Let's ride, Zuid West Hoek (Bergen op Zoom)by Mellow Bikers

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gesloten
Gebruikersavatar
Oddlaw
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:27
Mijn mountainbike: Stalen Kona Unit 29" SS - 1x9 - 3x9 | Pyga Onetwenty 650B
Contacteer:

volvosurfer schreef:Ben eigenlijk ook van plan te komen. Maar alleen rijden in de regen daar hou ik niet van.
Hé Volvosurfer... zonde zeg, kom je ons weer een keertje vergezellen...plenst het... volgende keer beter...
-------------------------------------
Ride-Better mtb clinics & trainingen
------------------------------------

Bart4Bikes onderhoud, handgebouwde wielen en onderdelen
Featherbikes onderdelen
Mellowbikers leuke mtb vereniging
Stayokay lekker slapen
grrard
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: vr 28 augustus 2009, 20:55
Mijn mountainbike: giant cadex 1993,xt/slx2009 // trek 6700 2010//trek 8500 2011//stevens scope 2011//felt edict nine

Het is wel een beetje laat maar
ik zeg hierbij ook af (watje).
viperworldcup
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1000
Lid geworden op: wo 11 januari 2006, 17:02
Mijn mountainbike: Rijdt heerlijk

Heren,

Watje of niet deze biker gaat zich vandaag niet nat laten regenen.....
Als het droog zou zijn met vertrek maakt het me niks uit maar nat weg rijden nee niet echt.

Greetz,

Viper
Hey you OK? Do you need to use my bike?
Jeroen Bike Comp
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 4 november 2008, 21:34
Mijn mountainbike: Hoogerheide
Contacteer:

De Mellowbikers uit Hoogerheide zijn gewoon gaan rijden, regen of geen regen! Echte die hards :winkie:

6 man sterk een leuke deels nieuwe route Ossendrecht - Putte gereden. Eerste uur viel de regen met bakken uit de lucht maar dat mocht de pret niet drukken. Het was een zwaar parcours door de vele regen maar zeker afwisselend.

Volgende week staat er een route richting Stabroek op het programma, ben benieuwd.
Hay que empezar a subir la montaña como un viejo para llegar a la cima como un joven

El CiclistA AmablE
Gebruikersavatar
volvosurfer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 17 augustus 2008, 10:57
Mijn mountainbike: staat in de garage
Contacteer:

Uiteindelijk zijn we ook gegaan. Na wat sms contact tussen mij en Viper en Oddlaw. Helaas haakte Viper af maar Oddlaw was er gewoon. Als ook een collega van Viper en BartB.
Mijn vriendin was ook mee want we wilden nog wel even gereden hebben voordat we volgende week naar de MH2D gaan.
Het was een mooi rondje, toch weer nieuwe dingen gezien. Ik heb de track hier staan. Het is nummer 1.

Volgende week kan ik helaas niet maar de week daarna houden we in de gaten.
Assumption is the mother of all fuckups.
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

Afgelopen zaterdag met R1phrankey LDD gereden. Parcours lag er super bij. Tweede rondje slechts 1 keer voetje aan de grond. Zowel de grote zandbak als de dubbele dropoff in de blauwe lus lukte. Alleen de grote wortel in de blauwe beklimming was iets te veel.

@ R1phrankey, toch achter nog lek gereden. Snakebite aan de rechterkant denk ik want daar zat al het joe's aan de buitenkant. Ik denk op een van die wortels in de laatste 5 km.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
R1Phrankey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 627
Lid geworden op: wo 7 november 2007, 20:24
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Ja, net een wortel meegepikt, dat is niet moeilijk bij LDD ;) Maar gelukkig rij je met die vloeistof. Ik had dus gewoon lekker stil komen te staan om een bandje te gaan wisselen. Zal toch eens nadenken over tubeless rijden, heeft wel zijn voordelen.

Maar was verder een prima ritje dat we zaterdag hadden. LDD lag er super goed bij, lekker gereden en wel met een lekker tempo denk ik.
Mijn andere fietsje: ........ een S-Works Tarmac SL7, en een SL8 :-D
Paul Dun
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2152
Lid geworden op: vr 27 maart 2009, 10:25
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi

Nou, leuk om te lezen dat iedereen weer zijn/haar ding heeft gedaan..........vondt de opkomst bij de Stayokay niet slecht; vier mannen en een vrouw die niet onder deed voor de mannen.
En volgens mij is het vanaf een uurtje of tien droog gebleven, bij aankomst zag iedereen er nog betrekkelijk netjes uit.
Volgende week wil ik mijzlef aansluiten bij de club richting Stabroek, hoor wel hoe of wat!
You can bomb the world into pieces but you can't bomb it into peace! (Michael Franti)



http://www.featherbikes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mellowbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stayokay.com/bergenopzoom" onclick="window.open(this.href);return false;
viperworldcup
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1000
Lid geworden op: wo 11 januari 2006, 17:02
Mijn mountainbike: Rijdt heerlijk

