Biken rondom Heerlen?

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

@Redfish: Jep...klopt...tot 12.3ou heb ik de tijd....

@Daliz: Dat is mooi om te horen...had ff gebeld ik was ook vrij gister....better luck next time...
Specialized-Badboy-37
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 26 september 2007, 21:26

Ik ben ook weer herstelend,gelukkig weer een paar keer wezen biken,MTB maar ook road,maar mijn conditie......pfffff......gaat wel moeilijk hoor,maarja ik heb nog 2 maanden en dan probeer ik limburgs mooiste 150 km te rijden wel road :wink: maar vrijdag ga ik weer op de mtb,jammer van zondag moet werken :( anders was ik wel erbij :-q
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR Pro
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Tijd is weer terug gedraaid....helaas zondag maar tot 10.45u de tijd....misschien ga ik morgen ff...

@S-B-37: waar ga jij en hoe laat???
Specialized-Badboy-37
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 26 september 2007, 21:26

Mighty_Mike schreef:@S-B-37: waar ga jij en hoe laat???
.....Mmmmm.....ik was even naar het weerbericht aan het kijken,en het zou morgen vroeg droog blijven,ik denk dat ik morgen toch de racefiets pak,alleen als het echt kl*te weer is pak ik mijn mtb-tje,en dan richting vaals en over epen,wittem,simpelveld weer terug naar kerkrade :-? probeer ik dan,als het morgen niet meer lukt om samen te biken,kunnen wij zeker eens een keer afspreken,wel niet teveel van mijn conditie vragen,ben weer opnieuw in opbouw :-q
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR Pro
Specialized-Badboy-37
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 26 september 2007, 21:26

Specialized-Badboy-37 schreef:
Mighty_Mike schreef:@S-B-37: waar ga jij en hoe laat???
.....Mmmmm.....ik was even naar het weerbericht aan het kijken,en het zou morgen vroeg droog blijven,ik denk dat ik morgen toch de racefiets pak,alleen als het echt kl*te weer is pak ik mijn mtb-tje,en dan richting vaals en over epen,wittem,simpelveld weer terug naar kerkrade :-? probeer ik dan,als het morgen niet meer lukt om samen te biken,kunnen wij zeker eens een keer afspreken,wel niet teveel van mijn conditie vragen,ben weer opnieuw in opbouw :-q
Sorry Mighty_Mike,ik was vandaag op mijn Racefiets,volgende keer beter :-q en dan een beetje eerder afspreken,oké :P
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR Pro
davidkoert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: di 28 augustus 2007, 23:25

vandaag was t prachtig weer mensen, lekker gefietst!
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Deze keer misschien eens op tijd....

Iemand voor zondag as...of moeten we allemaal met de eitjes spelen...
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Ik ga vanmiddag alvast eens proberen....kijken met al die regen of het wel echt zinvol is voor zondag....gezien er voor die tijd alleen nog maar meer regen staat gegeven....
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Vanmiddag ff klein rondje brunssummerheide gereden....was een behoorlijke zooi....voor zondag maar een andere route laten invallen...mits het weer het toelaat...
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Net wakker maar wat een weertje vandaag....heb er al spijt van dat ik noet op de fiets zit...
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Wordt er nog wel gebiked hier....het is zo stil....
RTG
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 22 september 2007, 02:35
Mijn mountainbike: Specialized Demo 7
Contacteer:

Komende donderdag laatste röntgenfoto dus dan krijg ik weer te horen of ik mag mtb'en. Zal eerst wel een beetje op de brunssummerheide hier gaan xc'en enzo om de conditie beetje op te bouwen. Dus misschien dat ik soms met wat mensen meega ofzo, maar die zal ik voornamelijk afremmen ben ik bang ;).
Eerst maar eens de diagnose afwachten...
Redfish
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 12:42
Mijn mountainbike: Scandium, XTR Disc, Reba Team Air, American Classic, Ritchey WCS, SLR TT, Thomson Elite
Contacteer:

Mighty_Mike schreef:Wordt er nog wel gebiked hier....het is zo stil....
Ja het is ook enorm *%*)@)@&&%$-weer.

Als het droog is en koud kruip ik nog wel op de fiets, maar niet met sneeuw, regen en hagel door elkaar.
Je hebt twee soorten bikers: bikers op de trails en bikers op de bank
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Ik ben aan `t twijfelen om vanmiddag ff snel te gaan...iemand interesse....Denk effe snel brunssummerheide ofzo
RTG
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 22 september 2007, 02:35
Mijn mountainbike: Specialized Demo 7
Contacteer:

Ik zou wel willen, heb net van de dokter groen licht gekregen, maar het werd me afgeraden meteen op gladde bospaadjes te gaan fietsen... beetje opbouwen dus. Even kijken hoe het gaat de komende weken en dan misschien een keer afspreken ;)
Plaats reactie