regio dordt

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
lennytp
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 580
Lid geworden op: wo 8 november 2006, 14:27
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 1, Scott Spark WC
Contacteer:

yoni schreef:dus als we een helm regelen is alles oke?
Ik geloof dat ik het e.e.a. net iets te zwaar heb aangezet. Voor de duidelijkheid: Ik ben afgelopen jaar twee keer echt echt echt hard onderuit gegaan. (ennn, jah nog een x-tal maal wat minder hard). Een keer met mijn hoofd vol tegen een boom met 30 km/h + en een keer in de Ardennen met 60 km/h+... Ik weet niet hoe dat was afgelopen zonder helm (zeker gezien de opgelopen schade aan helm en lichaamsdelen). Ook zag ik een aantal maanden terug iemand uit de bossen bij Drunen worden gedragen omdat hij/ zij geen helm ophad...

Een parcours als Dorst is best gevaarlijk; zeker als je nog niet heel veel ervaring hebt. Het nodigt uit om "tegen de klok" te rijden en er is vrij weinig ruimte voor fouten bij topsnelheden... Daarom geeft Sjef denk ik ook aan dat hij "voor zijn lol" er wel naar toe wil; niet om PR's te gaan rijden...
Freedom is in the hand of the key holder!!

2009 & 2010 LCMT Finisher!!
aappii
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: za 26 juli 2008, 13:53

freeriden zonder helm is gewoon link. kijk een asfaltrondje, de grienden en de viersprong daar is het niet echt nodig vindt ik. voor de rest vindt ik het een super idee om buiten dordt te gaan rijden. ik was het al langer van plan, alleen tsjaa als je je rijbewijs nog niet hebt dan ben je altijd afhankelijk van andere.

over het verhaal bij de wielerbaan: ik loop al een tijdje stage bij riwal hoogwerkers bv. ik denk dat iedereen het wel kent die in dordt woont(aangezien hun heel erg veel sponseren zoals bijv. voetbalclubs de dierenambulance ze hebben ook een eigen raceteam met monteurs). dus ik kan miss wel het ballentje laten rollen dat we zown baan willen aan leggen en wie weet willen ze ons dan sponseren voor het onderhoud dr van.


ooh en lenny dat jij nog recht kan fietsen zeg:P face on met een boom knuffelen. haha nee maar dan ben je indd blij met je helm ken het van mn scooter toendertijd,een auto wou met mij knuffelen.... heel mn helm lag in 3-en.
maargoed wordt het nou dinsdag of woensdag??

edit: wie van jullie werkte er nou bij bike2build?? want als ik vandaag een helm bestel heb ik hem dan voor woensdag binnen.
driven
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1062
Lid geworden op: ma 11 december 2006, 18:55
Mijn mountainbike: staat te koop

:lol: di avond kwam me beter uit ivm werktijden maareh als ik t redt op n andere avond ook goed hoor :-q en als iemand kan rijden offcourse :-q
a donkey doesn't hit the same stone twice...
de verschrikkelijke sneeuwman is coming....
yoni
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: di 29 juli 2008, 18:13
Mijn mountainbike: vanalles

ja uuh nu ik zelf me eigen quote lees snap ik dat het er nie goe staat
ik bedoel als ik een helm koop kan ik gewoon mee naar dorst
when the shit hits the fan
Gebruikersavatar
Blackbull
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 13:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic & Diverge & Allez

Heel misschien morgenavond richting dorst...bergschenhoek... of anders gewoon een rondje dordt?
driven
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1062
Lid geworden op: ma 11 december 2006, 18:55
Mijn mountainbike: staat te koop

:D als ik ga wordt t n rondje dordt maar das onder voorbehoud :tong
a donkey doesn't hit the same stone twice...
de verschrikkelijke sneeuwman is coming....
aappii
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: za 26 juli 2008, 13:53

net terug van een rondje grienden. moest gewoon even mn nieuwe voorvork uitproberen... en rijdt zeker veel beter dan eerst. maar morgen gaan ik en yoni als het goed is een helmpje kopen bij b2b dus ik weet niet of wij met zn 2en nog mee kunnen rijden met iemand?? nah lees het morgen wel
grtz en truste voor straks
Gebruikersavatar
Blackbull
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 13:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic & Diverge & Allez

Nog gelukt met de helmen vandaag?
Ik zit te denken om zo rond 19:30 vanuit Dordt te vertrekken richting Dorst.
Lennytp gaat ook mee. Normaal gooi ik alleen een fietsendrager achter op de trekhaak. Deze biedt plek voor 2 bikes. Op dit moment zitten er dakdragers op m'n wagen dus kan straks nog 2 fietsendragers daarop monteren. Dus 4 Bikes moet dan lukken. Om 4 bikers te kunnen vervoeren zal ik de kinderzitjes van de achterbank halen :-D
Gebruikersavatar
Blackbull
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 13:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic & Diverge & Allez

Change of plans... helaas 'last minute'. Ik zit ff met een 'soort van chaos' hier thuis met de kids. Dorst gaat niet meer werken.. dat wordt dan te laat. Rondje dordt misschien nog wel.... Maar op dit moment nog geen idee hoe laat dat dan zou zijn. :-{
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

rondje dordt wil ik ook wel mee doen...zeg maar hoe laat bij de bp
aappii
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: za 26 juli 2008, 13:53

ben vandaag langs b2b gegaan helmpje gekocht en een crankset voor op mn eigen fiets. mja nou gaat mn voorderrie niet meer ver genoeg om in zn 3 te komen... dus een asfaltrondje zit er voor mij helaas niet in of ik moet hem voor die tijd al hebben gefixt mja dan zien jullie me vanzelf wel verschijnen.
lennytp
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 580
Lid geworden op: wo 8 november 2006, 14:27
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 1, Scott Spark WC
Contacteer:

dreezzz schreef:rondje dordt wil ik ook wel mee doen...zeg maar hoe laat bij de bp
Om 20:15 at the BP; een kmmtje of 30 asfalt pedaleren?
Freedom is in the hand of the key holder!!

2009 & 2010 LCMT Finisher!!
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

is goed....zie je daar!
Gebruikersavatar
Blackbull
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 13:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic & Diverge & Allez

OK dan, dat moet me lukken. I'll be there.

ff naar R'kerk en terug misschien? of houden we het echt 'lokaal'.
driven
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1062
Lid geworden op: ma 11 december 2006, 18:55
Mijn mountainbike: staat te koop

:D vandaag ff rust morgen ff n rondje doen als ik iig op tijd thuis ben
vandaag pas 19.30 :-? maar we zullen zien :-q
a donkey doesn't hit the same stone twice...
de verschrikkelijke sneeuwman is coming....
Plaats reactie