Girlz: wie zijn jullie?

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
klara
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 24 september 2003, 22:01
Contacteer:

Goed idee om een vrouwentopic te openen. Maar nu vraag ik me wel af hoeveel dames hier op mtb.nl rondkijken.
Dus bij deze: stel je voor (alleen de dames dus!) en vertel wat je interesse op mountainbike gebied is (XC, dual, downhill, freeride... wel/geen competities)

Zelf ben ik dus klara, ben vooral bezig met xc in competitie verband (funklasse dames) Als ik nou eens echt goed word heb ik wel ambities om naar de Damesklasse te gaan(volgend jaar misschien). Heb ook wel interesse in de andere mtb-sporten, maar ja, heb als student nou eenmaal geen geld voor meerdere fietsen. Later als ik groot ben misschien. :D
Laatst gewijzigd door klara op ma 26 april 2004, 14:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Goed idee Klara, ik ben ook wel benieuwd wie die dames zijn, dus kom maar op!!!


En om het goede voorbeeld van Klara te volgen: hier Tanja, sinds kort moderator op mountainbike.nl. Flowbiker in hart en nieren, dus eigenlijk alles op noppenbandjes dat in bosrijkgebied afspeelt, kan mij wel bekoren; momenteel sterke voorkeur voor downhill. Ik train zo goed en kwaad mogelijk voor de Megavalanche; een downhill-marathon race.
ZERO
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 19 april 2004, 17:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 30! - Be One woodbumble - Kona Shred - Giant XTC2 - Duell Professional

Nou ja, ik ben ZERO, heb altijd wel al een beetje gebiked, maar heb sinds kort er veel meer mee bezig, en een eigen bike aangeschaft.
ik wil vooral wel freeriden, dh, beetje UA tussendoor, en verder gewoon alles wat ik leuk vindt gaan doen.
Ik ben een trotse bezitter van een B1 woodbumble
Olga
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: za 1 maart 2003, 15:03
Mijn mountainbike: Cube ltd 3, Specialized dolce

Ik ben Olga en doe nu een jaartje aan mountainbiken. Ik doe alleen xc en dat vind ik wel genoeg. Eerst fietste ik altijd alleen bij mijn oma (ze woont in Hellendoorn en daar heb je wel leuke routes), maar toen ontmoette ik Dennis (junkie XC) En sindsdien fiets ik altijd gezellig met hem (en soms met Jeffrey erbij).
Ik doe geen wedstrijden, dat is eigenlijk niks voor mij. Ik heb het heel druk met studeren (geneeskunde) en daarom kan ik meestal maar 1x in de week mtb'en.

Ps. De Girlz Corner is een goed idee!! :-q
Bikergrl
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 2 mei 2003, 12:26
Mijn mountainbike: Cube Limited 2, Cube Reaction, Trek 1400 (race '00)
Contacteer:

Hoihoi! Ik ben Pamela, 27 jaar en ben alweer een aantal jaren bezig met fietsen. Eerst voornamelijk op de racefiets en heb zo'n 1,5 jaar geleden de stap gewaagd en een mountainbike gekocht. Nog geen seconde spijt van gehad trouwens! :-q (Ik wou dat ik eerder door had gehad hoe geweldig het is!)
Ik rij op dit moment XC wedstrijden bij de fundames en met de Holterberg dicht bij huis ben ik ook vaak op de vaste routes aldaar te vinden. Wielrennen doe ik nog steeds en train regelmatig mee met de plaatselijke wielerclub.
Ben benieuwd welke (nieuwe?) girlz we hier allemaal zullen zien verschijnen! :-D
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

Hier Marieke. Sinds één jaar fanatiek op de mountainbike.
Funklasse XC. en het gaat elke keer een beetje beter,en ik krijg steeds meer plezier in de wedstrijd zelf ( ipv ontzettend gespannen te zijn)
Ik ben begonnen omdat ik na 23 jaar paardrijden ( waar ik helaas mee moest stoppen) op zoek ging naar een nieuwe hobby.

Sinds een week DH/FR ontdekt, daar wil ik ook mee verder. Want de adrenaline is verslavend.
Op zoek naar een fiets nu dus.

Verder ben ik al een tijdje moderator hier en ook dat bevalt goed.

