Ad58 Remembrance Ride (Dorst-Vrachelen-Cadettenkamp) 18 DEC 2022 --> 17 Dec 2023

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

https://nationaalmsfonds.nl/nieuw-colle ... l-qr-code/

Wat voor paaltje moet het zijn trouwens?

Afmetingen & houtsoort dan organiseer ik die wel eentje.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Giant-E schreef: ma 28 november 2022, 23:20Ik heb gevraagd om een sober en klein bordje...
Ik denk dat dat wel goed is. Een bordje en een Ad-ride is op zich een mooi idee maar weten we eigenlijk wel hoe (met name) zijn vrouw erover denkt...?
Het is toch wel belangrijk om te proberen daar een beetje rekening mee te houden. Met een bescheiden bordje zullen mensen niet zo snel moeite hebben maar met opvallende uitingen is niet iedereen even blij.

Ik denk daarom ook nog even na over het al dan niet mee rijden. Niet omdat ik Ad niet mocht of iets tegen de ride heb, maar omdat ik nog een beetje zit na te denken of ook een wat kleiner gehouden ride niet passender is.
Maar laat je daar niet door weerhouden, iedereen moet hierin gewoon z'n eigen afwegingen maken.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Ik denk dat nu niet het moment is om daar zijn vrouw mee te belasten.

Voor sommigen is die rit ook wel een soort rouwverwerking en daar mag ook ruimte voor zijn.

Het bordje is misschien wel een ding, maar dat kunnen we altijd weghalen.

Laten we het zo stellen dat ik geen tientallen mensen verwacht de 18e, de selecte groep mensen die weet waar dit om gaat is voldoende.

Vragen over het bordje komen vanzelf bij de trailcrew terecht die ze doorverwijzen naar het topic van Ad.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

"Ik denk dat nu niet het moment is om daar zijn vrouw mee te belasten."
Mee eens, maar daarom kan het eventueel ook een overweging zijn met een en ander te wachten.

Ik verwacht ook geen tientallen mensen, ik wil alleen maar aangeven dat je in dit soort situaties even bewust over dingen moet nadenken en dan met name over wat het voor degenen die Ad na stonden zou kunnen betekenen. Dat weegt zwaarder dan mijn eigen behoefte om al dan niet iets te doen.

Maar wat ik al zei, eenieder moet z'n eigen afwegingen maken.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Wat Kermit zegt schoot ook wel even door mijn gedachten, vandaar mijn eerdere twijfel ook over die foto.
Laten we dat maar niet doen. Gewoon een mooi stukje tekst op een klein bordje (10 x 15 of zo), ter herinnering aan Ad. Dat zal weinig weerstand oproepen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Peelrijder schreef: ma 28 november 2022, 23:52 https://nationaalmsfonds.nl/nieuw-colle ... l-qr-code/

Wat voor paaltje moet het zijn trouwens?

Afmetingen & houtsoort dan organiseer ik die wel eentje.
Dit zou ik even afstemmen met Rob, of met mtbtracksoosterhout. Met wat geluk kunnen zij misschien de paal plaatsen, op een voor hun goede en veilige plek bij de klim.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

kermit schreef: di 29 november 2022, 12:05 "Ik denk dat nu niet het moment is om daar zijn vrouw mee te belasten."
Mee eens, maar daarom kan het eventueel ook een overweging zijn met een en ander te wachten.

Ik verwacht ook geen tientallen mensen, ik wil alleen maar aangeven dat je in dit soort situaties even bewust over dingen moet nadenken en dan met name over wat het voor degenen die Ad na stonden zou kunnen betekenen. Dat weegt zwaarder dan mijn eigen behoefte om al dan niet iets te doen.

Maar wat ik al zei, eenieder moet z'n eigen afwegingen maken.
:-q
Giant-E schreef: di 29 november 2022, 12:37 Wat Kermit zegt schoot ook wel even door mijn gedachten, vandaar mijn eerdere twijfel ook over die foto.
Laten we dat maar niet doen. Gewoon een mooi stukje tekst op een klein bordje (10 x 15 of zo), ter herinnering aan Ad. Dat zal weinig weerstand oproepen.
Eens!
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dat denk ik ook niet (weerstand oproepen), op zich is het een mooi gebaar om iets ter nagedachtenis aan Ad te doen.
Misschien rijd ik het rondje ook wel mee, we'll see.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Startpost aangepast!
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Aanwezig:

Peelrijder
Giant-E

(Lijstje kopiëren en jezelf even toevoegen.)
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Is er trouwens iemand die deze klim in strava even kan aanmaken als segment met de juiste benaming?

Zou mooi zijn.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

Peelrijder schreef: di 29 november 2022, 23:32 Is er trouwens iemand die deze klim in strava even kan aanmaken als segment met de juiste benaming?

Zou mooi zijn.
Heb net een segment aangemaakt: "Op naar de Mont "Ad" Ventoux.
In verband met de minimum lengte van een segment een stuk aanloop meegenomen. Als iemand een betere naam weet, maak ik wel een nieuw segmenty.

Afbeelding
Gebruikersavatar
B@zz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 2 oktober 2013, 23:27

JoopO schreef: wo 30 november 2022, 10:41
Peelrijder schreef: di 29 november 2022, 23:32 Is er trouwens iemand die deze klim in strava even kan aanmaken als segment met de juiste benaming?

Zou mooi zijn.
Heb net een segment aangemaakt: "Op naar de Mont "Ad" Ventoux.
In verband met de minimum lengte van een segment een stuk aanloop meegenomen. Als iemand een betere naam weet, maak ik wel een nieuw segment.
Ter info... Voor een naamswijziging hoef je niet per se een nieuw segment te creëren. Indien je met de cursor richting de segment-naam gaat, verschijnt er namelijk een 'titel bewerken'-linkje. Vervolgens even klikken en aanpassen...

Afbeelding
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

B@zz schreef: wo 30 november 2022, 13:52
JoopO schreef: wo 30 november 2022, 10:41

Heb net een segment aangemaakt: "Op naar de Mont "Ad" Ventoux.
In verband met de minimum lengte van een segment een stuk aanloop meegenomen. Als iemand een betere naam weet, maak ik wel een nieuw segment.
Ter info... Voor een naamswijziging hoef je niet per se een nieuw segment te creëren. Indien je met de cursor richting de segment-naam gaat, verschijnt er namelijk een 'titel bewerken'-linkje. Vervolgens even klikken en aanpassen...

Afbeelding
Wist ik niet, dank.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

JoopO schreef: wo 30 november 2022, 10:41
Peelrijder schreef: di 29 november 2022, 23:32 Is er trouwens iemand die deze klim in strava even kan aanmaken als segment met de juiste benaming?

Zou mooi zijn.
Heb net een segment aangemaakt: "Op naar de Mont "Ad" Ventoux.
In verband met de minimum lengte van een segment een stuk aanloop meegenomen. Als iemand een betere naam weet, maak ik wel een nieuw segmenty.

Afbeelding
Netjes :-q

rij je de 18e ook mee?
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Plaats reactie