Bike maatje(s)/ fiets groep omgeving Sittard/Geleen gezocht

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
sjorske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: di 6 mei 2008, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 4500 HT '04, Trek Topfuel 9.8 carbon '10, Pipedream Sirius '14, Turner Flux '15

He Tismi, kan ik me bij je aansluiten, ik ben al langer benieuwd naar die Tevernerheide route van jou?!
Nog ff...............................en dan zijn we op de helft.


http://www.mtbclub-discovery.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tismilucas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: di 3 april 2007, 13:09
Mijn mountainbike: Staal star en single en een met obisitas en technische hulpmiddelen
Contacteer:

sjorske schreef:He Tismi, kan ik me bij je aansluiten, ik ben al langer benieuwd naar die Tevernerheide route van jou?!
Zeker. Zoals de vlag er nu bij hangt wordt het morgenochtend 0900u vertrekken bij Q-fitt (sportschool) aan de Romeinenstraat te Sittard (Haagsittardpark). Zit je toevallig op facebook? Daar hebben we een groep geopend van mtb'ers in Sittard-Geleen. Divers gezelschap van absoluut beginners tot aardig wat km's en techniek. We treffen daar vooral en zetten daar ook de 'evenementen/ritten' uit.
Hoeveel er morgen meegaan is nog onduidelijk. Ik in ieder geval met Dog (die ook een singletrack kent die we morgen meenemen). Ik ga proberen via Tevernerheide route 1 te bereiken. Moet lukken... :winkie: Dan alleen route 1 en via Jabeekse bossen weer terug naar Sittard. 'k Moet tegen een uur of één zeker terug zijn. 'k Ga met de Swift.
Een MTB schijt niet op een bospad
sjorske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: di 6 mei 2008, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 4500 HT '04, Trek Topfuel 9.8 carbon '10, Pipedream Sirius '14, Turner Flux '15

Klinkt goed, nog even kijken waar de Romeinenstraat is. Rij thuis om half 9 weg. Denk aan het uurtje terug! :wink:
Nog ff...............................en dan zijn we op de helft.


http://www.mtbclub-discovery.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
dog
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1174
Lid geworden op: do 24 mei 2007, 15:27
Mijn mountainbike: on one 456/ marin quake
Contacteer:

sterk punt....ik was ht vergeten.
dus 9:00 Nieuwe tijd
I'm more of a cat person actually
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Misschien ook ff op fb posten :wink: Ik begreep dat Maurice en Casper ook nog meegaan, in totaal een man of 6/7 dus. Helaas past het kinderzitje niet mijn mtb :-? anders ging ik zeker mee. in ieder geval veel plezier :-q
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Hallo,

Sinds een aantal weken heb ik een facebook groep aangemaakt voor mtb-ers uit Sittard/Geleen en omgeving. Het zou leuk zijn als deze groep zich nog wat uitbreid zodat we iedere week een leuke groep bikers bij elkaar krijgen om te gaan bike. :tong Ik zelf vind dit wil handig omdat ik vaak op fb zit. De afgelopen weken waren in ieder geval erg geslaagd. :wink: We zijn een aantal keer gaan fietsen en er hang een goede sfeer!
Hier ligt dan ook de nadruk op: lekker gaan fietsen en veel lol hebben!!! :-q

Grtzz Rutger

https://www.facebook.com/#!/groups/281635625188281/
KoenH88
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: za 29 januari 2011, 18:31

Hey,

Ik ben niet zo actief hier op het forum, lees wel regelmatig hier op het forum mee. Ik ben 23 jaar, kom uit Sittard. Doordeweeks zit ik op kamers in Zaandam, ik studeer in Amsterdam. Meestal ga ik in het weekend alleen of met een vriend naar de Brunssumerhei of soms een wat kortere route als ik niet veel tijd heb. Misschien dat ik een keer mee wil gaan met jullie, dus ik heb me aangemeld op je facebook pagina Ruutjer ;)
Plaats reactie