Ik ben accountmanager bij een It bedrijf, en heb een dochtertje die sinds kort ook op de mountainbike zit en mijn vaste verzorgster is op de wedstrijden.
Ik woon in Groningen, vlakbij het centrum in een heel leuk oud huis.
nuclear_girl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 9 januari 2004, 12:04
Mijn mountainbike: SCC02

Hoi,

Ik ben dus 25 jaar. En sinds een klein jaartje met MTB-en begonnen. Daarvoor was ik actief als zwemtrainster. Maar toen ik met werken begon vond ik eigenlijk dat ik zelf maar weer eens wat moest gaan doen. Zwemmen mag niet meer dus werd dit het alternatief. En tot nu toe nog geen spijt van gehad... Alleen kom ik d'r elke keer weer achter dat dr nog een hoop techniek te leren valt.... O ja en mijn intresses op bikegebied houd ik maar ff bij XC. En nog ff geen wedstrijden wie weet komt dat nog.
Hilde
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 31 maart 2004, 18:57

Ik ben Hilde. :) 16 jaar en fiets pas een paar maanden. Ook nog niet echt veel gefiets, ga morgen naar een parcour in Burg-Haamstede dus dan zullen we zien of het gaat. :P
Dientje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 29 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII team

Hi, ik ben Claudine. Ik ben 27 jaar oud en fiets nu ongeveer 2 1/2 jaar. Heb sinds een jaartje mijn tweede fiets (zie pic) en dat fietst echt fantastisch. Women specific design works for me! Ik fiets meestal in de omgeving van Nijmegen (daar woon ik namelijk). Ben rijksambtenaar van beroep, dus lekker veel vrije tijd om te biken.... :D

Verder hou ik van hobby's...... :wink:
plankjes, echt iets voor mij....
Bikergrl
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: vr 2 mei 2003, 12:26
Mijn mountainbike: Cube Limited 2, Cube Reaction, Trek 1400 (race '00)
Contacteer:

Hey Dientje, hier nog zo'n ambtenaar! :D (Maar dan in Enschede)

Mooie fiets, die Fisher! :-q
Small Girl Patricia
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 30 mei 2004, 02:05
Mijn mountainbike: Dit vak is te KLEIN om al mijn fietsen te herbergen (o.a. 7 x Giant, 1 x Diamond Back, 1 x FR-bike)

Ik ben Patricia, ik ben al wat ouder namelijk 46 lentes... Ik rijd sinds mijn 16-de. Alweer 30 jaar dus. Ben begonnen op de racefiets dus want de MTB's bestonden toen nog niet! Heb wel als 1 van de eerste in Nederland ooit de eerste MTB gehad. Een Tec was destijds. Sindsdien zijn er heel wat fietsen bijgekomen, o.a. Giant, Diamond Back, Alan, Nakumura.

Als disciplines doe ik eigenlijk alles. Dus Race, XC, FR, DH, Marathon, UA.

Dat was het wel zo'n beetje.
amanda
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: vr 21 mei 2004, 14:35
Mijn mountainbike: Banshee (waarschijnlijk.....)
Contacteer:

Ik ben Amanda, 31 jaartjes jong. Echt mountainbiken heb ik nooit gedaan omdat er hier in Spijkenisse niet zoveel te fietsen valt. Ik heb wel een jaar of 15 gemotorcrosst en een jaar of 4 gefietscrosst.
Na de oproep voor de four-x clinic heb ik wel zin om wat meer met mijn mtb te gaan doen :-D
snowgirl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 469
Lid geworden op: wo 11 september 2002, 23:21
Mijn mountainbike: serie is compleet!

Hoi ik ben Annemieke 26 jaar jong.
Op dit moment druk bezig mijn tijd te verdelen tussen studeren, werken en alle funstuff.
Ik rij alleen maar Freeride en Downhill op de mtb. Voor op de weg heb ik een racefiets.
Naast het fietsen ben ik graag een keer of 4 in de sneeuw per jaar om lekker te snowboarden. Vandaar mijn nickname :-q
Heleen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 4 februari 2004, 12:10

cb
Laatst gewijzigd door Heleen op di 27 januari 2009, 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Het is nog lang niet het langste bericht wat ik ooit ben tegen gekomen, dus no worries! Lekker blijven trainen, wellicht, de vrouwen (vtt) TDF??


:)
Plaats reactie