26-09-2020 : De 5 van... Rhenen!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

RoySmit schreef: di 21 april 2020, 13:34

Maar ik wil MORGEN miss de 5 van doen he.

Ga je dan wel mee :tong
:lol:
Kan ook niet, morgen ga ik m'n zwager even leren fietsen hier in op de veluwe.
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

RoySmit schreef: di 21 april 2020, 13:34
Jefro98 schreef: di 21 april 2020, 13:21

Nee joh, met die rookvrije longen en 60km+ ritjes die jij maak doe je die 5 op lekke banden.

Zondag al een ander plan in gedachten.
Laat het je wel effe weten nog. :-q
Maar ik wil MORGEN miss de 5 van doen he.

Ga je dan wel mee :tong
Ben je al koolhydraten aan het stapelen Roy met zo'n rit in het vooruitzicht :o
Just do Ti, or did i die?
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Big Deef schreef: di 21 april 2020, 14:00
RoySmit schreef: di 21 april 2020, 13:34

Maar ik wil MORGEN miss de 5 van doen he.

Ga je dan wel mee :tong
Ben je al koolhydraten aan het stapelen Roy met zo'n rit in het vooruitzicht :o
Als koolhydraten in kilo's uit te drukken zijn heb ik al 2,5 kilo koolhydraten gestapeld hahahahaha

Maar nee gewoon op de nuchtere maag las net hierboven dat het een ritje is die je normaal effe tussendoor doet dus gewoon gaan!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4826
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Jefro98 schreef: di 21 april 2020, 09:43 Ik ken ze die hun strava buiten het dorp aan en uit zetten want het stil staan voor verkeerslichten en in moeten houden voor andere medeweggebruikers drukt het gemiddelde. :-? :-? :lol:
En gewoon met een stalen gezicht toegeven ook.
Vroeg het aan zo ene waarom zijn ritten zo raar beginnen en eindigen buiten de bebouwde kom. Bebouwde kom is slecht voor m'n gemiddelde zegt ie. :lol: :lol:
Ja, haha... 't blijft een apart volk. :lol:
Je vraagt je af, voor wie fiets je dan? Voor jezelf, of de Strava keurmeesters? Word je na een rustige duurtraining verkettert? Heb je eigenlijk wel lol onderweg?

Gezien de weinige tot geen reactie's op mijn vrolijk "hoi" of "mogge" zit 't merendeel toch niet ontspannen meer op de fiets? Let er maar eens op....
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Giant-E schreef: di 21 april 2020, 17:43

Ja, haha... 't blijft een apart volk. :lol:
Je vraagt je af, voor wie fiets je dan? Voor jezelf, of de Strava keurmeesters? Word je na een rustige duurtraining verkettert? Heb je eigenlijk wel lol onderweg?

Gezien de weinige tot geen reactie's op mijn vrolijk "hoi" of "mogge" zit 't merendeel toch niet ontspannen meer op de fiets? Let er maar eens op....
Geen boe of bah idd. Weet er alles van. Nu ik sinds kort ook gravel ritten hier op de veluwe rijd is me dat helemaal opgevallen. Ik zit in vol mtb tenue incl. camelback, flatpedal schoenen en harige benen op de gravelbike naar ze te groeten en wordt door 95% van de lycra “elite” op de smalle bandjes compleet genegeerd :P :lol: En dat terwijl de mtb-ers gewoon terug groeten naar me. :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4826
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Haha, prachtig. :lol:

(Ik doe 't er nu ook om, overdreven vrolijk "Héeee, goedemorgen!") :bier:
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Precies ja. :lol: :lol:

Met de offroad motor wordt je trouwens ook niet of nauwelijks gegroet door buikschuif racebikers. Maakt me verder geen ruk uit hoor, ik ging er alleen maar uitbundiger van naar ze zwaaien. Of tussen ze in gaan staan bij een verkeerslicht en dan in het groepje blijven rijden. Zien de meesten de humor ook niet van in. :lol:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4826
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Wat ook leuk was: Half jaartje terug op Dorst, TenZNL was er ook bij en we reden, zoals zo vaak, lekker rond op 80%. Komt er ineens zo'n bloedsnelle Castellistumper (Brabant heeft 't patent hierop) woest tussendoor wringen zonder enige waarschuwing, we lagen net niet in de berm.
Ja, die heb ik toch effe bijgehaald en ben 5 minuten in z'n wiel gaan hangen tot einde track. :bier:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4826
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Om maar weer OnTopic te gaan, zou die ene wielrenner die twijfelde nog komen denken jullie? :wink:
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Goede vraag.....

Het is wel duidelijk dat het inderdaad een wereld van verschil is tussen de twee disciplines.

Bij ons in de vereniging is er altijd maar bij 1 van de twee gezeik om van alles wat met groepsgedrag te maken heeft....antwoord laat zich natuurlijk wel raden.
Just do Ti, or did i die?
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Oh ja, die MTB vereniging van jullie in Nunspeet waar we nog een mede lid van tegen kwamen onlangs.
Ik moet me nog steeds even aanmelden. 8) 8)
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Nou ik heb me vandaag maar opgeofferd om namens ons allemaal 5x Rhenen te rijden. Het was top! Keihard met een losse bovenlaag dus af en toe wel glijden maar verder perfect.

4 mensen tegen gekomen op de route verder was het heerlijk stil en heb ik genoten van de route en de omgeving.

Ik ben niet gegaan voor een pr of iets eigenlijk omdat ik in de ochtend niet zo'n sterke fietser ben.
Meer aan het genieten geweest!

Bekijk mijn activiteit op Strava: https://strava.app.link/Vpeu75zfT5
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Goed bezig Roy :)

Maar ben je vanuit huis nou op de fiets gegaan en heb je strava pas aangezet toen je de route op ging voor de snelste tijden?
:wink:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Meegs schreef: wo 22 april 2020, 14:32 Goed bezig Roy :)

Maar ben je vanuit huis nou op de fiets gegaan en heb je strava pas aangezet toen je de route op ging voor de snelste tijden?
:wink:
whahahaha doordeweeks kun je nog parkeren ssstttt ons geheimpje oké :bier: :lol:
Gebruikersavatar
robko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 29 juli 2010, 18:38

Waarom heb jij in vredesnaam tijd om op woensdag ff een stukkie te gaan biken Roy...... :o
Plaats reactie