Fietsmaatje gezocht (omgeving Zeist - Amerongen)

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Hallo, ik ben Carin (33) en ben op zoek naar een fietsmaatje in de omgeving van Zeist.
Ik mountainbike al een aardig tijdje, sinds 1994, maar de laatste tijd wat minder omdat ik het alleen biken eigenlijk niet zo gezellig vind :-{

Met de auto kan ik overal komen, dus ik zit niet echt vast aan de omgeving van Zeist.

Ik ga graag naar Nijmegen om daar met m'n zus te rijden, maar een maatje in de buurt lijkt me een stuk leuker.

Lijkt het je wat, reageer dan en dan maken we een afspraak

groetjes Carin
Eerst doen, dan denken
Sil.
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: di 20 november 2007, 19:57

Hoi Carin,

Je bericht is al van augustus dus ik weet niet of je al wat gevonden hebt, maar ik reageer toch even.

Elke zondag om 9.30 start vanaf het Hooght in Soest de mountainbikeclub midden nederland. Dus altijd iemand om mee te fietsen en we hebben ook aardig wat dames. En altijd erg gezellig!

Voor meer info kijk even op onze site: http://www.mbc-midden.nl/

Groetjes, Silvie.
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Hai Silvie,

Ik ken mbc-midden, heb een aantal jaar geleden een paar keer meegereden.
Op zondag spin ik 2 uurtjes in de sportschool en ik was op zoek naar een bikemaatje voor de zaterdag. (die ik inmiddels gevonden heb :lol: )

Gr. Carin
Eerst doen, dan denken
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Was leuk om je een keer te hebben gezien op je "Ragbak" :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Plaats reactie