Beginnende downhiller

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Dauni
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 8 juni 2005, 21:31
Mijn mountainbike: Specialized Big hit; Trek 4500

Hi,

Ik ben op zoek naar iemand die met mij (niet echt ervaren DH/FR-er) de smaak van het DH-en nog verder te pakken wil krijgen. Liefst een beetje uit de buurt (Noord-Limburg). Wel iemand (meer mag ook) die net als ik net komt kijken en me dus niet gelijk om m'n oren rijdt (tik bijna de 30 aan, dus moet rustig aan beginnen :-D ). Stuk gezelliger dan alleen en op deze wijze hoop ik ook wat sneller te leren dan nu het geval is. Rijdt zelf veel tochten in Nederland en ben al eens in Winterberg aan de gang geweest. Gevolg; die tochten boeien niet meer en ik wil alleen nog maar down, down, down. How likes to join me?
Nami
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 430
Lid geworden op: do 9 juni 2005, 16:48
Mijn mountainbike: Azonic Steelhead
Contacteer:

In september heb ik genoeg geld om de Viper Sick Boy the kopen (schijnt een goeie beginfiets te zijn voor FR), dan wil ik wel een keer samen door de lucht vliegen. Ik woon in Ede (Gelderland), het is ver weg, ik weet het, maar dat moet geen probleem zijn. Je kan overal en nergens komen met de trein incl. fiets. Ik denk dat er mooiere gebieden zijn in noord-Limburg dan hier in GLD of niet? Je hoort over een tijd nog van me, als je dan nog geinterresseerd bent tenminste... Grtz. Maarten. :-q
Nami
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 430
Lid geworden op: do 9 juni 2005, 16:48
Mijn mountainbike: Azonic Steelhead
Contacteer:

en trouwens, die Trek XC van jou, is dat een fully?
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Dauni schreef:Hi,

Ik ben op zoek naar iemand die met mij (niet echt ervaren DH/FR-er) de smaak van het DH-en nog verder te pakken wil krijgen. Liefst een beetje uit de buurt (Noord-Limburg). Wel iemand (meer mag ook) die net als ik net komt kijken en me dus niet gelijk om m'n oren rijdt (tik bijna de 30 aan, dus moet rustig aan beginnen :-D ). Stuk gezelliger dan alleen en op deze wijze hoop ik ook wat sneller te leren dan nu het geval is. Rijdt zelf veel tochten in Nederland en ben al eens in Winterberg aan de gang geweest. Gevolg; die tochten boeien niet meer en ik wil alleen nog maar down, down, down. How likes to join me?
Op Dp (www.dirty-pages.net) zijn een aantal downhillers uit Sittard en die hoek bezig. Team Solid: 2 zoons die hun vader met het downhillen hebben aangestoken.

Ik weet niet of ze hier ook wel eens kijken. Misschien moet je hun eens mailen. (nickname op dp van hun: Full Throttle, FireFox, G00fy)

Rinse
Nami
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 430
Lid geworden op: do 9 juni 2005, 16:48
Mijn mountainbike: Azonic Steelhead
Contacteer:

wat relax :) thnx.
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

tik bijna de 30 aan? man,ik ben em al gepasseeerd en begin net met een low-budget DH-bak.
Plan is om in juli winterberg of willingen weer es te bezoeken om met een rollator gangetje naar beneden te gaan :D
:bier:
Nami
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 430
Lid geworden op: do 9 juni 2005, 16:48
Mijn mountainbike: Azonic Steelhead
Contacteer:

Ik ben pas lekker 17 :P
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

Nami schreef:Ik ben pas lekker 17 :P
Wat je maar lekker vind..... :~


We gaan vaak met vrij grote groepen naar Winterberg. Als je dit en het irtypages forum een beetje in de gaten houd...

Ik denk dat een keer meegaan geen probleem al zijn.

