Bikers omgeving Brunssum / Sittard

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Bart-1980
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1311
Lid geworden op: za 16 augustus 2008, 16:35
Mijn mountainbike: Giant Terrago Team 2009 (Black)
Contacteer:

Omdat er nogal wat rijders uit de omgeving Brunssum / Sittard zijn hierzo, bij deze een duidelijk topic voor het maken van "let's ride's" in deze omgeving.

Wij zelf rijden met name geregeld de route in Brunssum, in daniken sweikhuizen / Sittard, richting mijngebied en zijn ook vaker samen richting de Ardennen vertrokken. dus kom je uit deze omgeving, of kom je van "ver" en wilt samen met een groep rijden, schreeuw het hier en wie weet kunnen we als groep deze tochten rijden.

Grtz.

Bart / Raymond
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Goed bezig Bart, kunnen we weer een vers nieuw topic volspammen!

Ik kom zelf uit Sittard, rij ook regelmatig in de buurt van Sittard, maar gooi net zo makkelijk de fiets achterop de auto om wat verder van huis te gaan fietsen.
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

Goed initiatief, ik woon zelf aan de andere kant van de grens, maar de Brunsummerheide spreekt me altijd wel aan. Dit topic ga ik in de gaten houden :-)
Een gewezen verslaafde
Raymond__
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: za 28 april 2007, 16:34
Mijn mountainbike: Mountainbike: Specialized Stumpjumper -- Racefiets: Giant TCR Limited

Hey mensen,
wanneer mijn opkomend griepje niet verder zal doorzetten, ben ik nu komende woensdag weer op de fiets te vinden.
Ik weet dat het grootste deel van de mensen hier op woensdag werkt, is er misschien toch iemand die ook op de bike gaat zitten...

Ikzelf ben van plan om een "klim"-training op de weg af te werken voor zover onze omgeving dat toelaat.
Pain is temporary, quitting lasts forever
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Door de week fietsen zal mij voorlopig niet lukken, dus ik ga pas weer komend weekend. Maar als ik het weerbericht zo zie denk ik dat het geen wegtraining maar sneeuwtraining gaat worden raymond :tong

Dus als er nog meer mensen komende zondag (ochtend) op de fiets willen klimmen voor een rondje in de omgeving ga ik graag mee.
Chris75
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: do 17 september 2009, 21:00

ja, komende weken gaat nog leuk fietsweer worden.
De temperaturen gaan weer omlaag, dus de winter is nog lang niet voorbij.

Nu dikke vlokken hier in Venray.
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Ach, die sneeuw, paar kleine aanpassingen aan je fiets dan valt dat wel mee, m'n fuel is er in iedergeval klaar voor :tong

Afbeelding
Raymond__
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: za 28 april 2007, 16:34
Mijn mountainbike: Mountainbike: Specialized Stumpjumper -- Racefiets: Giant TCR Limited

haha Gerrie, dat is inderdaad een oplossing voor de sneeuwval ;) Echter wanneer dit weer blijft aanhouden wordt mijn klimtraining op de weg omgezet naar de sportschool op de spinningbike ;) Dus er gaat geklommen worden, hoe dan ook :P
Pain is temporary, quitting lasts forever
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

En, al uitgeprobeerd Gerrie?
Een gewezen verslaafde
Chris75
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: do 17 september 2009, 21:00

Ja ja... thuiswerken noem je dat. :P

Ik zou sowieso de komende dagen van de weg af blijven. Al dat zout is helemaal niet goed voor je fiets.
Afspoelen na het rijden helpt wel, maar toch blijven er overal wel zoutresten zitten die lekker de ijzeren en aluminium delen invreet.
reneke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 13 januari 2010, 18:03
Mijn mountainbike: Cube stereo rx, Cube acid

Schitterende oplossing Gerrie!
Werkt een slee ook heb geen skies :tong
Fietsen is gezond.................. eet meer fiets!
Bart-1980
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1311
Lid geworden op: za 16 augustus 2008, 16:35
Mijn mountainbike: Giant Terrago Team 2009 (Black)
Contacteer:

haha geweldig idee Gerrie.... nou eens gaan uitproberen he :lol:
ik zal waarschijnlijk wel komend weekend op de bike stappen, of het moet echt al bar en bar slecht weer zijn, afgelopen weekend was het echt wel nice om te biken...

wie weet heb ik de woensdag ook nog wel vrij, je zou ook nog eens een bos training kunnen proberen Ray :wink:

:bier:
sjorske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: di 6 mei 2008, 23:20
Mijn mountainbike: Trek 4500 HT '04, Trek Topfuel 9.8 carbon '10, Pipedream Sirius '14, Turner Flux '15

He goed initiatief Bart :-q
Dit weekend niet gefietst ivm verplichtingen en m'n bike is nog (!) steeds niet af. Hoop hem deze week klaar te hebben. Als dan wat mensen komend weekend gaan biken dan sluit ik me aan. Ik zal ook zsm een linkje plaatsen met wat goede foto's. 't liefst Brunssummerhei, ik ga daar zelf altijd vanuit Geleen met bike naartoe via Watersley, stukje Duitsland en dan bij Schinveld invallen op route 3 (?) Rode Beek is dat geloof ik. :~
Nog ff...............................en dan zijn we op de helft.


http://www.mtbclub-discovery.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
reneke
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 13 januari 2010, 18:03
Mijn mountainbike: Cube stereo rx, Cube acid

sjorske schreef:'t liefst Brunssummerhei, ik ga daar zelf altijd vanuit Geleen met bike naartoe via Watersley, stukje Duitsland en dan bij Schinveld invallen op route 3 (?) Rode Beek is dat geloof ik. :~




Hey Sjorske,

die weg wil ik wel eens mee fietsen want ik ga namelijk meestal met de auto naar de "hei". Puur omdat ik alleen over het asfalt de weg weet en die trekt erg lang op een mtb. Is een erg saaie weg dus een alternatief zou erg fijn zijn (vooral in de zomermaanden als de dagen iets langer zijn).

Ben ik ook meteen lekker warm gefietst voor op de "hei"
Fietsen is gezond.................. eet meer fiets!
Tismilucas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: di 3 april 2007, 13:09
Mijn mountainbike: Staal star en single en een met obisitas en technische hulpmiddelen
Contacteer:

Gerrie Visser schreef:Ach, die sneeuw, paar kleine aanpassingen aan je fiets dan valt dat wel mee, m'n fuel is er in iedergeval klaar voor :tong
'k Zie met die plank wel eens vaker lui de berg afkomen, maar dan zijn het er twee. 't Is dat je dat ding onder je Fuel hebt gebonden. Onder je GF had ik gelijk Gary verzocht om je te royeren! :winkie: Een snowboard is weer gelijk een ander verhaal.
Een MTB schijt niet op een bospad
Plaats reactie