"De Vijf van LV." (forummeeting) Zat 20-4-2019

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
PaganiProductions

Big Deef schreef: zo 21 april 2019, 12:31 Erg genoten van gisteren, helaas moest ik wat eerder weg.

Broodjes knakworst gemist... maar ach voldoende reserves.

@ Baron, ik ga volgens mij volgende keer ook in het zwart.... wat zie jij er retegoed uit in het zwart zeg.
@ Lars, Lekker biertje man
@ robko, roy, HDB, Lars en.... shit :roll: Lekkere pace gehouden
@ de rest, allemaal topgasten
@ 2 slow, goede brandewijn :-q
@ Giant, top dat je het georganiseerd hebt, mooi ook met de stuurbordjes :D

Enne in het bijzonder PP en fred, bedankt voor de foto's. Donatie onderweg.
Graag gedaan
PaganiProductions

Wou eigenlijk niet gaan biken vandaag maar toch maar effe erop gezeten langste rit van 2019 tot nu toe niet slecht dus.
https://www.strava.com/activities/2307314874
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

PaganiProductions schreef: zo 21 april 2019, 23:57 Wou eigenlijk niet gaan biken vandaag maar toch maar effe erop gezeten langste rit van 2019 tot nu toe niet slecht dus.
https://www.strava.com/activities/2307314874
PP deze post staat verkeerd....Dit is het LV forum meeting topic... :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ad58 schreef: za 20 april 2019, 21:29 Gedver, waarom al die foto's op FB? Ik heb geen FB-account en wil er geen ook!
Maak je niet druk Ad.
(En jouw foto's kan ik ook nog steeds niet zien...)

Hulde aan de forumbikers van 5LV, jullie hebben 75 pagina's vol gezwetst al voordat er een meter gereden is :-q
Zo'n dag kan bij voorbaat al niet meer stuk!
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
PaganiProductions

Mario070 schreef: ma 22 april 2019, 09:02
PaganiProductions schreef: zo 21 april 2019, 23:57 Wou eigenlijk niet gaan biken vandaag maar toch maar effe erop gezeten langste rit van 2019 tot nu toe niet slecht dus.
https://www.strava.com/activities/2307314874
PP deze post staat verkeerd....Dit is het LV forum meeting topic... :-D :-q
Weet ik de day after.
Ben nog aan het bijkomen.
De Alma is al weer schoon
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef: za 20 april 2019, 20:56 Zoals beloofd een aantal foto's van de meeting. Helaas qua kwaliteit net niet waarop ik zelf had gehoopt. Dat licht/donker tussen de bomen niet echt gunstig, had misschien beter ander punt uit moeten zoeken. Maar dat ging niet vanwege het pootje.
Hoop dat iedereen er toch een beetje op staat, is dat niet het geval; Sorry.

Zoals aangegeven ook een beetje voor mijn actie "foto's voor Kika". (samen met Groesbeek)
Een bijdrage (al is het 1 euro) is welkom en verzamel ik dat om een rijdster bij Giro di Kika te sponsoren.
Bijdrage t.n.v. F. van Zetten NL17 INGB 0000 6510 69, vermeld KiKa in omschrijving en eind april hoop ik het eindresultaat met jullie te delen.
Enne, er blijft niets achter !!!

Het linkje https://t.co/tgvVQlH4JO
Even mezelf maar quoten en tussenstand doorgeven. Na deze meeting is 55,55 euro binnen gekomen. Dat met de eerdere 100,- vanuit Groesbeek staan we op 155,55 euro :-q
Komend weekend hopelijk de eindstand en kan ik jullie bijdrages storten op de sponsorpagina van deelnemer GirodiKiKa
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Ook van mij nog een duit in het zakje, hoewel ik een actiefoto miste. Maar ik sta zelden op actiefoto's, dus je bevindt je in goed gezelschap, Fred!
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Van mij ook nog een bijdrage gehad! En uiteraard bedankt voor de foto's Fred! :-q
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16704
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Zal de bijdrage zometeen even doen, enne, moeten we het streefbedrag niet naar 200,- ophogen...? ;-)

Laat de foto's aub nog wel even staan Fred want ik heb nog geen gelegenheid gehad ze te downloaden :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Geen zorgen, foto's blijven gewoon bestaan.
Mbt 200,- als streefbedrag: Ik was al van plan het bedrag in ieder geval af te ronden naar boven.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Na de 5 eerst Wouter nog naar huis gebracht en toen door naar vrienden in de Ardennen. De bbq stond daar al op te warmen, dus hoewel het jammer is dat we de worstjes van HdB moesten missen, klaag ik niet al te hard. Daar zaterdag en zondag nog wat kilometers gemaakt (6 uur, 2.000 hm), maar die waren voornamelijk minder spannend dan de rondjes LV!! Ik had gelukkig wel een beter gevoel in de benen in de Ardennen dan op zaterdag... .

Nog reclame met de stuurbordjes gemaakt:
Afbeelding

Leuk om nog een aantal forummers in het echt ontmoet te hebben, hoewel ik nog steeds niet iedereen gesproken heb! Nog maar een keer doen dus!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Lars TB schreef: wo 24 april 2019, 12:29 maar die waren voornamelijk minder spannend dan de rondjes LV!!
Maak me gek :tong
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Lars TB schreef: wo 24 april 2019, 12:29 Na de 5 eerst Wouter nog naar huis gebracht en toen door naar vrienden in de Ardennen. De bbq stond daar al op te warmen, dus hoewel het jammer is dat we de worstjes van HdB moesten missen, klaag ik niet al te hard. Daar zaterdag en zondag nog wat kilometers gemaakt (6 uur, 2.000 hm), maar die waren voornamelijk minder spannend dan de rondjes LV!! Ik had gelukkig wel een beter gevoel in de benen in de Ardennen dan op zaterdag... .

Nog reclame met de stuurbordjes gemaakt:
Afbeelding

Leuk om nog een aantal forummers in het echt ontmoet te hebben, hoewel ik nog steeds niet iedereen gesproken heb! Nog maar een keer doen dus!
Wordt aan gewerkt :wink:
Just do Ti, or did i die?
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Leuk fimpje,

Ook leuk om weer eens een ouwe rammer in de muziek te horen :D
Just do Ti, or did i die?
Plaats reactie