Fietsmaatje/club omgeving Uden.

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
yvonne78!
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 1 juli 2021, 08:44

Hallo ik ben nieuw op mountainbike.nl
Ben 43 jaar doe aan CrossFit, zit regelmatig op de racefiets, BMX tussendoor en sinds 1,1/5 ook op de MTB.
Geweldig!! Wil graag nog wat techniek leren maar daarnaast ook gewoon fietsen. Heb nog niet heel veel ervaring maar kan al aardig vooruit.

Heb al flink wat km met vrienden, kennissen en familie gemaakt in mijn omgeving opgedaan maar houd van wat meer uitdaging. Meters maken op rechte paden is niet echt mijn ding....
Ben daarom op zoek naar maatje of groep om aan te sluiten.
Fiets in omgeving Nijmegen, Malden, Horst: in feite routes die binnen een max. 45 minuten met de auto te bereiken zijn vanaf mijn woonplaats.

Fietsen in bikepark in buitenland lijkt me super. Hoor het graag!
Wizzy82
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: do 27 oktober 2016, 14:59
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9

Mijn ex zat bij de fietsclub in Uden. Deze is zeer actief en heeft meerdere niveau's. Zowel op de wielrenfiets als mountainbike.
Zie https://www.ttvuden.nl/ . Zelf ik heb wel wat met die club gedaan. Elk jaar is er een brunch waar partners ook mee mogen.
Onnozel
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo 27 april 2011, 13:40
Mijn mountainbike: Cube reaction gtc pro

Je kunt eens kijken naar Mtb club lichtverzet in Nijmegen.

Sinds een paar jaar zijn er 2 techniek groepen en een dames groep voor techniek/conditie.

Verder is er ook de freeridegroep waar techniek voor enduro en bikeparken getraind wordt.

Helaas door de corona fiets rage is er momenteel een ledenstop/wachtlijst.
Plaats reactie