( en niet "zeuren" over je leeftijd :-D ... je zal absoluut niet de oudste zijn, volgens mij lopen de leeftijden uiteen van 16 - 38 op het ogenblik...)
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Nami schreef:Ik ben pas lekker 17 :P
dus nog maar net met melktandjes uitgewisseld!

inderdaad,leeftijd maakt nie uit,als je maar lol hebt
Woon helaas niet in de buurt van Noord Limburg om ervaring uit te wisselen maar Willingen en Winterberg is dichtbij.
:bier:
Nami
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 430
Lid geworden op: do 9 juni 2005, 16:48
Mijn mountainbike: Azonic Steelhead
Contacteer:

gehgeh, het belangrijkste is, is dat we allemaal van mountainbiken houden, leeftijd maakt dan idd niks uit :P
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Nami schreef:gehgeh, het belangrijkste is, is dat we allemaal van mountainbiken houden, leeftijd maakt dan idd niks uit :P
owkee dan :-q
:bier:
Dauni
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 8 juni 2005, 21:31
Mijn mountainbike: Specialized Big hit; Trek 4500

Marieke,

Met een groep is altijd goed, maar als ik zo op dit forum kijk dan heb ik het idee met een groep redelijke die-hards op DH gebied te maken te hebben. En daar pas ik dan niet zo tussen met m'n gehuurde fiets en toebehoren. Mijn leeftijd is natuurlijk geen probleem (jong van geest zullen we maar zeggen), maar dit was meer om aan te geven dat ik het rustig op wil bouwen. Zijn andere erg ervaren, zakt de moed misschien iets te snel in de schoenen. Heb dan ooit in een ver verleden wel fietscross gedaan, maar of ik daar iets aan heb weet ik ook niet. Heb nu zondag Winterberg op de planning staan. In m'n eentje helaas maar als het weer zo blijft zal ik me zeker wel vermaken. Als er nog tips zijn hoor ik dat graag.
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Dauni schreef: Met een groep is altijd goed, maar als ik zo op dit forum kijk dan heb ik het idee met een groep redelijke die-hards op DH gebied te maken te hebben. En daar pas ik dan niet zo tussen met m'n gehuurde fiets en toebehoren. Mijn leeftijd is natuurlijk geen probleem (jong van geest zullen we maar zeggen), maar dit was meer om aan te geven dat ik het rustig op wil bouwen. Zijn andere erg ervaren, zakt de moed misschien iets te snel in de schoenen. Heb dan ooit in een ver verleden wel fietscross gedaan, maar of ik daar iets aan heb weet ik ook niet. Heb nu zondag Winterberg op de planning staan. In m'n eentje helaas maar als het weer zo blijft zal ik me zeker wel vermaken. Als er nog tips zijn hoor ik dat graag.
Verre van die-hards, we zijn een groep mensen die juist reuze enthousiast zijn!
De een gaat alleen wat harder dan de ander maar is nooit te beroerd
om de ander juist te helpen.
Nooit zal er neerbuigend gedaan worden naar de wat mindere rijders
of beginners, juist niet, enthousiasme en tips brengen we over!

Je bent heus niet de eerste die eens meegaat met een huurfiets.
Wees alleen gewaarschuwd, je hebt het virus zo te pakken en dan
gaat het je handenvol met geld kosten aan een leuke bike. :wink:
<3
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

Zie hierboven :-q
Dauni
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 8 juni 2005, 21:31
Mijn mountainbike: Specialized Big hit; Trek 4500

Rodger,

Dat klinkt wel ok dan. En dat virus had ik in Winterberg al vrij snel te pakken vorig jaar. En die fiets staat hoog op het verlanglijstje. Alleen denken niet alle familieleden er zo over :cry: Dit weekend gelukkig eindelijk naar Winterberg en dan gaan we wel zien waar het schip strand. En dat familielid gaat mee, dus hopelijk is die ook een beetje te besmetten met het virus waardoor ik dat bovenste punt van het verlanglijstje er binnenkort af kan strepen. En dan gaan we zeker vaker op pad en kom ik jullie vast wel een keer tegen. Ik hou het forum in de gaten.
Gesloten