MTB maatje(s) Gieten

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Biggydeen
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 25 oktober 2020, 10:31

Hoi,

Ik heb sinds november 2020 mijn eerste MTB gekocht. Mijn doel was om elk weekend (niet in de regen) MTB Gieten onveilig te maken. Tot nu toe ben ik elk weekend (zolang het weer het toestaat) heen geweest.

Ondertussen wat kameraden overgehaald om ook een keer een rondje te fietsen maar ik heb de hoop opgegeven...

Ik ben daarom op zoek naar een MTB maatje waarvan ik nog wat dingen kan leren maar ook om lekker door te knallen. Ik ben geen type die even een rustig rondje doet (kan me niet inhouden :D ). Ik ben daarom op zoek naar iemand van gelijk niveau. Ik heb nog niet veel ervaring op de MTB maar kom wel aardig vooruit. Mijn beste ronde tijd staat nu op ~1:18 (top 20).

Hoor het graag!
Gebruikersavatar
RHF
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 26 juni 2014, 22:46

Gieten is ook mijn thuis route! Ik fiets meestal alleen, kunnen best een keer samen fietsen. Wat is ongeveer je gemiddelde snelheid op Gieten/Gasselte? Trap zelf ook wel aardig door, maar wel binnen m'n eigen comfort zone.
Cube aim sl black 'n' flashgreen 2018

Veldslag om Norg 100km 04:36:24
Freediamond87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 394
Lid geworden op: zo 12 januari 2014, 15:28
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy C

Je zou je kunnen aanmelden bij de plaatselijke mtb club
Biggydeen
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 25 oktober 2020, 10:31

RHF schreef: vr 18 juni 2021, 21:26 Gieten is ook mijn thuis route! Ik fiets meestal alleen, kunnen best een keer samen fietsen. Wat is ongeveer je gemiddelde snelheid op Gieten/Gasselte? Trap zelf ook wel aardig door, maar wel binnen m'n eigen comfort zone.
Lijkt me een goed plan!

Afgelopen zaterdag PR gezet. Toen reed ik 23 gemiddeld. Maar gemiddelde is echt afhankelijk van hoe druk het is. En hoe het parcours erbij ligt. Zaterdag lag het er perfect bij en er was vrijwel niemand. Normaal gesproken zit ik altijd wel tussen de 22-23 gem.

Freediamond87 schreef: za 19 juni 2021, 11:13 Je zou je kunnen aanmelden bij de plaatselijke mtb club

Zat ik aan te denken maar wil niet te vast zitten aan tijden en clubjes. Maar mocht ik verder niemand kunnen vinden dan ga ik zeker even informeren.
Plaats reactie