Enduro-tripjes DLD/Belgie in oktober

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Same here!

Appgroepje maken dan voor 14-17 of 18 oktober?
Stuur anders even jullie nummers via PB.
Gebruikersavatar
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 7 september 2022, 08:39
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

Zal een PB sturen, ben er graag bij :D

Ben nog geen 2x op een zelfde spot geweest als het op enduro trails aankomt dus ik ben ook zeker geen pro. Zwart rij ik ook graag maar alles zonder haast.

Witten is trouwens wel de tofste enduro spot waar ik ben geweest. Nideggen ken ik (nog) niet maar klinkt ook goed.
Gebruikersavatar
Marisven
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 19 november 2018, 22:00
Mijn mountainbike: SNOWDON Ranger FAT, Schwinn Sierra 1983, Silverton Mountaineer 1984, Raleigh Maverick 1986

HarrySlingerLove schreef: vr 9 september 2022, 15:00 Van 7 oktober tot 7 november zit ik 'in between jobs'. Mooi de tijd om lekker te gaan fietsen. De kids op school, vrouwlief aan het werk; gaan met die banaan. Ik heb dan ook wat tripjes in de planning die maand. Maar... ik wil gaan kijken of ik in NL zoveel mogelijk routes kan gaan rijden die ik nog op het verlanglijstje heb staan (Netersel, St. Pietersberg, Zoetermeer, Spaarnwoude, Bergschenhoek, Almere, to name a few...).

Los daarvan wil ik wat tripjes over de grens gaan doen, als het weer het in oktober toelaat natuurlijk. Witten, de Eiffel, Spa, Winterberg/Willingen, Nideggen, Bad Iburg bijvoorbeeld. En dat allemaal in oktober, bij voorkeur door de week.

Mochten er meer mensen zijn die tijd & zin hebben, of al wat leuks in de planning hebben; geef het aan. Met zijn 2 (of meerdere mensen) is altijd gezelliger dan alleen.
Donderdag 20 okt ga ik met een maatje naar Willingen Wees Welkom :-q
Mijn Mtb’s:
Marinobike FATBIKE (KLEIN Stijl)
SNOWDON Ranger FAT
Schwinn Sierra 1983
Silverton Mountaineer 1984
Raleigh Maverick 1986
DIKKE BANDEN ZIJN GEZELLIG!
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Dank! We gaan met een clubje de 17e naar Witten!
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Hoe laat starten jullie?
Waar woke is, is vuur
arnoharteveld
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 1 december 2019, 13:59

HarrySlingerLove schreef: za 24 september 2022, 13:21 Nog niet, maar lijkt me wel een goed idee. Voorkeur is een ma-di of vrijdag hier. Bv 14-17-18 oktober.

Who’s in?
Hey, dat gaat mij net niet lukken ivm Enduro One in Eifa.

Groetjes Arno
Plaats reactie