de vijf van......Hoge Ginkel

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

RoySmit schreef: vr 10 mei 2019, 14:44
Merijn. schreef: vr 10 mei 2019, 14:04 Over segmenten gesproken, ik vind eigenlijk dat stukje aan de overkant van de Bergweg (net voordat je weer mag klimmen richting parkeerplaats) minstens net zo leuk als dat stuk waar we het nu over hebben. "Volle bak knalle" heet die geloof ik, maar die staat als 'gevaarlijk' gemarkeerd en is wat lastiger vergelijken..
Heb even de verklaring geaccepteerd op Strava zodat ik de tijden kan zien... Maar hij ligt zo dicht langs het fietspad dat er zelf mensen zijn die dat segment met 85 km/h hebben gedaan en de KOM is met 135,5km/h :lol: :lol: :lol: .....
dat heeft iemand met een auto dus gedaan, wie zit er nou in een auto met strava aan. best wel triest
Laatst gewijzigd door Victor1977 op vr 10 mei 2019, 15:27, 2 keer totaal gewijzigd.
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Victor1977 schreef: vr 10 mei 2019, 15:12
RoySmit schreef: vr 10 mei 2019, 14:44

Heb even de verklaring geaccepteerd op Strava zodat ik de tijden kan zien... Maar hij ligt zo dicht langs het fietspad dat er zelf mensen zijn die dat segment met 85 km/h hebben gedaan en de KOM is met 135,5km/h :lol: :lol: :lol: .....
dat heeft iemand met een auto dus gedaan, wie zit er nou in een auto met strava aan. best wel triest
Ik denk eerder met een racer, ze halen in die afdaling soms 100 kmh :o

Het is trouwens een erg mooi stukje, maar ik vind het eerdere stukje mooier, komt meer bij kijken. Het stuk aan de overkant is eigenlijk alleen maar gas geven en gaan met die banaan.
Je kunt het gecombineerde segment ook bekijken, 2 van den bergjes heet het geloof ik.
Sneeuwmonster
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

sama schreef: vr 10 mei 2019, 15:19
Victor1977 schreef: vr 10 mei 2019, 15:12

dat heeft iemand met een auto dus gedaan, wie zit er nou in een auto met strava aan. best wel triest
Ik denk eerder met een racer, ze halen in die afdaling soms 100 kmh :o

Het is trouwens een erg mooi stukje, maar ik vind het eerdere stukje mooier, komt meer bij kijken. Het stuk aan de overkant is eigenlijk alleen maar gas geven en gaan met die banaan.
Je kunt het gecombineerde segment ook bekijken, 2 van den bergjes heet het geloof ik.
100 kmh is hard, dat ze dat op een fiets halen daar. dan heb ik niks gezegd :D

en ik ben het met je eens dat het stukje ervoor net wat uitdagender is, duurt ook wat langer en het is niet binnen 30 seconden voorbij.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

sama schreef: vr 10 mei 2019, 15:19
Victor1977 schreef: vr 10 mei 2019, 15:12

dat heeft iemand met een auto dus gedaan, wie zit er nou in een auto met strava aan. best wel triest
Ik denk eerder met een racer, ze halen in die afdaling soms 100 kmh :o

Het is trouwens een erg mooi stukje, maar ik vind het eerdere stukje mooier, komt meer bij kijken. Het stuk aan de overkant is eigenlijk alleen maar gas geven en gaan met die banaan.
Je kunt het gecombineerde segment ook bekijken, 2 van den bergjes heet het geloof ik.
135,5km/u is daar niet mogelijk op een racefiets. In 100km/u geloof ik ook niet. Je ziet ook dat in de rit van de KOM houder zijn max op die rit 88km/u was. Het segment is simpelweg te kort om nog maar enigzins precies te zijn.
Waar woke is, is vuur
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Makkelijk schreef: vr 10 mei 2019, 16:35
sama schreef: vr 10 mei 2019, 15:19

