MTB clubje omgeving Breda

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
RvGinderen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 15 april 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Rose ThrillHill5+Liteville 101M + Trek 8500

Hoi, ik ben Roland (44) en een paar jaar geleden verhuisd naar Prinsenbeek. Mountainbiken doe ik al heel wat jaren en ik vind t heerlijk om t hoofd leeg te rijden. Een gave actie of snelle ronde krijg ik wel energie van.

Meestal rij ik vaste routes in de buurt. Maar ik ben mobiel en met fietsje achterop de auto nieuwe routes rijden, daar ben ik wel voor te porren.

Het is zoveel leuker om samen te biken! Mocht er een clubje/ maatje zijn in de omgeving Breda waarbij ik mag aansluiten dan spreek ik graag af.

Groeten Roland
Gebruikersavatar
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 7 september 2022, 08:39
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

Hi Roland,

Ik ben Max, 34 en woon in Tilburg. Niet ver uit de buurt dus. Heb vroeger veel ge-mountainbiked maar vorig jaar pas ontdekt dat er een waalhalla aan routes ligt in NL. Inmiddels bijna elke uitdagende route in zuid NL wel gereden en ik blijf graag verkennen. Sinds deze zomer ook kennis gemaakt met pumptracks/dirtjumps, enduro en bikeparks.

XC routes rij ik over het algemeen graag alleen (eigen tempo) maar enduro/bikeparks/pumptracks zijn wel het leukst met een clubje vind ik. Ik ga regelmatig naar Netersel en sinds kort ook Beringen ontdekt en wat andere toffe enduro spots op ongeveer 1-1,5 uur rijden.

Ben benieuwd of je zelf ook enduro rijdt? Ben vanmiddag rond 2-3 uur trouwens te vinden bij Netersel dus mocht je nog tijd en zin hebben kan je meteen aansluiten.
RvGinderen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 15 april 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Rose ThrillHill5+Liteville 101M + Trek 8500

He Max,
Super tof dat je het mountainbike weer hebt opgepakt. NL kent vele gave routes.
Ik heb er al diverse routes in NL gereden, maar zeker nog niet allemaal. Op vakantie dit jaar in Tsjechië ook paar gave trails gereden.

Ben zelf wel meer XC-er dan trail-biker.
Maar dat zal vooral komen omdat XC beter te combineren is met thuis.

Heb wel zin om een keer samen te biken.
Wanneer ga jij?
Ik ga zondag.

Grtz Roland
Gebruikersavatar
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 7 september 2022, 08:39
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

Ja en het is heel tof om te zien hoe dat netwerk zich aan het uitbreiden is en er steeds betere plekken bij komen! In Tsjechië kun je je vast ook wel goed vermaken.

Wel makkelijk als XC je goed ligt. Ik vind dat ook wel tof maar als het even kan rij ik toch wel liever naar een enduro spot.

Ik ga meestal best wel spontaan wanneer het een mooie dag is en het werk het toe laat maar kan ook wat afspreken. Stuur je wel even een PB met mijn nummer want ik kijk hier niet zo vaak.
Plaats reactie