Fiets maatje gezocht uit omgeving Drenthe of groningen

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RHF
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 26 juni 2014, 22:46

Mede mtb'ers,

In mijn directe omgeving ken ik niemand die ook graag met een fiets het bos in gaat om smerig te worden en kapot te gaan. Als ik fiets, fiets ik dus vrijwel altijd alleen. Zo kan ik natuurlijk gaan fietsen wanneer ik wil en mijn eigen tempo bepalen, maar wat is er nou leuker dan je hobby te kunnen delen.

Gemiddeld fiets ik één keer per week een afstand van 40/50 km. Soms verhard en soms singletracks(zomers meer dan in de winter).
Veelal op de routes: Gieten-Gasselte, Exloo, Veendam, Zuidlaren.
Dit jaar meegedaan aan de veldslag om Norg(100km) en in 2021 doe ik mee aan de Bartje200(200km).

Graag zou ik via hier een fiets maatje ontmoeten uit de omgeving Drenthe / Groningen van rond de 20 tot 40 jaar oud( zelf 30).

Wie weet tot snel!
Cube aim sl black 'n' flashgreen 2018

Veldslag om Norg 100km 04:36:24
Tarwetijger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 21:40
Mijn mountainbike: Olympia Iron '22

Begrijpelijke vraag maar nu met alle corona maatregelen is juist het verzoek alleen buiten te sporten. Tenminste, dat meen ik ergens gelezen te hebben.
Gebruikersavatar
RHF
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 26 juni 2014, 22:46

Buitensporten mag als je onderling 1,5m afstand kunt houden. Dat lukt met mountainbiken wel.
Maar het is ook niet direct gericht op de korte termijn. Uiteindelijk wordt er weer versoepeld en dan is de oproep in ieder geval gedaan.
Cube aim sl black 'n' flashgreen 2018

Veldslag om Norg 100km 04:36:24
Plaats reactie