Glentress trip mei 2013

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

5 mei zou ik kunnen...
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Niels77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 18 januari 2013, 10:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX, Cube Hanzz

5 mei kan ik ook :-q
It's never too late to have a happy childhood!
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Same here! Is eigenlijk de enigste zondag dat ik nog niets heb tot Glentress.
Ride a bike!
Onnozel
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo 27 april 2011, 13:40
Mijn mountainbike: Cube reaction gtc pro

Als jullie willen kan ik 5 mei wel voor gids spelen in Nijmegen en omgeving.
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Onnozel schreef:Als jullie willen kan ik 5 mei wel voor gids spelen in Nijmegen en omgeving.
Goed plan! :-q
Ride a bike!
Gebruikersavatar
Kami-Karno
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: za 27 april 2013, 22:31
Mijn mountainbike: Vancouver
Contacteer:

Niels77 schreef:Laat ik me eerst even voorstellen; ik ben een 35 jarige biker uit Heemskerk die wekelijks rondjes rijdt over het parcours van Schoorl en af en toe uitstapjes maakt naar andere routes, bij voorkeur Limburg voor wat meer hoogteverschil en heftigere afdalingen zoals bij Landgraaf.

Sinds kort de vele trailcentres in Engeland ontdekt. Nu een sterke drang om in het voorjaar de oversteek te maken en m'n koersbroek te vervangen voor baggy shorts! Helaas weinig animo onder mijn XC gerichte fietsmaten en alleen is een overtocht een dure grap.

Kortom, ik ben op zoek naar bikers die ook graag wat meer trail gericht (willen) rijden en het leuk zouden vinden om in het voorjaar een trip naar een trailcenter in Engeland, Wales of Schotland te plannen!
Haha van koersbroek naar baggy shorts, die overstap heb ik inmiddels al een tijd terug gemaakt, zal het iets te maken hebben met een "Mid Bike Crisis"? :winkie: ben nl ook alweer voorbij de mid 30 ...

Ik heb ff snel door dit topic heen geschrold en ik zou ook wel up & DH :P zijn voor een tripje naar GB. Maar dichter in de buurt en volgens mij een stuk goedkoper lijkt mij Bike Park Winterberg. Ik ga daar Vrijdag a.s. heen om mn eerste FR/DH clinic te volgen. Ben super stoked en erg benieuwd of ik er nog wat van kan :D Zal na afloop wel mn bevindingen posten.

Voor nu veel plezier morgen en c u on the trails!
Eens een mtb-er altijd een mtb-er, en dat al bijna 25 jaar! :-P

Pinkbike Contour Youtube
Karno Splinter Photograpahy : FB
Karno Splinter Photograpahy : Flickr
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Onnozel schreef:Als jullie willen kan ik 5 mei wel voor gids spelen in Nijmegen en omgeving.
Hey Onnozel, geld je deal nog steeds?
Ken zelf wel wat plekken maar ben benieuwd naar nieuwe paden.
We zijn morgen om half 12 bij de start (parkeerplaats sionweg)
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

@Kami-Korno; winterberg en Glentress (the 7stainnes) kan je niet met elkaar vergelijken.
Winterberg is echt freeride/DH, Glentress is All-mountain/XC.

Juist de natuurlijke trails in Glentress spreken ons aan, winterberg is ook leuk maar mist de "mooie natuur"
en heeft veel minder trails.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik start morgen om 11u vanaf het zweefvliegveld in Malden voor een rondje highlights. Dus zoveel mogelijk leuke tracks en weinig vaste route. Er gaat ook nog een GB ervaringsdeskundige mee, dus als jullie willen meerijden is dat alleen maar gezellig.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Onnozel
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo 27 april 2011, 13:40
Mijn mountainbike: Cube reaction gtc pro

Ja ik wilde morgen toch gaan biken en zal om 11.30 bij heumensoort zijn de parkeerplek bij sionsweg.

Ik pm mijn mobiele nummer wel even.

@ Suravida ik pm mijn mobiele nummer ook wel kunnen we een plek afspreken als je wil.

Tot morgen. :-D
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Leuk!
ik zie jullie morgen hopelijk!
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
marx504
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 27 april 2011, 22:08
Mijn mountainbike: Vintage Cannondale, Singular Swift met optioneel een Rohloff en lefty; very vintage gazelle CXSS

suravida schreef:Ik start morgen om 11u vanaf het zweefvliegveld in Malden voor een rondje highlights. Dus zoveel mogelijk leuke tracks en weinig vaste route. Er gaat ook nog een GB ervaringsdeskundige mee, dus als jullie willen meerijden is dat alleen maar gezellig.
En nog wezen fietsen? Misschien dat ik je tegengekomen ben want ik reed vandaag een groot deel van de bikersdag route 2012! Daar was jij ook bij kan ik me nog herinneren.
Viel overigens nog niet mee want de GPS route kruist/raakt soms en ik wist de richting niet altijd meer, maar de jongens die ik mee had waren onder de indruk van de leuke paden. Nog even koffie in Berg en Dal en het was weer een leuke ochtend.
Marco
One Life, live it
casper937
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 711
Lid geworden op: ma 2 juni 2008, 20:38
Mijn mountainbike: Dekerf Implant Ti, GT Zaskar, Voodoo Bokor, GT LTS Thermoplast, Principia MacB & een Bonty

Ik heb niet alles gelezen moet ik eerlijk bekennen maar misschien heb ik nog een tip voor jullie...

Wat wij vaak doen is dat we een dakdrager huren bij Box-it http://www.box-it.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Dan kunnen er vier fietsen op het dak en dus vier man met bagage in een auto. Misschien is het het onderzoeken waard of dit wellicht voordeliger is dan een bus huren?
I may not be good, but at least I'm slow.
Niels77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 18 januari 2013, 10:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX, Cube Hanzz

Preride Nijmegen was zeer geslaagd, vier hechtingen in het scheenbeen meer dan waard :winkie:

@Onnozel, nogmaals bedankt voor het gidsen! Zeker een keer voor herhaling vatbaar :-q
It's never too late to have a happy childhood!
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

marx504 schreef:
suravida schreef:Ik start morgen om 11u vanaf het zweefvliegveld in Malden voor een rondje highlights. Dus zoveel mogelijk leuke tracks en weinig vaste route. Er gaat ook nog een GB ervaringsdeskundige mee, dus als jullie willen meerijden is dat alleen maar gezellig.
En nog wezen fietsen? Misschien dat ik je tegengekomen ben want ik reed vandaag een groot deel van de bikersdag route 2012! Daar was jij ook bij kan ik me nog herinneren.
Viel overigens nog niet mee want de GPS route kruist/raakt soms en ik wist de richting niet altijd meer, maar de jongens die ik mee had waren onder de indruk van de leuke paden. Nog even koffie in Berg en Dal en het was weer een leuke ochtend.
Marco
Wij zijn zeker nog geweest en heerlijk gefietst. Maar weinig stukken van de bikersdag en volgens hebben we jullie ook niet gezien. Ondanks de drukte op de parkeerplaats op de paden maar een paar bikers op 'simpele' mtbs gezien. Nog wel even Reichswald bij de Diepen aangedaan en nog wat mooie nieuwe paden ontdekt.
Al met al een topdag!
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Plaats reactie