Vrouwelijke bikers Veendam e.o.

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Irentjuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 13 mei 2013, 15:21

Hallo,

Ik ben onlangs begonnen met MTB'en, ik heb afgelopen woensdag voor 1e keer bijna 25 km gemountainbiked hier in Veendam. Heerlijk sport is het!

Ik ga zeker ermee door. Ik heb zelf Merida Juliet 100, tot nu toe prima bevalt! Alleen heeft deze geen schijfrem, geen idee of wel goed is. Ben nog maar beginner :P.

Ik woon sinds half jaar in Veendam. Zijn er nog meer vrouwelijke bikers hier in Veendam of omgeving?

Ik heb paar vriendinnen die ook graag MTB'en, maar alleen wonen ze niet hier in de buurt maar bij Zwolle, Utrecht en Brede :(.

Ik ben sinds mijn klein af doof en heb sinds 2004 CI (Cochleair Implantaat, zie Wikipedia). Ik red hiermee prima in horend wereld. Ik ben prima verstaanbaar en ik kan mensen prima verstaan mits ze rustig en duidelijk praten (niet overdreven articuleren natuurlijk!)

Ik hoop dat ik hier een paar leuke ladies bikers ontmoeten, in heel nederland.
Laatst gewijzigd door Wicked DJ op di 14 mei 2013, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast i.v.m. bestaan van algemeen voorsteltopic.
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

Hai Irentjuh,

welkom hier!! Veel plezier in deze sport :-q
Helaas woon ik helemaal niet in de buurt van Veendam, maar hoop dat je wat gezellige bikesters tegenkomt.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Er is een "groningen" topic en "let's ride" topic in de girlzcorner waar niet veel leven inzit, misschien dat jij daar nu verandering in kan brengen?

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... =2&t=94094&" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... =2&t=79826&" onclick="window.open(this.href);return false;

En niet te ver uit de buurt:
Appelscha - Diever: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 10&t=38317&" onclick="window.open(this.href);return false;

Daarbij kan je prima de zoekfunctie bovenin de menubalk gebruiken om eea te vinden.

Succes :-q
Irentjuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 13 mei 2013, 15:21

Thnx voor die link, zal kijken :)
Gebruikersavatar
Highsider
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 22:38
Mijn mountainbike: Specialized Carve Pro 2013

Zaterdag 29 juni a.s. van 14.30 uur tot 16.30 uur is er een Open ATB Clubdag van Hepro Stormvogels Veendam, dat wordt gehouden rond de evenementenbult in recreatiepark Borgerswold te Veendam.
Wij hebben ook vrouwelijke leden misschien kun je ff langs komen kijken?
Groeten,
Peter
I am Specialized!
Irentjuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 13 mei 2013, 15:21

Thnx voor je bericht!

Misschien kom ik wel ff langs :).
hksmit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: do 15 juli 2010, 21:43
Mijn mountainbike: Bergwerk Faunus & Magura MB09XC
Contacteer:

En heb je ondertussen al wat bikesters gevonden in de regio?
Mvg Harm
Irentjuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 13 mei 2013, 15:21

Nee, helaas niet.

Maar heb gelukkig wel vriendinnen, alleen wonen ze ver. Twee weken terug gezamenlijk afgesproken en gemountainbiked in Jeerde/Hattem. Heerlijk gemountainbiked met warm weer.

Irene
MelanieBos
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 19 maart 2014, 22:23
Mijn mountainbike: Cannondale

Hallo allemaal!

Zijn er nog bikers actief in Veendam eo? :)
Irentjuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 13 mei 2013, 15:21

Hallo,

Ik ga zeer binnenkort weer beginnen. Afgelopen maanden door drukte van mijn studie. De laatste was in Anloo, 35 km ergens in december.
MelanieBos
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 19 maart 2014, 22:23
Mijn mountainbike: Cannondale

Top! Ik woon sinds afgelopen maand weer in Groningen, en mijn ouders in Veendam. Miss kunnen we eens afspreken om een tocht te maken! Mbt seizoen begint namelijk weer, lekker weer!
Irentjuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 13 mei 2013, 15:21

Doen we! Gezellig..

mtb je al lang of sinds kort? Ikke sinds vorig jaar. Tot nu toe gemountainbiked in Heerde/Hattem, Anloo en paar keer Veendam. Hoop nu meer routes doen nu ik veel meer tijd heb :-).
MelanieBos
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 19 maart 2014, 22:23
Mijn mountainbike: Cannondale

Ik Mtb wel al een tijd, maar soms paste het niet altijd met m'n studie. Bijna afgestudeerd dus alle tijd weer! Toen ik in Zwolle woonde ging ik ook vaak maar Hattem, Zuidwolde, Ommen, lemelerberg. En ga wel eens een weekendje, weekje mountainbiken in bv België! Ook een aanrader! En nu Groningen e.o. maar verkennen :)
Scott_Rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 09:06
Mijn mountainbike: On-One Lurcher 29ér Carbon zelf opgebouwd f bouw

Hallo dames.
Ik ben zelf al een paar jaar met het mtb virus besmet en dan niet alleen het fietsen maar ook de onderhoud wat er bij te kijken komt.
Nu de dagen wat langer worden is het weer mogelijk om s'avonds een rondje veendam/gieten te pakken.
Dit doe ik samen met een fiets maat van me.
Als het jullie leuk lijkt kunnen we misschien eens samen de route daar onveilig maken.
What Goes Up Must Come Down And Expect The Unexpected.

"Ze zeggen dat auto's rijden op geld en je vet maakt, terwijl fietsen lopen op vet en je geld bespaard"
MelanieBos
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 19 maart 2014, 22:23
Mijn mountainbike: Cannondale

Lijkt me leuk! Ik ben voor!
Plaats reactie