Let's ride Lac Blanc/La Bresse

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

MVMVML schreef: vr 25 februari 2022, 11:21
mud mate schreef: do 24 februari 2022, 23:25

Die heb ik eind augustus gebroken en spieren en pezen behoorlijk vervelend gescheurd, alleen het herstel gaat )%$&@%$&%( langzaam.... :((
Naar. Hoor dat van meer nu helaas. 1 maatje heeft pezen afgescheurd bij het sleutelbeen, andere sleutelbeen gebroken half oktober en de foto van deze week liet zien dat het nog niet aan elkaar gegroeid is. Kon nu nog wel een half jaar duren zei de doc :o WTF driekwart jaar voor een sleutelbeenbreuk... hoe dan?


Ik denk ook omdat we oud worden :-{. Mijn nichtje van 13 had zelfde breuk als Jeff. Van het paard gevallen en geopereerd ,was na 3 maanden volledig hersteld .
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik durfde het niet te zeggen ... :tong

Blessures blijven steeds langer duren en ik heb nog iets vreemds ontdekt.
M'n lichaam heeft een soort fysiek geheugen. OBOM had me hierop gewezen, en ik dacht dat ie overdreef.
Maar niets is minder waar.
Allerlei kwetsuren en pijntjes uit het verleden beginnen weer op te spelen.
Heeft niets met La Bresse of Lac Blanc te maken, maar wel met de mannen van (boven)gemiddelde leeftijd :-{
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3829
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Sabai schreef: zo 6 maart 2022, 14:28
MVMVML schreef: vr 25 februari 2022, 11:21
Naar. Hoor dat van meer nu helaas. 1 maatje heeft pezen afgescheurd bij het sleutelbeen, andere sleutelbeen gebroken half oktober en de foto van deze week liet zien dat het nog niet aan elkaar gegroeid is. Kon nu nog wel een half jaar duren zei de doc :o WTF driekwart jaar voor een sleutelbeenbreuk... hoe dan?


Ik denk ook omdat we oud worden :-{. Mijn nichtje van 13 had zelfde breuk als Jeff. Van het paard gevallen en geopereerd ,was na 3 maanden volledig hersteld .
Ja ik heb ook mijn sleutelbeen gebroken toen ik jong was. Paar weken mitella en niets meer aan het handje.

En nu heb ik nog steeds last van mijn enkel, van die val bijna 2 jaar geleden :-{ :winkie:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3829
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 6 maart 2022, 23:30 Ik durfde het niet te zeggen ... :tong

Blessures blijven steeds langer duren en ik heb nog iets vreemds ontdekt.
M'n lichaam heeft een soort fysiek geheugen. OBOM had me hierop gewezen, en ik dacht dat ie overdreef.
Maar niets is minder waar.
Allerlei kwetsuren en pijntjes uit het verleden beginnen weer op te spelen.
Heeft niets met La Bresse of Lac Blanc te maken, maar wel met de mannen van (boven)gemiddelde leeftijd :-{
:roll:
Live's a bitch :winkie:
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Misschien gaat alles nu net ook een tandje harder dan vroeger. Iig dat merk ik met mijn blessures en de hersteltijd, of dat houd ik mij voor.
Sinds een paar maanden wordt ik niet meer dagelijks aan een bepaalde steen in alpe d'huez herinnerd. Eerste kennismaking van die steen met mijn heup was in 2019.

Ik ga van de zomer ook die kant op. Eens kijken wanneer. Wie weet!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3829
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

JW schreef: ma 7 maart 2022, 13:22 Misschien gaat alles nu net ook een tandje harder dan vroeger.
Ook dat! En het gewicht niet te vergeten. :roll:
Kracht = massa x versnelling. Vroegah woog ik ergens rond de 40-50 toen ik aan het BMXen was, nu ruim 80 :-{
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

MVMVML schreef: ma 7 maart 2022, 15:11 Ook dat! En het gewicht niet te vergeten. :roll:
Kracht = massa x versnelling. Vroegah woog ik ergens rond de 40-50 toen ik aan het BMXen was, nu ruim 80 :-{
Oops dat ook ja.

Maarre deze parken zien er super uit, jouw videos met veel plezier gekeken. Echt veel keuze en lijkt genoeg ruw en heftig spul bij te zitten :-q
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3829
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

JW schreef: ma 7 maart 2022, 18:09
MVMVML schreef: ma 7 maart 2022, 15:11 Ook dat! En het gewicht niet te vergeten. :roll:
Kracht = massa x versnelling. Vroegah woog ik ergens rond de 40-50 toen ik aan het BMXen was, nu ruim 80 :-{
Oops dat ook ja.

Maarre deze parken zien er super uit, jouw videos met veel plezier gekeken. Echt veel keuze en lijkt genoeg ruw en heftig spul bij te zitten :-q
Ja is absoluut de moeite waard om daar heen te gaan. :-q
Plaats reactie