Gezocht: buddies om aantal keren per jaar naar bikepark te gaan

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
ddeftones
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: di 3 november 2015, 22:45
Mijn mountainbike: Ripmo

SHJN schreef: di 26 juli 2022, 09:41
ddeftones schreef: za 16 juli 2022, 15:01 Wij kwamen elkaar gister dus tegen op het bikepark. Jouw dochtertje gaat als een raket :) Die van mij is 4 en krijg ik nog maar moeilijk mee. Ze vindt het soms nog wat te spannend allemaal. Niet zo gek natuurlijk, maar samen rijden is wel erg leuk.
Help mij even; in Mook, lange gozer? Paar x met elkaar gekletst?
yes
be quiet and drive
OllyNL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: di 23 oktober 2018, 16:09
Mijn mountainbike: Canyon Strive 2023

balboa schreef: zo 19 juni 2022, 12:43 Ik zit in een soortgelijke situatie. Net iets andere wensen qua fietsen dan m'n vrienden. Zit inmiddels in een appgroep waarvan er eigenlijk ieder weekend wel een aantal gaan fietsen in België of Duitsland. Sluit dus gewoon aan daar waar er gefietst wordt. Meestal rond 10 uur op locatie afspreken. Niveau is uiteenlopend van enthousiast naar boven gemiddeld goed, maar iedereen kan in Winterberg overal naar beneden komen. Plezier voor snelheid en samen uit, samen thuis.

Woon zelf in Utrecht en probeer 1 x per maand - en als de situatie het toelaat 2 x p/m - te gaan fietsen in Duitsland of België. Al is dat meestal op natuurlijke trails en niet in een bikepark.

Als ik naar m'n agenda kijk zal ik niet meer voor m'n vakantie gaan, maar vanaf augustus zou je best een keer kunnen aansluiten.
Ik zou heel erg graag bij deze appgroep willen, heb vrienden die regelmatig in NL rijden, ga met hun 1 a 2x per jaar naar de alpen, maar zou wel wat vaker naar Duitsland/Belgie etc willen, dus ja, heerlijk als ik mij aan kan sluiten bij z'n groep. :bier:
Mtb: Canyon Strive Underdog 2023

Racefiets: Canyon CF SL 7 Etap
SHJN
All rounder
All rounder
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 20 april 2020, 21:41

Waar woon je?
M’n dochter en ik gaan nog steeds met enige regelmaat naar Sauerland. Ene keer blijven we nachtje slapen, andere keer rijden we dezelfde dag naar huis.

Inmiddels rijd ik alle lijnen wel en m’n dochter gaat met flinke gang over de rode lijnen.
Jhas
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: za 13 september 2014, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 8.0

Het is druk in de zelfde boot haha.
appgroep ja graag!
ik zoek ook maatjes voor de stevigere daftrips.
Ik ga zelf 9-10-11 oktober nog even naar Leogang.
Alleen want geen maatjes met dezelfde MTB afwijking (XC jongens allemaal)
jpandriesse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 29 juni 2022, 20:59
Mijn mountainbike: Canyon - Neuron

Hier nog een liefhebber om zo af en toe eens aan te kunnen sluiten, ik ben alleen wel van niveau beginner vwb bikeparks.
Woonzaam bij Dreumel (in de lijn Tiel/Zaltbommel).
Met vriendelijke groet,
Joris


Show your stuff: https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=155124
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

jpandriesse schreef: do 12 oktober 2023, 08:48 Hier nog een liefhebber om zo af en toe eens aan te kunnen sluiten, ik ben alleen wel van niveau beginner vwb bikeparks.
Woonzaam bij Dreumel (in de lijn Tiel/Zaltbommel).
Dan pas je qua niveau goed bij mij, en m’n fietsmaat. Tot nu toe nog maar 2x 2 dagen Willingen gedaan, maar we willen volgend jaar zeker ook Winterberg gaan checken.
Inmiddels op Willingen alle lijnen gereden, en die zijn voor een beginner goed te doen. Vooral de snelle flowlijnen, die ik zelf ‘t tofste vind.
Mathijs_7
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

