je ook al gepbd maar we zijn niet meer gaan fietsen helaas. Het stappen was wel leuk ;) Balen van je knie ze! Hopelijk is 'ie snel weer beter!
Ingeborg had je Aarle Rixtel nog gereden? Ben wel benieuwd hoe die was!
Ingeborg
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 18 november 2009, 15:35

He Irene, toch alweer even geleden (had nog niet door dat je geen automatische mailupdate kreeg wanneer er bericht geplaatst is op fit forum :wink: ) maar Stiphout was toch wel een mooiere route dan Aarle-Rixtel. Als jullie nog plannen hebben keer met een stel een route te rijden, laat even weten. Lijkt me leuk!
Ben nog geen snelheidsduivel dus hoop jullie bij te kunnen houden :wink:

Dit weekend toch af laten weten...wat een regen! Komende week wordt het kouder...dus uitzicht op beter weer! :-q Volgende week St. Anthonis

Tot horens! Over twee weken overhuizen dus vanaf dan full-time Veldhoven
Irene
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 23:45
Mijn mountainbike: Een mooie blauwe Trek

Ingeborg, succes met je verhuizing!
Ben afgelopen week nog Veldhoven gaan rijden (en helemaal vergeten om op het mtb forum te vragen of er interesse was...) dat was een zompig gebeuren zeg! Komend weekend zit ik in Limburg, het weekend daarna Survivalrun dus misschien dat ik de 27ste weer eens op mijn bike zit... Schandalig!
Ingeborg
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 18 november 2009, 15:35

Hey Irene!
Alle uitjes erop zitten ;-)
Geef maar even een seintje wanneer je tijd & zin hebt rondje te doen! Fijne feestdagen!!!
Groetjes Ingeborg
Bodhi
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 12 februari 2010, 20:05
Mijn mountainbike: heeft geen motor!

Hallo allemaal,

even zwaaien hier. Sinds afgelopen zaterdag newbie en de trotse eigenaresse van een Gary Fisher. :-D
Kan niet wachten totdat de sneeuw weg is om hem uit te proberen.

Weten jullie leuke routes rondom Eindhoven die voor een absolute beginner een beetje goed te doen zijn? Al vast bedankt voor alle tips!
Groetels!
Pas op...2 newbies onderweg in Brabant
Ook één met motor > Fazer FZ6 S2 ABS
Plaats reactie