MTB Maatje(s) Oosterbeek/ Arnhem e.o.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Maartje Punt
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 25 november 2022, 13:06

Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een MTB maatje die een redelijke conditie heeft en het leuk vind om op vrijdag, zaterdag of op zondag te fietsen. Ik heb zelf 2 jaar MTB ervaring en ben niet extreem fanatiek maar ook geen beginner.

Omgeving: Oosterbeek/ Arnhem
Leeftijd: 45 jaar maar voel mij jonger :)
Conditie: redelijk goed 30-60 km als trainingsrondje

Ik wil nog geen lid worden van een vereniging (Airborne MTB) omdat daar vooral op zondag gefietst wordt en het voor mij nu teveel verplichtingen geeft.

Ik hoor het graag, groetjes Maartje
RHO1983
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 7 mei 2023, 21:20

Goedenavond Maartje,

Mijn naam is Raymond en 40 jaar. Ik heb mij zojuist ingeschreven op dit forum, omdat ik opzoek ben naar iemand die mij meer van de omgeving kan laten zien en welke leuke routes er allemaal zijn in de omgeving van Oosterbeek, Ede Schaarsbergen. Ik ben een tijdje gestopt met mountainbiken, maar sinds 2 maanden weer bezig. Ik fiets voornamelijk op zondag en soms wel eens op zaterdag. Mijn conditie is zeker niet slecht, maar merk dat ik wel even ben gestopt. Vandaag nog een rondje gedaan bij Wolfheze (25km) en dat ging best goed.

Mocht je geïnteresseerd zijn, dan zie ik wel een berichtje terug :)
bertus 35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: vr 11 november 2011, 18:30
Mijn mountainbike: Canyon Lux cf 7

wij uit Renkum, starten bijna elke zondag om 9 uur bij doelum in Renkum.aansluiten is altijd mogelijk :D
Mtb Renkum
Plaats reactie