Lift aangeboden naar/vanuit Oostenrijk 20/27 juli

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Ik rij mee met de mini-transalp van Frozen Lines* deze zomer, en rij alleen met de auto. Dat is saai en vermoeiend en je zou zelfs kunnen zeggen gevaarlijk. Dus zijn er nog bikers die graag de Alpen in willen maar geen vervoer hebben?
Ik heb een stationwagon en een trekhaakrek waar 3 fietsen op passen dus om het comfortabel te houden kan ik naast mezelf max 3 personen en twee fietsen kwijt. Ik vertrek 20 juli in ergens de vroege ochtend vanuit Delft en rij naar Kaprun maar een stopje in Saalbach, Leogang, Kitzbuhel of iets anders in de buurt is natuurlijk geen probleem. 27 juli rij ik weer terug, heel misschien vrijdag 26 al.

Laat even weten via pb als je interesse hebt, vragen die ook voor andere geïnteresseerden handig kunnen zijn mogen gewoon als reactie.

Ps @mods: staat dit goed hier? Ik bied iets aan maar het is niet te koop, en het is wel samen rijden maar niet op de fiets. Als het verplaatst moet naar te koop of off topic merk ik het wel!

* Er zijn nog plekken vrij heb ik gehoord dus als je niks te doen hebt die week en het lijkt je wat hou ik je niet tegen
Give me little bits of / more than I can take
Plaats reactie