een beginners vraag

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
klimmer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 5 juli 2013, 14:39

Ik heb misschien een beetje een lastige vraag maar wat voor ondergoed dragen jullie eigenlijk op de fiets? Ik heb altijd heel veel last van mijn zitvlak na een lange dag fietsen. Ik dacht dat het misschien aan het soort ondergoed zou kunnen liggen meestal koop ik normaal ondergoed online bij Your look for less ofz. Maar nu dacht ik misschien moet ik eens aangepast ondergoed voor mountainbikes proberen... Ik vind het nogal een lastige vraag om aan mijn mannelijke mbters collegas te vragen dus dacht ik, ik zal het eens online navragen. Ook was ik niet zeker of ik het in het beginners forum of het vrouwen forum zou moeten zetten maar ik hoop dat er op dit vrouwenforum ook wat plaats is voor beginnersvragen;)
-I am climbing a difficult road, but the glory gives me strength-
bohaco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: di 8 januari 2013, 15:18
Mijn mountainbike: Specialized camber comp

Ik ben dan wel geen vrouw en kan misschien ook wel niet helemaal jou vraag correct beantwoorden maar meestal wordt er geen ondergoed gedragen onder de fietsbroek, dit ter voorkoming van irritaties aan het zitvlak.
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Draag je een fietsbroek met zeem (en zoals Bohaco aangeeft draag je dan geen onderbroek) of een gewone sportbroek zonder zeem? Bij het laatste lijkt het me goed om een broek met zeem aan te schaffen.
Gebruikersavatar
klimmer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 5 juli 2013, 14:39

okaj bedankt!
-I am climbing a difficult road, but the glory gives me strength-
Plaats reactie