Bike maatje(s)/ fiets groep omgeving Sittard/Geleen gezocht

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
sjorske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: di 6 mei 2008, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 4500 HT '04, Trek Topfuel 9.8 carbon '10, Pipedream Sirius '14, Turner Flux '15

Ruutjer schreef:
sjorske schreef:@Ruutjer, ik zal rond 9 uur starten. Laat maar iets weten.
Dan zorg ik dat ik ook rond die tijd in Puth ben. Hoe weet ik dan wie je bent?

Grtzz Rutger
Ben in een zwart-wit Trek tenue. En een mat zwarte Trek Topfuel.
Nog ff...............................en dan zijn we op de helft.


http://www.mtbclub-discovery.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Prima, tot morgen :-q
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Net terug van toertocht Puth. Leuke tocht, lekker weer 8) en voor mij goed zwaar. Heb gezellig met een mede biker van het forum (Sjorske)mee kunnen fietsen, erg gezellig :bier: maar t tempo zat dr goed in (voor mij dan :tong ). Helaas de laatste lus niet meer kunnen fietsen wegen te weinig tijd :-{ . Zeker voor herhaling vatbaar!! :-q

Grtzz
reneke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 13 januari 2010, 18:03
Mijn mountainbike: Cube stereo rx, Cube acid

idd Ruutjer. leuke maar pittige tocht.
Fietsen is gezond.................. eet meer fiets!
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

reneke schreef:nog iemand uit geleen hier. ik heb daniken in mijn achtertuin liggen ( oud geleen) dus daar ben ik vaak te vinden.
Als je eens samen wil gaan hoor ik het wel.
Hey Reneke, Ik wilde a.s. zondag morgen weer gaan biken misschien dat je zin hebt om mee te gaan? :~

Grtzz
goof
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 821
Lid geworden op: wo 5 mei 2010, 19:12
Mijn mountainbike: is zwart

Ruutjer schreef:Ik wilde a.s. zondag morgen weer gaan biken misschien dat je zin hebt om mee te gaan?
Ik ga zondag een rondje over de Hei maken (route 1 + 3).
Vertrek tussen 9:30 en 10:00 uur vanaf de schaapskooi.

Zin om mee te gaan?
Live life on the edge, the view is much better there!
reneke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 13 januari 2010, 18:03
Mijn mountainbike: Cube stereo rx, Cube acid

hey Ruutjer. ik wil zeker meegaan alleen zit ik op dit moment helaas ff met een oude knieblessure die de kop weer opsteekt.

ik ga vrijdag naar de doktor en dan kom ik hoop ik meer te weten. zodra ik weer kan laat ik meteen iets horen en gaan we een keer :-q

Groeten Rene.
Fietsen is gezond.................. eet meer fiets!
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

goof schreef:
Ruutjer schreef:Ik wilde a.s. zondag morgen weer gaan biken misschien dat je zin hebt om mee te gaan?
Ik ga zondag een rondje over de Hei maken (route 1 + 3).
Vertrek tussen 9:30 en 10:00 uur vanaf de schaapskooi.

Zin om mee te gaan?
Hallo Goof, Dat had ik erg leuk gevonden! krijg alleen net te horen dat m'n vriendin zondag moet werken. :-{ Ik moet dus thuis blijven bij onze kleine man en ga waarschijnlijk zaterdag middag biken. Volgende keer beter :-q
reneke schreef:hey Ruutjer. ik wil zeker meegaan alleen zit ik op dit moment helaas ff met een oude knieblessure die de kop weer opsteekt.

ik ga vrijdag naar de doktor en dan kom ik hoop ik meer te weten. zodra ik weer kan laat ik meteen iets horen en gaan we een keer :-q

Groeten Rene.
Hey Rene, Dat is echt kloten ! Veel succes bij de doktor, laat maar wat weten als het weer wat beter gaat :-q

Grtz Rutger
Laatst gewijzigd door Ruutjer op wo 5 oktober 2011, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
univers11
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: ma 3 augustus 2009, 17:05
Mijn mountainbike: Trek 6000 '09, Trek 8500 '10 beide custom build
Contacteer:

Ruutjer schreef:ga waarschijnlijk zaterdag middag biken. Volgende keer beter :-q
Als je weet of en hoe laat je gaat, laat me even wat weten, misschien ga ik mee ;)
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

univers11 schreef:
Ruutjer schreef:ga waarschijnlijk zaterdag middag biken. Volgende keer beter :-q
Als je weet of en hoe laat je gaat, laat me even wat weten, misschien ga ik mee ;)
Waarschijnlijk tussen 12:00/12:30 Maar ik weet nog niet zeker waar ik wil gaan biken...
Viper TR 4.0
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 1 augustus 2011, 09:26
Mijn mountainbike: Trek fuel ex 5
Contacteer:

moet eens even met de dame des huis overleggen misschien ga ik ook wel mee
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Viper TR 4.0 schreef:moet eens even met de dame des huis overleggen misschien ga ik ook wel mee
oeioei :-{ Herkenbaar :tong .
Het kan zijn dat er nog vrienden van mij mee gaan. We zijn allemaal beginners en er kan wat niveau verschil in zitten. Ik ga er van ui dat dit geen probleem is? Iemand misschien een voorstel waar we kunnen gaan fietsen :~ Ik ga ook maar eens even opzoeken wat het weer morgen word, vandaag is t niet veel soeps :((

Groetjes Rutger
Viper TR 4.0
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 1 augustus 2011, 09:26
Mijn mountainbike: Trek fuel ex 5
Contacteer:

Ben zelf ook nog maar een beginner. Zit vanaf begin juli pas op men bike. Daarvoor eigenlijk nooit iets met fietsen gedaan.
Wat de route betreft ik sta open voor suggesties.
MLE
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 09:19

Mijn naam is Maurice en ben 43 jaar. Ik ben vorig jaar in de omer begonnen met fietsen. Ik ben nog zeer onervaren, maar vind het fietsen erg leuk om te doen. In de zomer fiets ik met name in de regio Helden- Panningen Kessel, voor het eerst ga ik ook in de herfst en winter in de regio Sittard Geleen fietsen. Ik merk dat het fietsen in een groepje veel leuker is dan alleen. Dus als iemand tip and tricks heeft, of een leuke route weet zou ik dat erg waarderen.
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Viper TR 4.0 schreef:Ben zelf ook nog maar een beginner. Zit vanaf begin juli pas op men bike. Daarvoor eigenlijk nooit iets met fietsen gedaan.
Wat de route betreft ik sta open voor suggesties.
Prima :-q Ieder zijn eigen tempo en samen uit samen thuis :wink: Ik zou waarchijnlijk ook met MLE gaan fietsen (nog niet zeker) Misschien dat hij nog suggesties heeft! Brunssum is altijd wel leuk, we kunnen de tt van puth nog eens over doen....
MLE schreef:Mijn naam is Maurice en ben 43 jaar. Ik ben vorig jaar in de omer begonnen met fietsen. Ik ben nog zeer onervaren, maar vind het fietsen erg leuk om te doen. In de zomer fiets ik met name in de regio Helden- Panningen Kessel, voor het eerst ga ik ook in de herfst en winter in de regio Sittard Geleen fietsen. Ik merk dat het fietsen in een groepje veel leuker is dan alleen. Dus als iemand tip and tricks heeft, of een leuke route weet zou ik dat erg waarderen.
Hey maurice Dat is snel ;)
Plaats reactie