Paul Dun schreef:Nou, leuk om te lezen dat iedereen weer zijn/haar ding heeft gedaan..........vondt de opkomst bij de Stayokay niet slecht; vier mannen en een vrouw die niet onder deed voor de mannen.
En volgens mij is het vanaf een uurtje of tien droog gebleven, bij aankomst zag iedereen er nog betrekkelijk netjes uit.
Volgende week wil ik mijzlef aansluiten bij de club richting Stabroek, hoor wel hoe of wat!
Ik rij ook mee naar Stabroek :-q
Hey you OK? Do you need to use my bike?
Gebruikersavatar
Oddlaw
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:27
Mijn mountainbike: Stalen Kona Unit 29" SS - 1x9 - 3x9 | Pyga Onetwenty 650B
Contacteer:

Meld me ook aan voor Stabroek!!!!
-------------------------------------
Ride-Better mtb clinics & trainingen
------------------------------------

Bart4Bikes onderhoud, handgebouwde wielen en onderdelen
Featherbikes onderdelen
Mellowbikers leuke mtb vereniging
Stayokay lekker slapen
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Volgende toerverslag maar even in de juiste plek gegooid:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 12&t=72258" onclick="window.open(this.href);return false;

De groeten uit de zon... vanmiddag zweefvliegen op het programma.
Paul Dun
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2152
Lid geworden op: vr 27 maart 2009, 10:25
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi

leov schreef:Volgende toerverslag maar even in de juiste plek gegooid:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 12&t=72258" onclick="window.open(this.href);return false;

De groeten uit de zon... vanmiddag zweefvliegen op het programma.
Jaloezie valt mij ten deel als ik je verslag lees, kostelijk!
You can bomb the world into pieces but you can't bomb it into peace! (Michael Franti)



http://www.featherbikes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mellowbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stayokay.com/bergenopzoom" onclick="window.open(this.href);return false;
CubeBiker1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 28 juni 2009, 14:18
Mijn mountainbike: Cube LTD Comp HS33 2009

Hey Mellowbikers,

Alles kits? Vorig winterseizoen ben ik begonnen met mtb-en en was mijn intentie om een paar keer mee te gaan. Helaas door de crappy winter is t niet veel geworden en zat ik dus vaker binnen dan me lief is. Dit jaar hoop ik op een minder strenge en lange winter. Het mag best n keer sneeuwen maar geen maanden aan een stuk. ihihi

ik heb zeker niet stilgezeten deze zomer. Heb een racefiets erbij gekocht en mijn tellertje dit jaar staat op al zo een 5000 kilometers. Hier en daar wat mooie tochten gereden; P v Petegem over de kasseien en vlaamse heuveltjes als Taaienberg en Molenberg, Eddy Merckx met natuurlijk de Mur de Huy en afgelopen zaterdag de Boogies Extreme met de finale van de Amstel Gold Race. Heb de keuteberg en gulpenberg nog in de benen zeg maar. Mijn conditie is goed vooruit gegaan en aan duurvermogen en explosiviteit ben ik ook verbeterd. dingen die je toch met mtb-en nodig hebt.

Ik heb op t forum al een mooie lijst gevonden met TT's voor deze winter. Helaas zijn de meeste nederlandse tochten, waaronder sirocoo tocht in woensdrecht waar ik meehelp, nog niet bekend. Hoe dan ook deze winter gaan we er weer tegenaan. Vraagje was, waar verzamelen jullie tegenwoordig? En hoelaat? Wat voor rondje rijden jullie zoal!?

Hopelijk tot snel een keer!

Greetzzz

Cubebiker1
Gebruikersavatar
Oddlaw
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: ma 31 augustus 2009, 22:27
Mijn mountainbike: Stalen Kona Unit 29" SS - 1x9 - 3x9 | Pyga Onetwenty 650B
Contacteer:

Vrijdag 24 september staat er voor een paar Mellowbikers een tochtje gepland naar Houffalize,
mochten er nog meer Mellowbikers zijn die interesse hebben in dit uitstapje, laat dat dan even weten!
('s ochtends vroeg vertrekken - 's avonds terug)

Afbeelding



Houffa Ride - Vrijdag 24 September
Oddlaw
Viperworldcup


Wie volgt
-------------------------------------
Ride-Better mtb clinics & trainingen
------------------------------------

Bart4Bikes onderhoud, handgebouwde wielen en onderdelen
Featherbikes onderdelen
Mellowbikers leuke mtb vereniging
Stayokay lekker slapen
acm 75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 485
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 14:51
Mijn mountainbike: doet zjoefff

Vrijdag 24 september gaat niet lukken bij mij. :(

En zijn er toevallig al plannen gemaakt voor zondag 19 september??????
Ik zie wat staan over Stabroek???
Life is too short to ride shit bikes
Gesloten