Bikers omgeving Gouda

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Poldertoerist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 12:54
Mijn mountainbike: idworx Rockn Rohler - rough

ja hoor dat kan makkelijk.. zo spannend is het nou ook weer niet. als het een hybride is met wat smallere banden dan zal het stukje met de housnippers ff opletten zijn.

Het is een leuk stukje om wat te oefenen. Groter dan dat moet je het voor jezelf niet maken.
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Als je het "gevoel" een beetje wil opzoeken dan is dan rondje zeker niet voldoende vrees ik. Combineer het anders met het gravelpad op het weegje en de onverharde paden in de driehoek Haastrecht/Gouderak/Lopik.

Kijk anders even op de Komootapp of op Strava, daar staan ze goed aangegeven.
Segmenten: Groeneweg Cyclocross, Beijerse weegje, Strade Biance, Tiendweg (Gouderak), Tiendweg (Lopik).
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

lavadomtb schreef: wo 6 mei 2020, 13:33 Ik heb ben met een aantal vrienden wat trailtjes naast bodegraven aan het maken. met wat jumps en kleine gap. WE zijn nu een gap van 5 meter aan het maken. Ook is eer een mooie hoge kombocht in aanbouw. Wil je een keertje komen biken? Stuur me dan effe een berichtje.
Hoi!
Lijkt mij heel gaaf om eens te kijken. Wil je vertellen waar het is, of wil je een keer daar afspreken om het te laten zien?
Ben iig erg benieuwd.

Cheers, Jos
Rossie
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 16:13

Ik ben ook wel erg benieuwd, had al een pb gestuurd maar nog geen reactie :wink:

Groeten Richard :-q
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Had ik ook gedaan, maar om de een of andere reden ging mijn pb niet uit postvak uit...
Lavado
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: wo 6 september 2017, 17:39
Mijn mountainbike: Trek remedy 8

kunnen wel een keertje afspreken
pete snott
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 29 april 2020, 20:59
Mijn mountainbike: trek 920

Hoi, even voorstellen, Patrick 42 jaar uit Gouda. Ben normaal een toerfietser maar met de kou gaan de bagagedragers van mijn Trek 920 en wordt het eigenlijk een mountainbike met dropbar. Momenteel heb ik zelf geen auto dus ik zoek eigenlijk iemand met wie ik eens een zaterdag of zondag mee kan rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar lange tochten, dus gewoon lekker een dagje toeren. Mijn conditie is redelijk en leuke bijkomstigheid is dat ik natuurgids ben en dus het een en ander kan vertellen over wat we onderweg tegenkomen. Benzinekosten worden uiteraard gedeeld en als er een klik is kan er in de toekomst ook met mij worden meegereden als ik weer een auto heb.
Rossie
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 16:13

Gisteren zag ik vanuit de vrachtwagen, over Coenecoopbrug, een +- 7 jarig ventje op een cross motor daar rijden.. ouders? er bij..

En daar gaat het enige mtb baantje in de buurt naar de klote.. :-/

Volgens mij was het net een beetje opgeknapt?
Houtsnippers en kombochtje bij gekomen..
Rossie
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 16:13

Van de week even wezen kijken op het baantje.
Een leuk stuk er bij weer door de boompjes.. maar..
Er was helemaal achteraan een soort van tent/slobbewijk achtige hut, best groot, gemaakt.. wasgoed aan een lijn, dozen en een hele bende lag er bij..

Ik vermoed daklozen, Polen?

Ze hebben ook het pad met dikke takken afgesloten dat naar de bomen leidt..

Balen.. eindelijk een leuk stukje door een bomen gebied en dan tref je dit aan.

Wel zielig voor die mensen maar balen dat het net hier is..

Ben ik nou de enige of hebben meer mensen het gezien?
Of weet er iemand meer van?
Ik ben erg benieuwd!!
Ciao :-q
Poldertoerist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 12:54
Mijn mountainbike: idworx Rockn Rohler - rough

In dat hele gebied wordt wel eens overnacht. Dat is al heel lang zo en zijn niwt pwr definitie polen hoor. Ook gewoon NLers Het is op veel plekken beschut dus je ziet het daar tot en met de groene wal in Gouda. Afgelopen weekend was het verzoek van mijn dochter om op beide plekken wat te oefenen met trapjes en hellingkjes. Op de Groene wal was de kampvuurplek van een eerdere bewoner nu in gebruik door jongeren aan de bacardi (pas ook op voor glas) en toen we bij Waddinxveen het talud van de Coenecoop aftreden stond er opeens een groep mensen te "picknicken" op de houtsnippers.

Dat tentje of wat er voor door moet gaan heb ik al eerdergezien. Het is wel zo als je daar doorfietst dan kom je ook nergens.
Rossie
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 16:13

Ok, ja, dat tentje bij de groene wal heb ik ook vaker gezien indd..
Het pad bij coennecoop leidt (nog) verder nergens heen maar er zou evt een lus terug gemaakt kunnen worden over de schuine helling of langs dat water.. nu is het toch een beetje creepy om daar alleen langs te fietsen.
Weet jij veel wat voor dwaas daar leeft?!? Bij wijze van..

Voorlopig maar bij dat "doodlopend bordje" maar weer om keren dan.

Er komt iig steeds weer een stukje bij, dat vind ik top om te zien! :-q
Mheijkamp
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 5 juni 2021, 20:17

Van de week er nog geweest met m'n zoon. Helaas is nu inmiddels een groot deel afgezet door die lui.
Boomstammen enzo ervoor.
Is wel een geinig stuk en ook super leuk voor de kids. Zag er inmiddels wel uit of er niet veel meer gebruikt van gemaakt wordt.
Blijkbaar zijn ze er niet blij mee dat ze 'ontdekt' zijn.
Rossie
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 16:13

Ja, heb die boomstammen ook gezien.. ze eissen meteen het hele bospaadje op.. nou, binnenkort zijn die stammen net zo hard weer weg, let maar op! :-q
Een keer met een paar man die zooi op ruimen is misschien een goed idee..

Dat tentje bij de groene wal was volgens mij ook lang niet meer bewoond..
Plaats reactie