Enduro-tripjes DLD/Belgie in oktober

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Van 7 oktober tot 7 november zit ik 'in between jobs'. Mooi de tijd om lekker te gaan fietsen. De kids op school, vrouwlief aan het werk; gaan met die banaan. Ik heb dan ook wat tripjes in de planning die maand. Maar... ik wil gaan kijken of ik in NL zoveel mogelijk routes kan gaan rijden die ik nog op het verlanglijstje heb staan (Netersel, St. Pietersberg, Zoetermeer, Spaarnwoude, Bergschenhoek, Almere, to name a few...).

Los daarvan wil ik wat tripjes over de grens gaan doen, als het weer het in oktober toelaat natuurlijk. Witten, de Eiffel, Spa, Winterberg/Willingen, Nideggen, Bad Iburg bijvoorbeeld. En dat allemaal in oktober, bij voorkeur door de week.

Mochten er meer mensen zijn die tijd & zin hebben, of al wat leuks in de planning hebben; geef het aan. Met zijn 2 (of meerdere mensen) is altijd gezelliger dan alleen.
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Klinkt goed. Heb je zin om binnenkort een kennismakingsritje Amersfoort e.o. doen?

In Pb verder ....
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Prima! Stuur maar een bericht 👍🏻
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

geen idee waar je vandaan komt. pietersberg kan ik wel doen. ben doordeweeks ook veel vrij
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

nick22 schreef: vr 9 september 2022, 19:24 geen idee waar je vandaan komt. pietersberg kan ik wel doen. ben doordeweeks ook veel vrij
Amersfoort.
Deal 🤟🏼
Gebruikersavatar
rene-uni
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 17 augustus 2008, 16:37
Mijn mountainbike: Heeft maar eenwiel
Contacteer:

Op vrijdag heb ik meestal wel tijd als je een keer richting het zuiden gaat b.v. Spa of St. Pietersberg laat het maar weten.
Of als je het leuk vindt kan ik ook een keer gidsen in Aachener wald / 3 landenpunt.
Gebruikersavatar
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 7 september 2022, 08:39
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

Ik woon niet ver van Netersel en vind het ook wel tof om een dag (of 2) richting duitsland/belgië te gaan. Ben ook flexibel in mijn planning wanneer ik op tijd vooruit kan plannen.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Voor Witten op een doordeweekse dag in Oktober ben ik altijd wel in :)
Waar woke is, is vuur
tiggermac
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 3 augustus 2008, 19:22

corex schreef: vr 9 september 2022, 15:29 Klinkt goed. Heb je zin om binnenkort een kennismakingsritje Amersfoort e.o. doen?

In Pb verder ....
Als jullie een datum prikken kan ik kijken of ik aan kan sluiten. Met ploegendienst ook doordeweeks vrij.

Patrick
Proberen lukt altijd
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Nou, dat wordt dus Witten/Niedeggen in october! 👍🏻
Binnenkort even datumpje prikken. En hopen op goed weer.
arnoharteveld
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 1 december 2019, 13:59

Hey hallo,

lijkt me leuk om aan te haken! hebben jullie whatsapp chat om rides te plannen?

Arno
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Nog niet, maar lijkt me wel een goed idee. Voorkeur is een ma-di of vrijdag hier. Bv 14-17-18 oktober.

Who’s in?
Michielemans
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 315
Lid geworden op: za 13 juni 2015, 19:52
Mijn mountainbike: Orbea Laufey H10

Hoe is het niveau hier? Ik heb ook wel interesse, ben wel dit jaar pas begonnen met wat meer enduro trails rijden in het buitenland en fiets op een AM hardtail (Orbea Laufey). Echt zwarte trails en gap jumps begin ik liever niet aan, blauw en rood gaat over het algemeen prima maar wel op mijn eigen tempo.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Niveau hier is ook niet hoog hoor. Het is vd fun.
Moet allemaal ook maar lukken met mijn 120mm Lux Trails
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Michielemans schreef: za 24 september 2022, 23:16 Hoe is het niveau hier? Ik heb ook wel interesse, ben wel dit jaar pas begonnen met wat meer enduro trails rijden in het buitenland en fiets op een AM hardtail (Orbea Laufey). Echt zwarte trails en gap jumps begin ik liever niet aan, blauw en rood gaat over het algemeen prima maar wel op mijn eigen tempo.
Eigenlijk is dit hoe ik er ook in sta. Dit jaar zal er niet zo veel meer van komen maar volgend jaar zal ik regelmatig in LHR zijn. Ik weet inmiddels behoorlijk wat te liggen dus kan voorrijden. Ook wel zwarte trails maar de gekste dingen kun je vrijwel altijd omheen of even afstappen.
Zou wel graag wat aansluiting hebben bij een groepje die niet met snelheid bezig zijn maar wel graag een technische trail rijden.
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie