Dameskleding

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Nirak81
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 7 september 2009, 17:37
Mijn mountainbike: Cannondale Feminine F3 & oude Trek

ernies schreef:Nirak81: voor mij is de veel dames fietskleding ook te klein. Ik koop gewoon mannenbroeken. Met bretels en dat is prima. Een aanrader: bij Lohman, in Amsterdam, staat een leuke verkoper die je heel goed kan adviseren. Hij vertelt ook eerlijk als je er niet OK uitziet in je te strakke shirtje. Hij kwam deze zomer met een dames bike short met binnenbroek met zeem, ik meen 45 euries en die maten gingen echt tot mega groot! Shirtjes blijft echter moeilijk mannenshirts zijn vaak te lang en damesshirts zijn in grote maten te lelijk voor woorden. Stom eigenlijk, die grote maten moeten ze subsidieren. Toch prima voor de strijd tegen overgewicht, al die dikkerts op de fiets?
whahaha, ik ben het helemaal met je eens! Dat noemen we de de DODF subsidie (Dikkerds op de Fiets) :-q

Overigens heb ik gisteren nog wat van cyclewear binnengekregen en het pas prima. Ter ondersteuning van andere mensen die ook een dikkewijvenbroek/shirt zoeken:

Dit shirt heb ik in XXL besteld, valt groot uit en past mij prima met mijn 105 kg en 1.70 meter.
http://cyclewear.eu/product_info.php?pr ... 7b7094b35c" target="_blank
Afbeelding

Deze broek heb ik in maat XXL gekocht en heb broekmaat 48/50, hij past prima
http://cyclewear.eu/product_info.php?products_id=500" target="_blank
Afbeelding

En deze broek idemdito
http://cyclewear.eu/product_info.php?cP ... cts_id=522" target="_blank
Afbeelding
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Goeie tip dat cyclewear. Wel frisjes, je nieuwe shirtje... en van de zomer is het natuurlijk veel te groot geworden van al dat fietsen! Ik heb even gekeken naar merk en maat van mijn bike short met binnen broek en dat is Gonso maat 46. Denk dat dat jou ook wel past. Op de site van Gonso zie je nu alleen winterspullen. Ze gaan met sommige producten zelfs tot maat 52. Voor die subsidie moeten we maar even met Erica T bellen?
Nirak81
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 7 september 2009, 17:37
Mijn mountainbike: Cannondale Feminine F3 & oude Trek

shirtje is idd frisjes, maar heb ook een lange mouwen shirt van de herenafdeling besteld natuurlijk. Maar die heb ik weggelaten omdat het hier over dameskleding gaat :P
Maar heb het nogal vlug warm, heb afgelopen zondag ook gewoon gefietst met korte mouwen en ging prima.
zal die gonso eens googlen :)
jaspertaurine
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: vr 24 oktober 2008, 19:05

kijk ook eens op http://www.trentinobikewear.nl" target="_blank en http://www.ladiesbikewear.com" target="_blank ...

Ik weet dat zij veel dames kleding hebben...

Grt
Bezit fiets!
bikefreaklady
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 23:03
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper
Contacteer:

funbikerPetra schreef:Ik ben op zoek naar dameskleding voor mountainbiken en spinning.
Weet iemand een zaak in Brabant die een uitgebreide collectie heeft?
sportieve groetjes :wink:
Kijk eens op http://www.bikeandtravel.nl/epages/6235 ... ries/Dames" onclick="window.open(this.href);return false;

Leuke dames wielerkleding...... :-q

Groet,
Sonja
piglet
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 6 april 2007, 16:27
Mijn mountainbike: Moozes Sherpa FS

*zip*
Laatst gewijzigd door George op do 15 april 2010, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen reclame aub.
always look at the bright side of live.

Moozes Sherpa FS rules
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Kan je daar online bestellen ????
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
piglet
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: vr 6 april 2007, 16:27
Mijn mountainbike: Moozes Sherpa FS

*zip*
Laatst gewijzigd door George op do 15 april 2010, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen reclame aub.
always look at the bright side of live.

Moozes Sherpa FS rules
annemiek
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 30 september 2009, 19:08
Mijn mountainbike: Merida TFS 100V

Ben een keer bij Moozes in Helmond geweest en vond de afwerking waardeloos van de shirts. Stof die trekt bij de rits of op een andere plek juist lubbert. U bent gewaarschuwd.
peerke1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 16 september 2009, 12:15
Mijn mountainbike: Canyon Lux..Giant Revolt gravelbike en Giant TCR recert

ben bang dat je de mensen waarschuwt voor iets dat niet waar is.
Ken veel mensen die met deze kleding rijden incluis mijzelf,wat je hier zegt annemiek kan ik mij en vele anderen niet in vinden.vind de kleding van moozes er zeer goed uitzien en kwalitatief zeer goed afgewerkt.
En als kleding lubbert maakt niet uit wat voor merk dan is de maat meestal te groot.
Canyon Lux alp/fen kleur.. Giant Revolt gravelbike..Giant TCR advanced recert
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4155
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 22:39

peerke1 schreef:ben bang dat je de mensen waarschuwt voor iets dat niet waar is.
Ken veel mensen die met deze kleding rijden incluis mijzelf,wat je hier zegt annemiek kan ik mij en vele anderen niet in vinden.vind de kleding van moozes er zeer goed uitzien en kwalitatief zeer goed afgewerkt.
En als kleding lubbert maakt niet uit wat voor merk dan is de maat meestal te groot.

Maar goed dan dat ieder persoon hetzelfde figuur heeft zodat elk merk met dezelfde snijmallen kan werken :lol:
MOUNTAINBIKING
Because footbal, baseball, bowling & golf only require ONE BALL
peerke1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 16 september 2009, 12:15
Mijn mountainbike: Canyon Lux..Giant Revolt gravelbike en Giant TCR recert

Je hebt gelijk tati niet iedere kleding merk is voor iedereen geschikt. :winkie:
Maar door de bank genomen hebben de meest voorkomende merken een redelijke goede tot zeer goede pasvorm.
Heb ook bioracer en vermarc kleding en die maat is ongeveer hetzelfde.
Canyon Lux alp/fen kleur.. Giant Revolt gravelbike..Giant TCR advanced recert
svdp
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 19 april 2010, 20:27

Bissens clothing
Mazmove
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 21 november 2009, 20:32
Mijn mountainbike: Trek 6500 WSD
Contacteer:

Zit een beetje zoeken naar nieuwe fietskleding. Ben aan kijken naar een wat meer baggy broek maar helaas kom ik er veel tegen zonder zeem, ( kan je oplossen met ondergoed met zeem) maar toch.. Nu kwam ik onder het zoeken het tegenovergestelde tegen: Rokje en jurk. Heeft er iemand ervaring met deze vrouwelijke vorm van fietskleding?
Always Moving
christian-zb
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: di 12 januari 2010, 01:46
Mijn mountainbike: Merida Matts SE

*zip*
Laatst gewijzigd door George op di 14 september 2010, 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen spullen aanbieden buiten het verkoopdeel aub.
Plaats reactie