Mountainbike Forum Retro Ride

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Hans1966
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 456
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 21:32

Ik zal het meemaken of ze loszitten. En als het zo mocht zijn is het misschien nog te repareren. Ik had bij mijn LBS al gehoord dat het een bekend euvel is van de Tirunner. De prijs is wel oké van de Tirunner en als ik de foto op MP goed bekijk zitten er Mavic crossmax wielen in. De verdere afmontage is helaas niet te zien.
Een man zonder passie is als de Chinees zonder nasi.
Mijn vrouw zegt dat ik nooit luister.................of zoiets
Hans1966
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 456
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 21:32

Flinke ''zepert'' :-{ , de Koga die op MP stond was een echte Koga Tirunner met Mavic Crossmax wielen. http://link.marktplaats.nl/389155907" onclick="window.open(this.href);return false;
Met het verzoek aan de eigenaar of hij nog een paar foto's wilde sturen, kreeg ik een hele andere fiets te zien. Een Koga Roadrunner met Mavic A-119 wielen :~ . Goed dat ik nog een paar foto's heb gevraagt anders was ik voor JL naar Wijchen gereden.
T'was ook te mooi om waar te zijn voor €150,00
Heb de adverteerder wel even gebeld met de mededeling dat ik met deze actie niet blij was.
Een man zonder passie is als de Chinees zonder nasi.
Mijn vrouw zegt dat ik nooit luister.................of zoiets
snahnav
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: di 22 december 2009, 22:40

Hans1966 schreef:Flinke ''zepert'' :-{ T'was ook te mooi om waar te zijn voor €150,00
Heb de adverteerder wel even gebeld met de mededeling dat ik met deze actie niet blij was.
Had je wel goed gelezen? :lol: :lol:

"Alleen Bellen Bij Sirieuse Intresse.
Meteen Op Te Halen Wegens VerHuizing .!!!

150 Euro Vaste Prijs.
Onder De 150 euro Heeft Geen Zin. ( Dan Stal Ik Hem Wel Ergens Bij Een Vriend.) "

Volgens mij had er moeten staan "Dan steel ik hem wel ergens voor een vriend"
NULLA TENACI INVIA EST VIA
Hans1966
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 456
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 21:32

Sterker nog, heb hem zelfs gebeld met de vraag wat voor type Koga het was.
De verkoper (volgens mij een puber) vertelde al dat hij er niet echt verstand van had.
Dus toen ik vroeg wat voor ''runner'' het was wist hij dat in de eerste instantie niet (had er geen verstand van).
Toen ik vroeg of er Tirunner opstond zei hij volmondig ja. En gezien de foto zou dat moeten kloppen. Was alleen even niet de fiets die hij daadwerkelijk wilde verkopen.
Laten we het maar even op onwetendheid houden :lol:(maar ik baal wel :~ )

Adv. ondertussen veranderd http://link.marktplaats.nl/391003711" onclick="window.open(this.href);return false; en dit is zeker geen Tirunner :wink: maar een uitgeklede Roadrunner randonneur.
Een man zonder passie is als de Chinees zonder nasi.
Mijn vrouw zegt dat ik nooit luister.................of zoiets
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

Had hem ook gespot
dacht al wat is dat goedkoop , ben blij dat jij de kastanjes uit het vuur heb geschept.. :-q
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Hans1966
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 456
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 21:32

Soms bieden mensen wel eens iets aan waarvan ze niet eens weten wat het is.
Een ander forumlid kocht ook eens een Tirunner onder de noemer ''zilverkleurige fiets'' o.i.d voor als ik het goed heb €200,00.
Ik kon mijn ogen ook niet geloven toen ik de adv zag. Dus meteen een belletje aan gewaagd.
Tot ik het idee kreeg om wat meer foto's op te vragen voor ik het ritje naar wijchen zou maken. Toen bleken de kastanjes ''rotte peren'' te zijn. Maar ja!! Voor het zelfde geld was het wel de Tirunner zoals op de foto bij de adv, dan had ik mooi mazzel voor €150,00 (mits de buizen niet los zouden zitten in de lug's)
Een man zonder passie is als de Chinees zonder nasi.
Mijn vrouw zegt dat ik nooit luister.................of zoiets
Tinker
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 27 augustus 2009, 12:27

Is er nog interesse om de Retro Ride weer op te pakken?
Handcrafted Only.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Ligt er aan waar deze Retro Ride wordt gehouden.

