Bike maatje gezocht omg. Zeist - gevonden :-)

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Judit Balm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 9 juni 2013, 21:38

Hallo lady's,

Mijn naam is Judit en ik ben een beginnende biker. Ik ben door mijn vriend aangestoken, maar die heeft een hoger tempo dan ik. Vandaar dat ik op zoek ben naar een bikemaatje, want we kunnen niet altijd samen biken. Sinds 5 maanden echt actief bezig! Doordeweek vertrek ik, bij voorkeur, vanuit huis richting Austerlitz, Pyramide, Treek of Soest (soesterhoogt).
In het weekend vaak wat verderweg. Zo al een paar keer wezen biken in Noord-Holland; Schoorl, Wieringerwerf. Ook omgeving Valkenburg (L) aangedaan. We hebben een auto met fietsendrager, dus kan mezelf ook naar andere locaties verplaatsen.

Zin om een keer mee te gaan?

Groet,
Judit

Finish: bedankt voor de reacties! Heb maatjes gevonden :-)
Laatst gewijzigd door Judit Balm op wo 21 augustus 2013, 07:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

pb
Eerst doen, dan denken
mtb woman
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 11 augustus 2013, 22:26

hoi judith het lijkt mij wel leuk om een keer met je te fietsen in de omg van soest ik ben helemaal een beginnertje dus doe het echt rustig aan ,ik hoor het wel van je.
mtb woman
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 11 augustus 2013, 22:26

hoi judit ik denk dat ik toch nog eerst in de buurt moet fietsen ik heb mn mtb pas een paar dagen autsterlitz is mij denk ik net iets te ver mischien later wat afpreken als ik iets meer conditie heb :)
Judit Balm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 9 juni 2013, 21:38

Haii
Ik fiets altijd in Zeist zelf het bos in. Woon zelf in Valckenbosch.
Is er bij jou in den dolder leuk bos?
Soesterhoogt vind ik ook nog altijd akkoord. Lage vuursche vind ik technisch erg pittig.

Voordeel van in zeist het bos in fietsen is dat je de route zelf kan uitzetten.

Gr Judit
Sil.
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: di 20 november 2007, 19:57

Dames, ik lees dat jullie ook op Soester hoogt fietsen. Waarom proberen jullie MBC Midden Nederland niet een keer? Wij starten om 9.30 op zondag morgen op het Soester hoogt. Meestal in 3 nivo groepen, waarvan A de groep voor beginners is. We hebben meerdere dames bij de club. Helm is uiteraard verplicht en de tocht duurt tot 12 uur, dus je moet wel al de conditie hebben om 2,5 uur op de fiets te zitten.

http://www.mbc-midden.nl/recreantengroep/" onclick="window.open(this.href);return false;
Judit Balm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 9 juni 2013, 21:38

Ha Sil,

Dank je voor de tip! Zal de site eens bekijken. Fietsen jullie elke zondag naar wat ik begrijp?!

Groetjes Judit
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Heeft MBC geen wachtlijst meer?
Ik zat er al even over te denken om lied te worden, maar op zondag rij ik altijd met een meidenclubje.

Dat wordt keuzes maken
Eerst doen, dan denken
Sil.
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: di 20 november 2007, 19:57

Hoi Judit en Hebin029,

Ja we rijden elke zondag, zomer en winter tenzij de weers omstandigheden te extreem zijn. Dat heb ik in 10 jaar lidmaatschap nog maar 2 of 3 keer mee gemaakt. En we hebben inderdaad geen wachtlijst meer. In het zomer seizoen wordt er ook op de woensdagavond gefietst, maar dan is er meestel maar één groep, dus iets lastiger als je het een keer wilt proberen.

Kom het gewoon een keer proberen, je mag rustig een keer of drie mee fietsen.

Groetjes, Silvie
SENSAtioneel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 21 augustus 2013, 06:44

Goedemorgen meiden,

Ik ben een beginnende mountainbiker, wel aan wielrennen gedaan in mijn jeugd, maar die conditie is ver te zoeken;-) Zelf woon ik in Amsterdam, maar vind het geen probleem om ergens naartoe te rijden met de fiets achter in de auto. Heeft iemand zin om een keer op zaterdag of zondag een stuk te mtb-en?

@ Silvie, klinkt goed! Moet ik mezelf daarvoor eerst aanmelden of kan ik gewoon aansluiten op de zondag om eens kennis te maken?
SENSAtioneel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 21 augustus 2013, 06:44

Groeten Monique ;-)
Sil.
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: di 20 november 2007, 19:57

@Monique, nee hoor je hoeft je niet van te voren aan te melden. Wel is het handig als je komt om je dan even te melden bij een begeleider en te melden dat je voor het eerst mee rijd.
Plaats reactie