Giant-E schreef: do 12 oktober 2023, 10:35
jpandriesse schreef: do 12 oktober 2023, 08:48 Hier nog een liefhebber om zo af en toe eens aan te kunnen sluiten, ik ben alleen wel van niveau beginner vwb bikeparks.
Woonzaam bij Dreumel (in de lijn Tiel/Zaltbommel).
Dan pas je qua niveau goed bij mij, en m’n fietsmaat. Tot nu toe nog maar 2x 2 dagen Willingen gedaan, maar we willen volgend jaar zeker ook Winterberg gaan checken.
Inmiddels op Willingen alle lijnen gereden, en die zijn voor een beginner goed te doen. Vooral de snelle flowlijnen, die ik zelf ‘t tofste vind.
Bikepark bezoek moet er toch ook een keer van komen... Sluit graag aan als mede-beginner, indien mogelijk :winkie: .
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Gezellig! :bier:

Hou dit topic maar in de gaten, en dan voor ons pas vanaf april of zo.
Michielemans
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: za 13 juni 2015, 19:52
Mijn mountainbike: Orbea Laufey H10

Lijkt mij ook leuk om eens aan te sluiten, ben een paar keer geweest maar mijn skills zijn nog vrij bescheiden :lol:
bighit76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 24 juni 2009, 17:51

mocht er nog ruimte zijn in een dergeljke appgroep, houd ik me aanbevolen..
ik sluit vanaf volgend seizoen graag aan om eens mee te gaan naar wat bikeparks.

heb ik het verleden regelmatig de gebruikelijke parken in de benelux bezocht,
meerdere keren ppds gereden, 2x megavalanche gedaan en toen jaren niets....
inmiddels begint t weer een beetje te kriebelen dus wil wat gaan herintreden (al bijna van middelbare leeftijd)

ik kom vanuit midden nederland en sluit dus graag aan...
four wheels move the body, two wheels move the soul.
Kwastt
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 21 april 2022, 19:11

Hallo
Ik ben ook geïnteresseerd .
Aanstaande zondag ik wil gaan naar Winterberg .
Ik ben paar parken geweest;
Winterberg
Greenhill
Lac Blanc
Leogang

Ga ik ook regelmatig naar België/Duitsland enduro rijden.

Laat mij weten of iemand wilt mee aanstaande zondag.
Ik ben uit regio Arnhem

Gr. Pawel
bighit76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 24 juni 2009, 17:51

zo langzamerhand begint t voorjaar te kriebelen... ik houd me aanbevolen!

bighit76 schreef: zo 15 oktober 2023, 19:00 mocht er nog ruimte zijn in een dergeljke appgroep, houd ik me aanbevolen..
ik sluit vanaf volgend seizoen graag aan om eens mee te gaan naar wat bikeparks.

heb ik het verleden regelmatig de gebruikelijke parken in de benelux bezocht,
meerdere keren ppds gereden, 2x megavalanche gedaan en toen jaren niets....
inmiddels begint t weer een beetje te kriebelen dus wil wat gaan herintreden (al bijna van middelbare leeftijd)

ik kom vanuit midden nederland en sluit dus graag aan...
four wheels move the body, two wheels move the soul.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

bighit76 schreef: zo 15 oktober 2023, 19:00 ppds gereden, 2x megavalanche gedaanal bijna van middelbare leeftijd
:bier:
Floating Rock
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 31 december 2021, 12:35

Moet toch wat actiever hier worden, dan kom ik nog eens ergens :D
MMR Rakish (2020)
Canyon Spectral AL 6 (2022)
b-prive
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 21 juli 2014, 16:47

Hallo allemaal.

Ook ik ben opzoek naar enduro/ dh/ trailride buddy's in de omgeving van Arnhem. Mijn mtb groepje zijn voornamelijk xc rijders die ik niet mee krijg naar buitenland trips.

Ik houd voornamelijk technische trails maar ook op flow en jump trails kom ik graag.

Voor trailrides gebruik ik een Trek Fuel ex en als het wat ruiger word gebruik ik een Propaine Tyee.

Hopelijk zijn er wat ride buddy's die ook graag naar plekken als Sauerland gaan en wie weet wat verder.
Plaats reactie