Ik denk eerder met een racer, ze halen in die afdaling soms 100 kmh :o

Het is trouwens een erg mooi stukje, maar ik vind het eerdere stukje mooier, komt meer bij kijken. Het stuk aan de overkant is eigenlijk alleen maar gas geven en gaan met die banaan.
Je kunt het gecombineerde segment ook bekijken, 2 van den bergjes heet het geloof ik.
135,5km/u is daar niet mogelijk op een racefiets. In 100km/u geloof ik ook niet. Je ziet ook dat in de rit van de KOM houder zijn max op die rit 88km/u was. Het segment is simpelweg te kort om nog maar enigzins precies te zijn.
Ik heb een gozer gesproken die iemand kende die er zo hard gereden had, zelf reed ie daar 81kmh. Maar of die 100 waar is weet ik ook niet.
Sneeuwmonster
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Ik ben bang dat we de walkie talkies en een stopwatch moeten gaan meenemen :tong

Ontzettend onbetrouwbaar dat Strava blijkt wel weer... Normaliter ben ik er ook niet echt mee bezig maar dit was wel een mooie aanleiding om weer een ride te organiseren, feit blijft dat Marius (HdB) gewoon een hele snelle tijd heeft en kan dalen als een badass m*therf*cker 8)
Just do Ti, or did i die?
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Enige mogelijkheid voor mij om te stijgen op die lijst is voor het bewuste segment te pauzeren. (Doen we normaal nooit)
Misschien handig om eens te bekijken waar dat segment exact begint, en of daar ruimte is naast de track om uit te hijgen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Oh ja, de winnaar van de dag trakteert op hot dogs. :lol:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Bovenaan de klim kruis je een pad, daar wachten we vaak op achterblijvers. (Of wordt er daar op me gewacht :lol: )
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Dan zal ik daar op jullie wachten, waarop jullie mij in de afdaling weer de berm in kunnen schreeuwen.
Als volleerde Stravastrijders uiteraard. :bier:
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Big Deef schreef: vr 10 mei 2019, 18:27 Ontzettend onbetrouwbaar dat Strava blijkt wel weer...
Best wel, maar niet op korte stukjes die op de vierkante meter zijn gebouwd zoals de gemiddelde UHR afdaling!

Ik weet zeker dat de afdaling van de Camerig bijvoorbeeld vrij precies is. Volgende meeting aurelius z’n KOM afpakken?
Waar woke is, is vuur
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Segment Van den Bergje begint na de kruising met dat pad idd waar je kunt stoppen.

Segment Over de Berg tot Bergweg begint nog in het segment van de Zachte dood (klim).
Daar is niet echt ruimte om te stoppen.
Deze begint dus voor de kruising en bevat de kombocht, de rabbit hole en de drop direct achter elkaar.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Makkelijk schreef: vr 10 mei 2019, 20:39 Ik weet zeker dat de afdaling van de Camerig bijvoorbeeld vrij precies is. Volgende meeting aurelius z’n KOM afpakken?
Offtopic:

Volgend jaar april gaan we waarschijnlijk richting een “5x Rhenen”. Over PR’s aanvallen gesproken. Ideale knalbaan daarvoor.
Robko en ik gaan binnenkort eens kijken voor een geschikte startplek daar. Zowel start Defensieweg als Autoweg liggen namelijk vol in de schaduw.
In april wil je toch een beetje kunnen genieten van een lekker voorjaarszonnetje. Dorst is een goede tweede optie.

Nog ver weg, daarover dus pas meer na de 5x HG.
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Ik zat meer te denken aan een " de vijf van de UHR 9" en dan verspreid over vijf dagen.
Sneeuwmonster
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

sama schreef: vr 10 mei 2019, 22:46 Ik zat meer te denken aan een " de vijf van de UHR 9" en dan verspreid over vijf dagen.
Dus elke dag zo'n 200km en dan 5 dagen achter elkaar... ik denk dat Bouwpakket en Fred wel met je mee gaan Sama!! :lol:
Plaats reactie