Ik wil best weer eens een Retro Ride organiseren in het Nationaal Park de Meinweg (Midden-Limburg).
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
remcohendriks
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 20 december 2011, 18:34
Mijn mountainbike: On One Scandal 29r
Contacteer:

hallo allemaal,
ik wil ook wel een keer meerijden met de retro fietsen(mongoose comp sx) lijkt mij wel lachen.
Maar dan zal het wel een stukje dichterbij drenthe mogen zijn .
Ik vind midden limburg net even te ver voor een tochtje. :(
mocht er iets worden georganiseerd in ,laten we zeggen in het midden van het land dan ben ik er in principe bij :-q
don't fool around ........just ride !!!!!!!
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

remcohendriks schreef:hallo allemaal,
ik wil ook wel een keer meerijden met de retro fietsen(mongoose comp sx) lijkt mij wel lachen.
Maar dan zal het wel een stukje dichterbij drenthe mogen zijn .
Ik vind midden limburg net even te ver voor een tochtje. :(
mocht er iets worden georganiseerd in ,laten we zeggen in het midden van het land dan ben ik er in principe bij :-q

Drenthe,mag voormij ook en zou het leuk vinden om jouw mongoose comp sx eens te zien van dichtbij.
Die mongoose iboc comp sx vanmij,dus alleen nog het frame hangt fijn aan de muur,als leuke herinneringen van toen ik er nog op fietste.Heb in tussen twee andere mongoosejes voor erbij mongoose iboc comp en mongoose ampfilier.

Dan moet je even in het Oldschool topic kijken,want las wat van een retroride in augustus nabij Lage Vuursche(midden van het land),want dan ben ik ook van de partij,maar dan op de mongoose ampfilier :-D

Maar iig welkom :-q
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

zit te denken aan een retro ride met wat meer pit.
Vorige editie bleek dat er rond "Nimwegen" toch wel redelijk goede bikers binnen de groep zitten.
andere start lokatie , wel in de buurt ;Soest dus.
Daarbij een tricky route met stevige kuitenbijters en lots of daring singletracks met twists and turns.
Voelen we daar voor?
Je heb nog wel even om de beentjes een opfrisser buiten het sleutelhok te geven.
of toch liever een meer belegen circuit?????
let wel : het blijft natuurlijk NL... dus alles valt eigenlijk wel mee :winkie:
In ieder geval weer in september , meeste kans op mooi weer :D :D
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Tinker
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 27 augustus 2009, 12:27

Mongooseboy schreef:
Dan moet je even in het Oldschool topic kijken,want las wat van een retroride in augustus nabij Lage Vuursche(midden van het land),want dan ben ik ook van de partij,maar dan op de mongoose ampfilier :-D

Maar iig welkom :-q
Linkje??
Handcrafted Only.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Tinker schreef:
Mongooseboy schreef:
Dan moet je even in het Oldschool topic kijken,want las wat van een retroride in augustus nabij Lage Vuursche(midden van het land),want dan ben ik ook van de partij,maar dan op de mongoose ampfilier :-D

Maar iig welkom :-q
Linkje??
Sorry geen linkje :oops: ,want ik dacht dat forummember (reetegoed) een retro ride had gepland in augustus,maar zie dat het september wordt.

Maar voor de retro liefhebbers uit Limburg,kan ik gerust een retro ride organiseren en dan wel in het Nationaal Park de Meinweg,ligt 8km van Roermond vandaan en ligt nabij de Duitsegrens.
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Plaats reactie