Amerongen 21-11: Kom binnen voor een toost!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie

Wanneer?

21-11
10
71%
28-11
4
29%
 
Totaal aantal stemmen: 14
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Jammie, jammie!
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
ATX 830 bestuurder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 16:42
Mijn mountainbike: XTC TEAM HT/full XTR/Skareb Super/Mavic Crossmax/Ritchey WCS
Contacteer:

The Flying V schreef:- Flying TBIKER ik ben de gidtsen

- Thijsje (mits vervoer)
- DJ ATX - Flight 830
- Sjase 'm erin!
- Trinity
- $rwin H.
- Bommie
- Jef-to-the-Ray
- hanzzz
- Slick aka Kale Fast Fred
- Brum?

En niet te vergeten Speek-O!
zie dat ik ook op het lijsje sta....maar komt er iemand door lunteren of er langsop OID als ik mee kan rijden ben ik er wel. hoeveel km wordt het? het gaat toch ook op een gewoon tempo? deze vraag heb ik al eerder gesteld:P
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Niet zeiken, gewoon komen.
Don't just train... train right.
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

The Flying V schreef:- Flying TBIKER ik ben de gidtsen

- Thijsje (mits vervoer)
- DJ ATX - Flight 830!
- Sjase 'm erin!
- Trinity
- $rwin H.
- Bommie
- Jef-to-the-Ray
- hanzzz
- Slick aka Kale Fast Fred
- Brum rent naar zijn pappie toe om een auto te reviseren...

En niet te vergeten Speek-O!
Jeffrey schreef:Niet zeiken, gewoon komen.
Idd, met T-Biker en Vliegende-F is er geen tempo. Zo sloom dat ik het niet bij kan houden en jij wel! :-q
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Maar is er nog iemand waar ik mee kan rijden naar Amerongen? Wil evt. best gedeeltelijk of alle benzinekosten o.i.d. betalen, als het daar van af hangt...

ohja: ik woon in enschede, maar ik wil best even naar hengelo of oldenzaal ofzo fietsen voor vervoer...
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Bron: Utrecht Nieuwsblad 18-11-2004

Mountainbikers op de Utrechtse heuvelrug moeten zondag op hun tellen passen. Politie boswachters, natuurwachters, jachtopzieners en andere toezichthouders controleren terreinfietsers op hun gedrag.

U bent gewaarschuwd!!!

Hilco
Met een bekeuring tot gevolg indien je buiten de daartoe aangewezen paden fietst. Als ze moeilijk willen doen krijg je nog een extra bekeuring als je je niet kunt legitimeren.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Ik las het ook net. Misschien toch maar op de route gaan rijden of andere locatie kiezen?
Eat, sleep, ride, repeat
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

Bommie schreef:Ik las het ook net. Misschien toch maar op de route gaan rijden of andere locatie kiezen?
Jah idd, of in het uiterste geval een weekie verschuiven en dan evt. nog iets vroeger afspreken.
coccobill
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 09:45

Kom op mannuh...living on the edge!
Die route zelf is behoorlijk suf, dus das geen optie.
Beetje rondcrossen op de paden daar waar het 'mag' is ietwat enerverender. En het gegeven dat er om de bocht een auto staat met een man in groen leer met handcuffs....das wel adrenalineverhogend denk ik zo.

Mijn motto is wel altijd vriendelijk te blijven (natuurlijk).

C.
"Don't tiptoe through life just to arrive safely at death"
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

coccobill schreef:Kom op mannuh...living on the edge!
Die route zelf is behoorlijk suf, dus das geen optie.
Beetje rondcrossen op de paden daar waar het 'mag' is ietwat enerverender. En het gegeven dat er om de bocht een auto staat met een man in groen leer met handcuffs....das wel adrenalineverhogend denk ik zo.

Mijn motto is wel altijd vriendelijk te blijven (natuurlijk).

C.
Mijn bankrekening staat dergelijke ritjes op 't moment alleen niet toe :-? .
coccobill
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 09:45

Het kostenaspect is te begrijpen.

Wat ik niet begrijp is dat er voldoende weggetjes en paadjes te vinden zijn die je het bos leiden zonder een bord of wat dan ook te passeren. (B.v. als je van de parkeerplaats de weg oversteekt en het bos induikt of als je op de ATB route rijdt kun je ook een afslag nemen).
Eenmaal op dat paadje kan je, begrijp ik, aangehouden worden en bekeurd worden omdat je niet op het fietspad rijdt en niet op de gemarkeerde ATB route.

Hoe kan dat nou? Iemand bekeuren omdat deze persoon zegt dat je ergens fietst en dat dat niet mag, terwijl je je m.i. toch netjes aan de wet houdt.
Bizar en onbegrijpelijk vind ik dat.
Waarschijnlijk zijn dit juist discussies die de mannen in groen niet willen (mogen) voeren.
"Don't tiptoe through life just to arrive safely at death"
Laaf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: ma 28 juni 2004, 23:23
Mijn mountainbike: Cannondale Habit
Contacteer:

Als het zondag echt prutweer is, kom ik misschien ook even langs fietsen.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

coccobill schreef:Het kostenaspect is te begrijpen.

Wat ik niet begrijp is dat er voldoende weggetjes en paadjes te vinden zijn die je het bos leiden zonder een bord of wat dan ook te passeren. (B.v. als je van de parkeerplaats de weg oversteekt en het bos induikt of als je op de ATB route rijdt kun je ook een afslag nemen).
Eenmaal op dat paadje kan je, begrijp ik, aangehouden worden en bekeurd worden omdat je niet op het fietspad rijdt en niet op de gemarkeerde ATB route.

Hoe kan dat nou? Iemand bekeuren omdat deze persoon zegt dat je ergens fietst en dat dat niet mag, terwijl je je m.i. toch netjes aan de wet houdt.
Bizar en onbegrijpelijk vind ik dat.
Waarschijnlijk zijn dit juist discussies die de mannen in groen niet willen (mogen) voeren.
Jij komt blijkbaar net uit een donker hol kruipen. Deze discussie is al meerdere malen gevoerd (ook in de media). Hetzelfde probleem is in Schoorl aan de gang en we mogen blij zijn dat de vaste route daar nog gereden kan worden. Je ziet toch ook geen bord dat je niet op de stoep mag fietsen?
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

coccobill schreef:Het kostenaspect is te begrijpen.
Dat maakt me geen reet hoor. Het is sowieso niet zo slim om op allerlei verboden paden te gaan rijden, niet zo slim voor jezelf evenals voor het imago van mtb'ers. Als het nou een donkere regenachtige zondag in november is en de wandelaars wijzelijk in bed blijven, tja dan kun je er stiekum wel een rondje rijden :D (maar dan gaan ze weer net controleren).
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Sjase schreef:
coccobill schreef:Het kostenaspect is te begrijpen.
Dat maakt me geen reet hoor. Het is sowieso niet zo slim om op allerlei verboden paden te gaan rijden, niet zo slim voor jezelf evenals voor het imago van mtb'ers. Als het nou een donkere regenachtige zondag in november is en de wandelaars wijzelijk in bed blijven, tja dan kun je er stiekum wel een rondje rijden :D (maar dan gaan ze weer net controleren).
Ben bang dat het zo'n donkere regenachtige (en koude) zondag gaat worden aanstaande.... dus weinig wandelaars denk ik.
Plaats reactie