Hallo allemaal

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Linbus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 12 maart 2019, 14:16

Ik heb me net aangemeld als nieuw lid. Mijn naam is Linda en sinds kort heb ik een Macho mountainbike. Als kind heb ik veel op een ATB gereden en hadden wij een klein baantje met heuveltjes in een bos naast ons huis. Daarna jaren op een stadsfiets gereden en sinds kort dus weer op een mtb.

Ik heb een zoontje van 2,5 jaar en hij gaat mee op een zadeltje op het frame. Hij vind het geweldig om zo met mama door het bos te rijden! Hopelijk blijft hij het leuk vinden en kan hij straks op zijn eigen fietsje mee :-D
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Welkom hier!


Met een aanhanger is het helemaal briljant om met een kind te fietsen en dan kun je echt mountainbike routes op!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Welkom!
Lars TB schreef: di 12 maart 2019, 14:41 Met een aanhanger is het helemaal briljant om met een kind te fietsen en dan kun je echt mountainbike routes op!
Net zelf een chariot gekocht en getwijfeld aan een tout terrain singletrailer. Die laatste is eigenlijk de enige waarmee je écht kunt mtb'en. Maar als het gaat om écht MTB'en dan heb ik toch het meest vertrouwen in de MacRide. Op de toptube dus!

https://mac-ride.com
Waar woke is, is vuur
Linbus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 12 maart 2019, 14:16

Bij ons in de buurt hebben we maar 1 mountainbike route en die is niet zo spannend. Een aanhanger is hier niet nodig.
En nu kan ik ook nog lekker kletsen met de kleine man dus voorlopig hou ik hem voorop het frame. Hij kan zelf al goed fietsen, alleen nog niet goed zijn evenwicht bewaren. Daar moet nog even mee geoefend worden (loopfiets). Maar zo samen op pad gaan is al erg leuk!

Afgelopen zaterdag zijn we lekker door de modder gereden en hadden veel bekijks onderweg. Hier zie je wel mountainbikers maar niemand die er een kind op meeneemt.
We kwamen wel lekker smerig thuis :D

Mijn conditie is ook nog niet al te best. Heb jaren aan inline-skaten gedaan en aan Zumba, maar sinds de geboorte van onze zoon is dat stil komen te liggen. Ben het nu rustig weer aan het opbouwen d.m.v. mountainbiken en als het mooi weer is ook weer inline-skaten.
Plaats reactie