"De Vijf van LV." (forummeeting) Zat 20-4-2019

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
PaganiProductions

Mijn foto's het was leuk mensen
Helaas heb ik niet zoveel video als ik zou willen.
https://www.facebook.com/pg/MeridaSeven ... 1458360817
Bedankt nog voor gastvrijheid Mario en Fam en Lars TB En Miss Tb voor het terug brengen van mij en mijn mtb naar Roermond
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op za 20 april 2019, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Giant-E schreef: za 20 april 2019, 19:25 Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de opkomst, inzet en gezelligheid, zowel voor als na de 5 van LV. Een topdag! :-q

Maar goed, absoluut voor herhaling vatbaar dit, dus reken voor volgend jaar maar op een nieuwe meeting. Game on!
+1 (dat bier drinken ga ik niet meer leren :wink: )

Kom ik er nu achter dat ik Kermit zijn e-mtb gemist heb :-{ :lol:
PaganiProductions

Jurriaan schreef: za 20 april 2019, 19:38
Giant-E schreef: za 20 april 2019, 19:25 Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de opkomst, inzet en gezelligheid, zowel voor als na de 5 van LV. Een topdag! :-q

Maar goed, absoluut voor herhaling vatbaar dit, dus reken voor volgend jaar maar op een nieuwe meeting. Game on!
+1 (dat bier drinken ga ik niet meer leren :wink: )

Kom ik er nu achter dat ik Kermit zijn e-mtb gemist heb :-{ :lol:
Mischien Volgend jaar hier in Midden Limburg ofzo.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Hier ook genoten van een geweldige dag en het bordje verdiend. :-D

Klasse dat mensen geregeld hebben dat Pagani de reis vanuit- en naar Roermond kon maken. Maar ook niet te vergeten de stuurbordjes en de hotdogs na afloop.
Leuk om nieuwe mensen te ontmoeten maar ook een aantal van eerdere rides terug te zien.
En we hebben een ronde of 3 met downhilldirtbike opgereden met zijn starre singlespeed. Kijk daar nu toch met andere ogen naar. :-q
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
ktemmetje
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 12:25

Ja, mensen het meeste is hiervoor al gezegd.
Leuke dag met leuke mensen en af en toe wat trappen op de fiets.
Heb eigenlijk niet meegedaan aan de 5 van LV maar hoop dat de 3 van HV ook telt.
Naderhand gezellig in het zonnetje met een drankje en een hotdog die erg welkom was. ( en lekker )
Iedereen bedankt die deze mooie dag zo mooi heeft gemaakt. :-q
Groetjes,
Anjo.
Bulls Copperhead 3 Starre SS 2015 - Giant Trance 2 29-er 2019
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Jurriaan schreef: za 20 april 2019, 19:38 Kom ik er nu achter dat ik Kermit zijn e-mtb gemist heb :-{ :lol:
You're not the only one Jurriaan, ik miste 'm ook :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik heb 's middags mijn rondjes gedaan, ik had verwacht nog wel wat laveloze bikers tussen bier en bbq resten aan te treffen maar helaas, iedereen was al netjes afgevoerd :lol:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Hoe laat was dat? De laatsten (Kermit, HdB, Giant-E, Suravida, ondergetekende en nog een paar) zijn rond 17:00 vertrokken.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

TenZNL schreef: za 20 april 2019, 20:31 Hoe laat was dat? De laatsten (Kermit, HdB, Giant-E, Suravida, ondergetekende en nog een paar) zijn rond 17:00 vertrokken.
Levensgenieters! Jammer dat ik zieke kids had thuis anders was ik zeker ook gebleven. Naar alsnog een top dag moeten we zeker vaker doen vond het erg geslaagd!!!
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Zoals beloofd een aantal foto's van de meeting. Helaas qua kwaliteit net niet waarop ik zelf had gehoopt. Dat licht/donker tussen de bomen niet echt gunstig, had misschien beter ander punt uit moeten zoeken. Maar dat ging niet vanwege het pootje.
Hoop dat iedereen er toch een beetje op staat, is dat niet het geval; Sorry.

Zoals aangegeven ook een beetje voor mijn actie "foto's voor Kika". (samen met Groesbeek)
Een bijdrage (al is het 1 euro) is welkom en verzamel ik dat om een rijdster bij Giro di Kika te sponsoren.
Bijdrage t.n.v. F. van Zetten NL17 INGB 0000 6510 69, vermeld KiKa in omschrijving en eind april hoop ik het eindresultaat met jullie te delen.
Enne, er blijft niets achter !!!

Het linkje https://t.co/tgvVQlH4JO
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Fred (mtb-sport) schreef: za 20 april 2019, 20:56 Zoals beloofd een aantal foto's van de meeting. Helaas qua kwaliteit net niet waarop ik zelf had gehoopt. Dat licht/donker tussen de bomen niet echt gunstig, had misschien beter ander punt uit moeten zoeken. Maar dat ging niet vanwege het pootje.
Hoop dat iedereen er toch een beetje op staat, is dat niet het geval; Sorry.

Zoals aangegeven ook een beetje voor mijn actie "foto's voor Kika". (samen met Groesbeek)
Een bijdrage (al is het 1 euro) is welkom en verzamel ik dat om een rijdster bij Giro di Kika te sponsoren.
Bijdrage t.n.v. F. van Zetten NL17 INGB 0000 6510 69, vermeld KiKa in omschrijving en eind april hoop ik het eindresultaat met jullie te delen.
Enne, er blijft niets achter !!!

Het linkje https://t.co/tgvVQlH4JO
Leuk Fred bedankt dat je nog effe langs geweest bent hiervoor!
Kan me voorstellen dat jou motor dagje ook erg lekker was vandaag?
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Giant-E schreef: za 20 april 2019, 19:25 Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de opkomst, inzet en gezelligheid, zowel voor als na de 5 van LV. Een topdag! :-q

Totaal op nu, en niet van dat 35 km asfaltrondje maar van die uren in de zon bier zuipen. 5x HJ, en dan 2x. Ik word oud.

Maar goed, absoluut voor herhaling vatbaar dit, dus reken voor volgend jaar maar op een nieuwe meeting. Game on!
En jij bedankt voor het in werking zetten van deze hele meeting! de meer dan 1000 berichten waren het waard hahaha
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

RoySmit schreef: za 20 april 2019, 21:04Leuk Fred bedankt dat je nog effe langs geweest bent hiervoor!
Kan me voorstellen dat jou motor dagje ook erg lekker was vandaag?
Deed het met veel plezier en in de middag idd op de Kawa. Anders was ik langer gebleven, maar fietsen staan dan echt op nummer 2......
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Foto's vallen me helemaal niet tegen, Fred. Hooguit die groepsfoto's iets minder, maar de actiefoto's zijn prima toch?
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Gedver, waarom al die foto's op FB? Ik heb geen FB-account en wil er geen ook!
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Plaats reactie