Biker(s) omgeving Born-Sittard

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gesloten
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Lekker rondje gefietst :-q

Volgende week weer ?

Nu snel de Kolleberg op en een krombroodje rapen...



By the way: Mike succes met de kater :D
"You can't always get what you want ............"
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

De kater is bijna overwonnen....straks nog ff bij schoonmama op de verjaardag....en een nieuwe kater aanschaffen...soms zijn weekenden maar niks...
Tismilucas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: di 3 april 2007, 13:09
Mijn mountainbike: Staal star en single en een met obisitas en technische hulpmiddelen
Contacteer:

daliz schreef: Volgende week weer ?
Prima idee. Maar, zoals ik vanochtend al zei... 'k Moet komend weekend ivm piketdienst in de buurt blijven dus zal het wat mij betreft echt een rondje rond de kerk moeten worden. Ach, 10 keer de wallen rond in Sittard.

MM succes met je kater(s)
Een MTB schijt niet op een bospad
Tismilucas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: di 3 april 2007, 13:09
Mijn mountainbike: Staal star en single en een met obisitas en technische hulpmiddelen
Contacteer:

hmm... vooruitzichten voor het weekend niet al te best. Vroege herfst dit jaar. Regen en het kwik niet boven de 8 graden.
Een MTB schijt niet op een bospad
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Als het zo'n ^&*% weer als vandaag is dan blijf ik lekker binnen. Is toch niet normaal. Kan ik misschien eens iets met die Garmin klungelen.

Als het enigzins droog is misschien een "wegritje" op het Belsj.
"You can't always get what you want ............"
Tismilucas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: di 3 april 2007, 13:09
Mijn mountainbike: Staal star en single en een met obisitas en technische hulpmiddelen
Contacteer:

En? Dit weekend maar weer eens op pad? Mogelijkheden morgenochtend tot een uurtje of één. Zondagochtend eveneens.
Een MTB schijt niet op een bospad
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Gezien het weer zal dat zeker gaan gebeuren. Morgenochtend gaat me niet lukken, wil morgenmiddag wel gaan. Heb mijn GPS geinstalleerd en heb een route rond de basis en Ternerheide gevonden. Dus denk dat ik die morgen ga fietsen.

Voor zondag heb ik nog niets gepland maar denk wel dat ik een uurtje (of zo) ga fietsen/ Ik weet niet zeker of me dat het 's ochtends gaat lukken.
"You can't always get what you want ............"
marcos1981
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 1 maart 2009, 18:58

Hallo mensen uit Sittard. Ik kom zelf uit Sittard en ik zou graag een keer met jullie mee willen crossen. Ik moet alleen nog een helm aanschaffen. Mijn conditie is redelijk, ik vraag mij daarom ook af welke snelheid jullie gemiddeld hebben..

Dus bij deze, vinden jullie het leuk als ik een keer met jullie meega. Ik ben een starter en sta open voor tips.

Groet,
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

marcos1981 schreef:Dus bij deze, vinden jullie het leuk als ik een keer met jullie meega. Ik ben een starter en sta open voor tips.
Tuurlijk, kom maar mee. Met een redelijke conditie kun je uitstekend meekomen met ons :lol: , toch?

Komend weekend zal hoogstwaarschijnlijk niets worden, Tismilucas zit in York en Mighty Mike moet werken (toch?). Paaszondag ga ik niet fietsen om de goede vrede in het gezin te bewaren :bier: , misschien dat ik zaterdag nog een rondje maak :~ .
"You can't always get what you want ............"
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Zaterdag moet ik helaas werken ja...zondag en maandag moet ik nog ff kijken....

ZIT namelijk met een probleem....gescheurde enkelband
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Mighty_Mike schreef:ZIT namelijk met een probleem....gescheurde enkelband
Dat is knap "kl :-{ te". Wat heb je voor stunts uitgehaald? Hoe lang duurt het herstel?
"You can't always get what you want ............"
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Met paintballen in een gat gestapt en omgeklapt...

Herstel duurt normaal ongeveer 6 weken...maar kan hem voorzichtig aan alweer belasten...
Loop dan ook de deur plat bij de fysio
Tismilucas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: di 3 april 2007, 13:09
Mijn mountainbike: Staal star en single en een met obisitas en technische hulpmiddelen
Contacteer:

Ha Marcos welkom. Redelijke conditie is een relatief begrip. :D
Zoals Daliz al opmerkt is het dit weekend dun gezaaid. Ik zit even aan de andere kant van de plas en ik lees net dat de kater van Mike zich heeft verplaatst naar de enkelbanden. :wink: Balen zeg, ben je mooi zoet mee! En dan ook nog onder paint neem ik aan? Niemand van jouw 'ongelukje' gebruik gemaakt om zich eens even fijn uit te leven?

Ik zit in de gelukzalige positie dat ik voor onze prachtige gemeente werk dus vrijdag vrij ben. Zaterdag op het pontje naar Hull impliceert eerst een godsgruwelijk eind 'snelweg' door Nederland heen. Om ruim op tijd te moeten inchecken. Dus geen gaatje meer om die dag nog even mee te fietsen. Wel dus op vrijdag! 's Morgens even wat aanrommelen met de Rover maar daarna nog even de GF vies maken moet lukken. Ik dacht aan een rustig rondje Tevern/Schinveld? Aanvang:? Terug:1530u. Wie?
Een MTB schijt niet op een bospad
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Hmmm, moet werken tot 15.00 uur, dus pas 15.45 weer in het Zittesje.
"You can't always get what you want ............"
Tismilucas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: di 3 april 2007, 13:09
Mijn mountainbike: Staal star en single en een met obisitas en technische hulpmiddelen
Contacteer:

daliz schreef:Hmmm, moet werken tot 15.00 uur, dus pas 15.45 weer in het Zittesje.
Da's balen. Later gaat me niet lukken...
Een MTB schijt niet op een bospad
Gesloten